Δωρεάν Τρόποι Αύξησης Επισκεψιμότητας (ή πως να αυξήσω το traffic μου!!!)

   Χρόνος ανάγνωσης: 14 λεπτά

UPDATE: Το άρθρο αυτό έχει αναδειχθεί σε ένα από τα πιο δημοφιλή της GIM. Αν θέλετε βοήθεια να εφαρμόσετε αυτές τις μεθόδους μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας! Ίσως να σας ενδιαφέρει και το δωρεάν βιβλίο μας για προώθηση ιστοσελίδων.


Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του δικτυακού σας τόπου. Υπάρχουν δωρεάν τρόποι προώθησης που απαιτούν χρόνο και κόπο και μη δωρεάν τρόποι (διαφήμισης) που απαιτούν λεφτά! 😀

Προφανές, ε; Το μυστικό είναι αν επιλέξετε δωρεάν τρόπους να το κάνετε έξυπνα, και με σύστημα. Ας δούμε λοιπόν τους βασικούς online τρόπους για την αύξηση του traffic σας.

Πριν μπούμε στα βαθιά θέλω να σας πω ότι ετοιμάζουμε ένα πολύ καλό βιβλίο που θα αναλύει σε βάθος αυτές τις μεθόδους και θα εξηγεί τα πάντα βήμα-βήμα.

Αν θέλετε να είστε οι πρώτοι που θα ενημερωθείτε γραφτείτε στο newsletter μας. Με αυτό το τρόπο θα λάβετε επίσης και ένα δωρεάν βιβλίο για προώθηση ιστοσελίδων.

Ακολουθούν οι τρόποι χωρίς ιδιαίτερη σειρά, με εξαίρεση τους πρώτους 3 τρόπους που είναι οι αγαπημένοι μου!

Να σας προειδοποιήσω ότι θα είναι λίγο μεγάλο αυτό το άρθρο, γιατί σκοπεύω να το κάνω το καλύτερο άρθρο με αυτό το θέμα στο Ελληνικό Διαδίκτυο (περιμένω σχόλια…).

Αν διαβάζετε ξένα άρθρα για το Internet Marketing θα παρατηρήσετε ότι το άρθρο αυτό ξεφεύγει αρκετά από τα συνηθισμένα.

 

Γενική Αρχή
Βρείτε που συχνάζει το target group σας στο διαδίκτυο και επικεντρώστε εκεί τις προσπάθειες σας

Συμβουλή: Πολλές φορές μπορείτε να αλλάξετε το περιεχόμενο σε άλλη μορφή... Για παράδειγμα μια σελίδα, μπορεί να μετατραπεί σε άρθρο, το άρθρο σε blog post, μετά σε email, μετά σε podcast, το podcast σε βίντεο, και το βίντεο μετά να γίνει syndicated και social bookmarked… και πάει λέγοντας!!!

ΟΚ, αρκετά. Ας αρχίσουμε!

1. Μηχανές Αναζήτησης & Καλό Search Engine Optimized Περιεχόμενο

Γίνεται πολύς ντόρος τελευταία για το SEO, έτσι δεν είναι; Όλοι νομίζουν ότι είναι το επόμενο μεγάλο BIG THING! Ότι μόλις βελτιστοποιήσουν μια σελίδα για το Google, θα έρθει ένα κύμα πελατών από το site τους.

Είναι αλήθεια; Μπορεί…

Ο καλύτερος τρόπος για να φέρετε επισκεψιμότητα από τις μηχανές αναζήτησης είναι να δείτε τι ψάχνουν στο Internet που είναι σχετικό με το αντικείμενο σας. Πιο συγκεκριμένα ποιες είναι οι λέξεις-κλειδιά με ικανοποιητικό αριθμό μηνιαίων αναζητήσεων που ψάχνει το target group σας που έχουν profit potential.

Τι εννοώ; Απλό… Πόσο profit potential έχει η φράση-κλειδί “Δωρεάν τρόποι Χριστουγεννιάτικης διακόσμησης”??? Πολύ χαμηλή πιθανότητα να βγάλετε κέρδος από αυτή τη φράση 😀

Αφού ολοκληρώσετε το keyword-research (έρευνα για λέξεις κλειδιά) θα πρέπει να ομαδοποιήσετε αυτές τις λέξεις σε σχετικά group.

Τέλος είναι και το πιο σημαντικό. Να φτιάξετε ξεχωριστές σελίδες για κάθε μια από τις φράσεις-κλειδιά. Δε φτάνει να φτιάξετε 5-6 σελίδες και να πείτε OK, φτάνει. Μακάρι να ήταν τόσο απλά! Αν θέλετε πραγματικά πολύ traffic από τις μηχανές αναζήτησης θα πρέπει να φτιάξετε πολλές σελίδες. Ακόμα και το 100 μπορεί να είναι μικρό νούμερο, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να φτιάξετε όλες τις σελίδες μαζί. Μπορείτε σταδιακά κάθε μέρα ή κάθε βδομάδα να φτιάχνετε μερικές νέες σελίδες.

