Golearn

TOP Αποτελέσματα στο κλάδο του

Case Study: Το GoLearn.gr, μέσω πολυκαναλικής στρατηγικής με Google Ads, Meta Ads, creators και programmatic, πέτυχε +12% leads συνολικά, 3x leads σε flagship πρόγραμμα, -15% CPA και +70% traffic Google. Με end-to-end lead tracking και δημιουργία buzz, ενίσχυσε δυναμικά την ηγετική του θέση στην online επιμόρφωση.

Πετύχαμε

12% leads συνολικά

3x leads στο flagship πρόγραμμα μας

-15% CPA στα assets με πλήρη παρακολούθηση

-10% διαφημιστική δαπάνη ως προς ROI

70% traffic Google | 12% traffic Meta

45% Top Impression Share | -18% Conversion Loss

INTRODUCTION

Το GoLearn.gr είναι ένας σύγχρονος εκπαιδευτικός οργανισμός που παρέχει μοριοδοτούμενα εξ αποστάσεως σεμινάρια για τον ΑΣΕΠ και άλλες δημόσιες προκηρύξεις. Με πιστοποιημένα προγράμματα επιμόρφωσης, ενισχύει τα επαγγελματικά προσόντα χιλιάδων εκπαιδευτικών και ιδιωτών που αναζητούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά εργασίας.

THE CHALLENGE

Το στοίχημα

Το GoLearn επέλεξε την GIM ώστε να ενισχύσει την online παρουσία του, να επιτύχει μαζική συλλογή leads υψηλής ποιότητας, να αυξήσει τις εγγραφές και τον τζίρο του με cost efficiency, και να εδραιώσει τη θέση του ως κορυφαίος πάροχος online μοριοδοτούμενων σεμιναρίων στην Ελλάδα. Για αυτό τον σκοπό, αξιοποίησε υπηρεσίες Google Ads, Meta Ads και Social Media.

Υπηρεσίες

  • Google Ads
  • Meta Ads
  • Social Media
Go learn μεθοδος

THE SOLUTION

Η μέθοδος

Η στρατηγική περιλάμβανε τη δημιουργία ενός πολύ-επίπεδου lead generation structure με 80+ καμπάνιες σε 18 διαφορετικά προγράμματα, κάθε ένα με ξεχωριστά funnels και close rates. Η προσέγγιση ήταν πολυκαναλική, με TV και programmatic ads, συνεργασία με mega influencer ως brand ambassador ενός flagship προγράμματος και TikTok creators για δημιουργία buzz, ενώ παράλληλα αξιοποιήθηκαν δυναμικά search & display ads και Meta Ads για στοχευμένο cold και remarketing κοινό. Το end-to-end lead tracking βελτίωσε την αποδοτικότητα, ενώ το content strategy υποστήριξε την ενίσχυση του brand awareness και την αύξηση του scale up.

THE RESULTS

Το αποτέλεσμα

✔️ Αύξηση των leads κατά 12% συνολικά
✔️ Τριπλασιασμός leads στο flagship πρόγραμμα μας
✔️ Μείωση CPA κατά 15% στα assets με end-to-end lead tracking
✔️ Μείωση διαφημιστικής δαπάνης ως προς ROI κατά 10%
✔️ Αύξηση του web traffic κατά 70% από Google και 12% από Meta
✔️ +45% Absolute Top Impression Share με ταυτόχρονη μείωση -18% conversion loss από impression share

THE CHALLENGE

Πετύχαμε

12% leads συνολικά

3x leads στο flagship πρόγραμμα μας

-15% CPA στα assets με πλήρη παρακολούθηση

-10% διαφημιστική δαπάνη ως προς ROI

70% traffic Google | 12% traffic Meta

45% Top Impression Share | -18% Conversion Loss

Θέλετε συμβουλευτικό ραντεβού;
Θέλετε ένα δωρεάν αρχικό συμβουλευτικό ραντεβού;