- Αρχική
- Case Studies
- Moutakis.gr
Moutakis.gr
TOP Αποτελέσματα στο κλάδο του
Πετύχαμε
44.48%
Αύξηση του συνολικού τζίρου κατά
61.85%
Αύξηση conversion rate κατά
37.13%
Αύξηση των συνολικών πωλήσεων κατά
+79,27%
αύξηση οργανικού τζίρου
+72,7%
αύξηση κλικς
+30%
αύξηση προβολών
+9%
αύξηση μέσου CTR
INTRODUCTION

THE CHALLENGE
Το στοίχημα
Η Moutakis.gr, κάνοντας τη μετάβαση από τον φυσικό κόσμο στον digital, με σκοπό να εδραιωθεί όχι μόνο στην αγορά των Σερρών, όπου βρίσκονται τα καταστήματά της, αλλά σε όλη την Ελλάδα μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα, προτίμησε να συνεργαστεί με την GIM, με κύριο μέλημα την αύξηση των πωλήσεων (του conversion rate) και του συνολικού τζίρου.
Υπηρεσίες
- Google Ads
- Meta Ads & Madgicx
- Newsletters – Email Automations
- SEO

THE SOLUTION
Η μέθοδος
Το brand, έχοντας αξιοποιήσει ως μέσω προβολής αποκλειστικά τα Google Ads, το οποίο δεν έφερνε τον απαιτούμενο τζίρο και ROAS, παρά το αρκετό του Traffic, εμπιστεύτηκε την GIM για τη βελτίωση των πωλήσεών του. Αφού μελετήσαμε τα δεδομένα που είχαμε συλλέξει, προχωρήσαμε σε:
- Restructure στην στρατηγική, με δημιουργία Pmax campaign, με assets και εναλλαγές ανάλογα με την εποχικότητα των προϊόντων.
- Search campaigns, όπου – κατόπιν δοκιμών – παρέμειναν αυτές με το μεγαλύτερο ROAS.
- Display Remarketing.
- Έναρξη Facebook ads, με δυναμικούς καταλόγους, static banners και videos, εκμεταλλευόμενοι την ροή των παραγγελιών.
- Δημιουργία funnels, για το remarketing.
Μετά την επιτυχημένη εφαρμογή της PPC στρατηγικής, η ομάδα προχώρησε στην υλοποίηση μιας στοχευμένης SEO στρατηγικής, με σκοπό τη βελτίωση της οργανικής παρουσίας και της μακροπρόθεσμης βιωσιμότητας του brand.
Η SEO στρατηγική σχεδιάστηκε ώστε να λειτουργεί συμπληρωματικά με τις πληρωμένες καμπάνιες, επικεντρωμένη σε on-page, content και off-page βελτιστοποιήσεις, με στόχο τη συνεχή αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας και των μετατροπών.
1. On-Page Optimization
- Βελτιστοποίηση metadata (titles, meta descriptions) με έμφαση στο keyword intent και τη βελτίωση CTR.
- Αναδιάρθρωση heading structure (H1–H3) για σαφή θεματική ιεραρχία και καλύτερη ευρετηρίαση από τις μηχανές αναζήτησης.
- Προσθήκη Q&A sections σε βασικές πωλησιακές σελίδες, ενισχύοντας:
- την κάλυψη αναζητήσεων τύπου People Also Ask,
- το engagement των χρηστών,
- και τη θεματική πληρότητα των σελίδων.
2. Internal Linking Strategy
- Δημιουργήθηκε στρατηγική εσωτερικής διασύνδεσης με anchor texts πλούσια σε keywords, ενισχύοντας:
- την πλοήγηση και τη συνάφεια μεταξύ σελίδων,
- τη μεταφορά authority από σελίδες υψηλής αξίας προς νέες ή υποστηρικτικές σελίδες,
- και την ομαλή καθοδήγηση του χρήστη μέσα στο site.
3. Content Strategy
- Σχεδιάστηκε keyword-focused blog calendar, επικεντρωμένος σε long-tail queries και θεματολογίες υψηλής πρόθεσης αγοράς.
- Πραγματοποιήθηκε blog audit με στόχο τη βελτιστοποίηση παλαιότερου περιεχομένου (ενίσχυση E-E-A-T, εσωτερική διασύνδεση, semantic optimization).
- Δημιουργήθηκε νέο στοχευμένο περιεχόμενο (οδηγοί, Q&A posts, συγκριτικά άρθρα) για αύξηση topical authority και ενίσχυση της οργανικής επισκεψιμότητας.
4. Off-Page & Link Building
- Υλοποίηση backlink strategy με συνεργασίες σε θεματικά σχετικά και ειδησεογραφικά sites
- Εφαρμογή keyword-focused anchor texts στις βασικές landing pages, συνδυάζοντας SEO value και branding consistency.
THE RESULTS
Το αποτέλεσμα
Αφού πραγματοποιήθηκαν όλες οι παραπάνω ενέργειες, πετύχαμε:
- Αύξηση του συνολικού τζίρου κατά 44.48%
- Αύξηση conversion rate κατά 61.85%
- Αύξηση των συνολικών πωλήσεων κατά 37.13%
Παράλληλα, πετύχαμε σημαντική ενίσχυση της στρατηγικής μέσω email campaigns, automations και flows, τα οποία συνέβαλαν στο συνολικό growth του project. Προσθέσαμε τεχνολογία AI με το Madgicx για την δημιουργία κοινών, με αποτέλεσμα την εμφανή αύξηση του ROAS σε καμπάνιες που προωθούσαν νέα προϊόντα.
Η στοχευμένη SEO στρατηγική μέσα από on-page, content και off-page ενέργειες λειτούργησε συνεργατικά με την PPC στρατηγική, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου digital οικοσυστήματος που ενισχύει την απόδοση και τη βιωσιμότητα του project. Πιο συγκεκριμένα οδήγησε σε:
- αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας,
- βελτίωση κατάταξης για keywords υψηλής αξίας,
- και ενίσχυση της συνολικής αξιοπιστίας και authority του brand.
|
KPI |
2024 | 2025 | Αύξηση% |
| Οργανικές Επισκέψεις | 12,500 | 18,900 | +51% |
| Clicks (Google Search Console) | 9,300 | 14,100 | +51.6% |
| Impressions | 480K | 760K | +58% |
| Μέσο CTR | 1.94% | 2.12% | +9% |
| Μέση Θέση | 17.8 | 12.4 |
↑ βελτίωση 5.4 θέσεων |
THE CHALLENGE
Πετύχαμε
44.48%
Αύξηση του συνολικού τζίρου κατά
61.85%
Αύξηση conversion rate κατά
37.13%
Αύξηση των συνολικών πωλήσεων κατά
+79,27%
αύξηση οργανικού τζίρου
+72,7%
αύξηση κλικς
+30%
αύξηση προβολών
+9%
αύξηση μέσου CTR
