Μεσαίο-Προχωρημένο

Ζούμε τα χρόνια που κάθε φυσική επιχείρηση (ειδικά αυτές που έχουν καταστήματα) δημιουργούν και το αντίστοιχο ηλεκτρονικό κατάστημα. Κάποιοι που ήταν αρκετά πρωτοπόροι, έχουν

13 Οκτωβρίου, 2017

Μεσαίο-Προχωρημένο

Οι περισσότερες εταιρείες αντιμετωπίζουν το marketing σαν κέντρο κόστους. Λίγες είναι αυτές που έχουν τη φιλοσοφία του να βλέπουν το marketing σαν κέντρο κέρδους.

8 Σεπτεμβρίου, 2017

Μεσαίο-Προχωρημένο

Θέλετε να αυξήσετε τη μέση αξία του καλαθιού στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα; Φυσικά! Δεν ρωτάμε και κάτι καινούριο. Όλοι το θέλουν. Το πως και

21 Ιουλίου, 2017

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops