Tik Tok Marketing για επιχειρήσεις

Αυξήστε τις πωλήσεις σας μεσω των Tik-Tok Ads!

Είναι εύκολο να δημιουργήσει κανείς βίντεο για το Tik-Tok, αλλά δύσκολο να τα κάνει να φέρουν πωλήσεις! Στην GIM Agency γνωρίζουμε πώς να αξιοποιήσουμε αυτό το hot μέσο και να αυξήσουμε την αποδοτικότητα της επιχείρησης σας!

χέρι κρατάει κινητό με tik tok logo
Tik Tok Ads

Τι είναι το Tik Tok;

Το Tik Tok δημιουργήθηκε στην Κίνα το 2017, και διαδόθηκε πολύ γρήγορα και στον υπόλοιπο κόσμο. Σήμερα αποτελεί την πιο δημοφιλή social media εφαρμογή για βίντεο, με περισσότερους από 1 δις ενεργούς χρήστες παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένου τόσο άνδρες (53%), όσο και γυναίκες (47%).  Στη χώρα μας, οι χρήστες της πλατφόρμας ανέρχονται περίπου σε 2.600.000 ανά μήνα. Από αυτούς, το 55% αποτελείται από άνδρες, ενώ το 45% από γυναίκες.

  • 80 λεπτά τη μέρα αφιερώνει ο μέσος χρήστης στην Ελλάδα στο Tik Tok
  • 67% των χρηστών δηλώνουν πως η πλατφόρμα τους ενέπνευσε να πραγματοποιήσουν αγορές
  • 60% Generation Zeros ακολουθούν brands στο Tik Tok
  • 74% δηλώνει πως το Tik Tok, τους έπεισε να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες για ένα προϊόν ή brand
  • 66% των χρηστών συμφωνεί πως η πλατφόρμα τους βοήθησε να αποφασίσουν τι θα αγοράσουν
  • 66% των χρηστών θα συμμετείχε σε κάποιο challenge
  • 91% των χρηστών δηλώνει πως θα ανέβαζε περιεχόμενο, θα συμμετείχε σε κάποιο challenge ή trend, ή θα προωθούσε ένα video που σχετίζεται με κάποιο προϊόν

Τι προσφέρουν τα Tik-Tok Ads;

  • Ενίσχυση traffic 
  • Ενδυνάμωση του brand awareness 
  • Αύξηση του engagement 
  • Αύξηση πρόθεσης θεατών για αγορές 
  • Διαφήμιση προϊόντων και υπηρεσιών σε στοχευμένο κοινό
  • Προσέλκυση νέων συνεργατών για την εξέλιξη της επιχείρησης σας
  • Εύκολη και γρήγορη άνοδος των followers
  • Μια μεγάλη ευκαιρία γιατί δεν έχει τόσο ανταγωνισμό όσο το Facebook και το Instagram
κρατώντας εικόνα με logo tiktok

Πώς πραγματοποιείται η προώθηση
μέσα από το Tik Tok;

Το Tik Tok αποτελεί το μέσο το οποίο χρησιμοποιεί κατά κύριο λόγο η νέα γενιά, η Gen Z. Πρόκειται για άτομα που γεννήθηκαν μεταξύ 1997-2012, τα οποία χρησιμοποιούν αυτό το μέσο όχι μόνο για λόγους ψυχαγωγίας, αλλά και για λόγους έρευνας για διάφορα προϊόντα και υπηρεσίες.

Φυσικά, δεν είναι η μόνη ηλικιακή ομάδα που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα αυτή. Το Tik Tok είναι εξίσου δημοφιλές είναι και σε μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες. Σύμφωνα με έρευνα, περίπου το 32,4% των χρηστών είναι μεταξύ 25-34 ετών, το 15,6% είναι μεταξύ 35-44 ετών και το 7,9% ανήκει στην ηλικιακή ομάδα των 45-54 ετών.

Μια επιχείρηση μπορεί να επωφεληθεί σε μεγάλο βαθμό από το Tik Tok σε περίπτωση που αποφασίσει να ξεκινήσει την προώθηση της μέσα από αυτή την πλατφόρμα. Με την έναρξη των Tik Tok διαφημίσεων, το βίντεο ανεβαίνει στο Direct, την αρχική σελίδα των χρηστών. Τα βίντεο αυτά αυξάνουν το οργανικό reach, την επισκεψιμότητα του site, αλλά και το conversion rate.

Τα παραπάνω εξασφαλίζονται μέσα από το ίδιο το Tik Tok, χάρη στην αποτελεσματική λειτουργία του αλγορίθμου του. Ο αλγόριθμος έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να προωθεί το περιεχόμενο που ταιριάζει στα ενδιαφέροντα του κάθε χρήστη. Έτσι, το 59% των χρηστών νιώθει ανεπτυγμένο το αίσθημα του “ανήκειν”. Τι καλύτερος τρόπος δηλαδή από την “άμεση” επαφή των επιχειρήσεων με το νεανικό κοινό μέσα από την πλατφόρμα που αισθάνονται περισσότερο άνετα;

Για την επιτυχημένη Tik Tok marketing στρατηγική έχουμε αναπτύξει μια συγκεκριμένη μεθοδολογία, αξιοποιούμε ένα πλήθος εργαλείων, ενημερωνόμαστε διαρκώς για όλες τις νέες τάσεις εξελίσσουμε διαρκώς τις τεχνικές μας:

  • Έρευνα και ανάλυση: Ξεκινάμε με την έρευνα της επιχείρησης, του ανταγωνισμού, και όλων των νέων τάσεων.
  • Συμβουλευτική: Παρέχουμε συμβουλευτικές συνεδρίες ώστε να μπορείτε κι εσείς να συμμετέχετε στη δημιουργία του κατάλληλου περιεχομένου για την επιχείρηση σας.
  • Δημιουργία περιεχομένου: Το περιεχόμενο αποτελεί από τα πιο σημαντικά τμήματα για την προώθηση στο Tik Tok. Θα πρέπει να είναι σύντομο, άμεσο, με viral trends και χιουμοριστική διάθεση. Είμαστε σε θέση να δημιουργήσουμε εξατομικευμένο περιεχόμενο το οποίο θα απευθύνεται άμεσα στο κοινό το οποίο επιθυμείτε να στοχεύσετε.
  • Συνεργασία με content creators: Οι content creators παράγουν δημοφιλές, ψυχαγωγικό περιεχόμενο για τις διάφορες πλατφόρμες, με τον καθένα να έχει τον δικό του ιδιαίτερο χαρακτήρα και στυλ. Στην GIM Agency έχουμε τα μέσα και μπορούμε να σας φέρουμε σε επαφή με τους content creators για την άμεση και επιτυχημένη συνεργασία μαζί τους.
  • Παρακολούθηση πορείας: Παρακολουθούμε διαρκώς την πορεία των tik tok ads, ενώ την ίδια στιγμή ενημερωνόμαστε για τις τάσεις και κάνουμε τις απαραίτητες προτάσεις και τροποποιήσεις.
  • Αναφορές: Παρέχουμε μηνιαία αναφορά για την πορεία της κάθε ενέργειας, καθώς και της αποτελεσματικότητας της.
  • Performance based στρατηγική: Η έμπειρη ομάδα των ειδικών μας θα εξασφαλίσει ότι όλες οι καμπάνιες θα είναι προσαρμοσμένες στους στόχους και το KPI. Με τον τρόπο αυτό θα αξιοποιήσετε στο μέγιστο το ad spend σας.

Γιατί να επιλέξετε την GIM Agency για την διαφήμιση της επιχείρησης σας στο Tik Tok;

Η GIM Agency αποτελεί ένα σημείο αναφοράς για τη δημιουργία μιας marketing στρατηγικής στο Tik Tok, για πολλούς λόγους, με βασικότερους τους εξής:
  • Υψηλό ROI: Φέρνουμε υψηλή επιστροφή στη διαφημιστική σας επένδυση.
  • Επιστημονική μεθοδολογία: Έχουμε όλη την επιστημονική μεθοδολογία και την προσαρμόζουμε με βάση τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης.
  • Γνώση πολλών εργαλείων: Συνδυάζουμε τη γνώση σε Google Ads, Social Media Marketing για την μεγιστοποίηση της απόδοσης.
  • Είμαστε κάτι παραπάνω από ειδικοί: Δε διαθέτουμε μόνο τις απαραίτητες γνώσεις. Αποτελούμε τον νέο στρατηγικό συνεργάτη για την επιχείρηση σας.
  • Διαρκής ενημέρωση: Είμαστε διαρκώς ενημερωμένοι για όλες τις αλλαγές του αλγορίθμου, καθώς και τα trends της πλατφόρμας.
  • Δημιουργία επένδυσης: Μετατρέπουμε τα Tik Tok Ads από ένα έξοδο, σε μια ευχάριστη και αποδοτική επένδυση για την επιχείρηση σας.
Θέλετε ένα δωρεάν αρχικό συμβουλευτικό ραντεβού;

Συχνές ερωτήσεις σχετικά με
τα Tik Tok Ads

Ο αλγόριθμος του Tik Tok αποτελεί το σύστημα λειτουργίας της πλατφόρμας, το οποίο καθορίζει το είδος των βίντεο που θα εμφανίζονται στην σελίδα For You. Το αποτέλεσμα είναι  η εμφάνιση εξατομικευμένου περιεχομένου για κάθε χρήστη. Η εξατομίκευση του περιεχομένου καθορίζεται από: 

 

  • Αλληλεπιδράσεις χρηστών: Λογαριασμούς που ακολουθούν, σχόλια που έχουν αφήσει σε διάφορα βίντεο, βίντεο που έχουν μοιραστεί ή προσθέσει στα αγαπημένα κλπ. 
  • Πληροφορίες για το κάθε βίντεο: Περιγραφές, hashtags, μουσική που επιλέγεται για το κάθε βίντεο κλπ.
  • Ρυθμίσεις της συσκευής: Γλώσσα, περιοχή, τύπος συσκευής (Android, Apple).

Για να μπορέσει το Tik Tok να προβάλλει προσωποποιημένες διαφημίσεις στον κάθε χρήστη, ζητάει άδεια για την χρήση των δεδομένων. Καθώς λοιπόν αντλεί πληροφορίες για την αλληλεπίδραση του κάθε χρήστη με το περιεχόμενο της πλατφόρμας, ο καθένας έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί διαφημίσεις για προϊόντα σύμφωνα με τα πρόσφατα ενδιαφέροντα του. Για παράδειγμα, αν ένας χρήστης παρακολουθεί διαρκώς βίντεο με tips για διακοπές και ταξίδια, δεν είναι απίθανο να εμφανιστούν διαφημίσεις με ταξιδιωτικά πακέτα, ακτοπλοϊκά ή αεροπορικά εισιτήρια κλπ.

Οι διαφημίσεις του Tik Tok λειτουργούν με βάση τα δημογραφικά στοιχεία, τα ενδιαφέροντα και τη συμπεριφορά των χρηστών. Μπορούν να αποτελέσουν βίντεο, εικόνες ή ακόμη και hashtag challenges. Το υλικό αυτό στη συνέχεια προβάλλεται στο κοινό με τη μορφή sponsored videos, ads στη σελίδα For You, ή στα promoted trends.

Καθώς η Gen Z αποτελεί τους βασικούς χρήστες του Tik Tok, η πλατφόρμα αυτή είναι κατάλληλη για όλες τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να προσεγγίσουν νεανικό κοινό. Μερικά παραδείγματα αποτελούν τα e-shops, οι εταιρείες ρούχων, καλλυντικών, υποδημάτων, οι εταιρείες με προϊόντα τεχνολογίας κλπ.

Το Tik Tok αποτελεί έναν νέο σχετικά παίκτη στον κόσμο των social media ο οποίος κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος διαρκώς. Πολλά μεγάλα διεθνή brands επιλέγουν το Tik Tok ως μέσο προώθησης της επιχείρησης τους. Είναι όμως το είδος αυτό της διαφήμισης εξίσου αποδοτικό για επιχειρήσεις μικρότερου βεληνεκούς; Η απάντηση είναι θετική. Η πλατφόρμα αυτή προσφέρει μεγάλες ευκαιρίες. Αυτό σημαίνει πως ακόμη και οι πιο μικρές επιχειρήσεις μπορούν να πειραματιστούν με τη δημιουργία περιεχομένου και την προώθηση του.

FREE EBOOK
Το ελληνικό eBook για TikTok από τους ειδικούς της GIM

Αποκτήστε το τώρα εντελώς δωρεάν και ανακαλύψτε :