Αν δε μπορείτε να φτιάξετε αυτές τις σελίδες στο δικό σας βασικό site φτιάξτε τις σε ένα άλλο και βάλτε link στο βασικό σας site. Μπορείτε για παράδειγμα να δημιουργήσετε ένα blog στο WordPress.com ή στο Blogger για αυτό το σκοπό.

Φροντίστε το περιεχόμενο των σελίδων να είναι ποιοτικό, διαφορετικό από ότι ήδη υπάρχει στο Internet, και τέλος να είναι βελτιστοποιημένο για τις μηχανές αναζήτησης. (έχουμε πολλά άρθρα στο site αυτό για τη βελτιστοποίηση SEO, οπότε απλά χρησιμοποιήστε το search)

2. Article Marketing – Συγγραφή, Δημοσίευση & Social Sharing

Διεθνώς το article marketing θεωρείται από τις καλύτερες μεθόδους προώθησης.

Γράφοντας άρθρα (όπως και σελίδες που αναφέραμε προηγουμένως) ενδυναμώνετε το Brands σας, κερδίζετε επισκεψιμότητα, backlinks, αναγνωρισιμότητα και καλύτερες κατατάξεις στις μηχανές αναζήτησης.

Ο λόγος είναι ότι σε κάθε άρθρο θα φαίνεται το όνομα σας και το link προς το site σας!

Στην Ελλάδα τα πρώτα δωρεάν article directories EzineArticles.gr, Arthra.net, και MyArticles.gr τα δημιούργησε η GIM. Τα Article Directories πια δεν έχουν πολλή δύναμη και δεν τα συστήνουμε. Το article marketing έχει εξελιχθεί και μετουσιουθεί σε Online PR. Υπάρχουν πάρα πολλά θεματικά Sites σε όλη την Ελλάδα για ποικιλία κλάδων όπως Sites για γονείς, υγεία, διατροφή, lifestyle, επιχειρηματικότητα κ.τ.λ.

Αξίζει να κάνετε μια έρευνα για να βρείτε ποια είναι αυτά τα εξειδικευμένα Sites που έχουν σχέση με το κλάδο σας, και να έρθετε σε επικοινωνία μαζί τους για να δείτε αν μπορούν να δεχτούν να δημοσιεύσουν τα άρθρα σας. Συνήθως όσο πιο μικρά είναι αυτά τα Sites τόσο υψηλότερη η πιθανότητα να δεχτούν να κάνουν δημοσίευση δωρεάν. Σε περίπτωση που θέλουν ένα μικρό αντίτιμο και στο Similarweb.com έχουν επισκεψιμότητα πάνω από 100.000 το μήνα, πιθανότατα αξίζει να κάνετε την επένδυση.

Αν δεν έχετε τη διάθεση ή το χρόνο να γράψετε άρθρα μπορείτε να αναθέσετε σε επαγγελματίες Content Creators να το κάνουν με λίγα σχετικά χρήματα (δείτε π.χ. το PeoplePerHour ή στο Fiverr).

Το επόμενο βήμα μετά τη δημοσίευση του άρθρου είναι να το κάνετε Share στα Social Media όπως Facebook, Linkedin, Twitter κ.τ.λ.

Συμβουλή: Αν υπάρχουν κατάλογοι άρθρων εξειδικευμένοι στο αντικεί

μενο σας αξιοποιήστε τους! Αν έχετε τη δυνατότητα να επενδύσετε χρήματα αξίζει να δημοσιεύσετε τα άρθρα σε δημοφιλή Ελληνικά Sites με επισκεψιμότητα 1 εκ. το μήνα ή και παραπάνω.

3. Email Marketing & Autoresponders

Το email είναι από τους καλύτερους τρόπους για να φέρετε επισκέπτες στο site σας. Δεν εννοώ σε καμία περίπτωση το spamming! Είναι ότι χειρότερο να στέλνει κάποiος email σε άτομα που δε γνωρίζει για να διαφημίσει κάτι.

Δεν το θέλετε αυτό, έτσι δεν είναι;

 

Οπότε ποιος είναι ο τρόπος; Να σας δώσουν το δικαίωμα να τους στέλνετε email!

Δε φτάνει μόνο να ζητήσετε το email τους (παρά μόνο σε ελάχιστες εξαιρέσεις).

Πρέπει να τους δώσετε ένα λόγο να το κάνουν, όπως ένα δωρεάν ηλεκτρονικό βιβλίο, μια πληροφορία, ένα δωρεάν πρόγραμμα, μια έκπτωση, συμμετοχή σε ένα διαγωνισμό κ.α.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια φόρμα που θα συμπληρώνουν τα στοιχεία τους, ένα popup ή και τα δύο.

Autoresponders? Μια φοβερή εφεύρεση… Προκαθορίζετε τα πρώτα μηνύματα που θέλετε να λαμβάνουν οι συνδρομητές των email σας, και το πότε θέλετε να λάβουν αυτά τα email.

Για παράδειγμα το πρώτο μήνυμα μπορεί να είναι αμέσως μετά την εγγραφή και να λέει “Ευχαριστώ”, ενώ το δεύτερο μπορεί να είναι μετά από 3 μέρες και να ρωτάει αν πήραν επιτυχώς τη δωρεάν προσφορά.

Φροντίστε κάθε email που θα στέλνετε να έχει ένα μοναδικό σκοπό, και το θέμα του email να είναι “πιασάρικο” (διαβάστε τα άρθρα μας για το copywriting και τις επικεφαλίδες).

Επίσης μπορείτε να κάνετε συμφωνία με άλλους marketers να βάλουν στα autoresponder τους link σε σας και εσείς σε αυτούς (στα πλαίσια affiliate marketing, JVs ή link/traffic exchange όπως θα εξηγήσω παρακάτω)

4. Viral Marketing – Ebooks, Reports, Unique Content, Very High ROI

Το Viral Marketing είναι το “W.O.M. – Word Of Mouth” στο Διαδίκτυο. Για ποιο λόγο να πει κάποιος κάτι για σας, όμως?

Μπορεί για παράδειγμα να έχετε φοβερά χρήσιμο περιεχόμενο στο site σας. Μπορεί να έχετε μια απίστευτη προσφορά. Μπορεί να είναι κάτι super αστείο που θέλει να δείξει στους φίλους του.

Μπορεί να είναι επίσης μια δωρεάν υπηρεσία. Κάπως έτσι έγινε γνωστό πριν από χρόνια το Hotmail.

Επίσης μπορείτε να δώσετε δωρεάν ένα ηλεκτρονικό βιβλίο ή ένα πρόγραμμα δικό σας, και αυτοί που τα κατεβάζουν μετά να τα δίνουν και στους φίλους τους.

Μερικές φορές για φέρετε πολύ traffic στο site σας με αυτό το τρόπο πρέπει να κάνετε κάτι πολύ πρωτότυπο ή κάτι που αγγίζει τα όρια του τρελού (μελετήστε λίγο το P.T. Barnum…)

Χρησιμοποιήστε scipts για “Tell a friend”. Επίσης αν δίνετε κάτι δωρεάν μπορείτε να απαιτείτε να το λένε πρώτα σε 2-5 φίλους πριν το πάρουν (δίκαιο αντάλλαγμα!) ή να κάνουν Share/Post σε κάποιο Social Media Account τους.

5. Free Software, Templates,…

ΔΩΡΕΑΝ! Πουλάει πολύ το δωρεάν,ε; (ξέρω είναι ειρωνεία :-D)

Χρησιμοποιείστε τις δωρεάν προσφορές έξυπνα. Μπορείτε για παράδειγμα να δίνετε ένα δωρεάν website design (blog, twitter, youtube, linkedin…) με την απαίτηση να βάλουν ένα link προς σας.

Το ίδιο μπορείτε να κάνετε με άλλου είδους περιεχόμενο όπως εικόνες, scripts και βίντεο.

Αν δίνετε ένα δωρεάν ένα πρόγραμμα το πρόγραμμα αυτό μπορεί να έχει ένα link στο site σας (μπορεί να εμφανίζεται κάπου στο interface, στη πρώτη σελίδα, σε popup ή κάπου αλλού).

6. Traffic Recycling & 404 Error Pages

Αν έχετε πολλά websites μπορείτε να στέλνετε τους επισκέπτες από το ένα site στο άλλο. Σε καμία περίπτωση μην έχετε σελίδες χωρίς να στέλνουν τους επισκέπτες κάπου αλλού. Μη περιμένετε να σκεφτούν το επόμενο βήμα τους.

Πείτε τους να επισκεφτούν τη προσφορά σας ή κάποιο άλλο site σας που θα τους ενδιαφέρει. (θα μπορούσατε να το κάνετε και στα autoresponders…)

Κάτι άλλο που μπορείτε να αξιοποιήσετε είναι οι σελίδες 404. Τι είναι αυτές;

Αν ο επισκέπτης προσπαθήσει να πάει σε μια σελίδα του site σας που δεν υπάρχει βγαίνει μια σελίδα με σφάλμα 404 (εξαρτάται από τις ρυθμίσεις του server και του site σας).

Αυτή η σελίδα είναι ένα ιδανικό μέρος για να πείτε στον επισκέπτη να πάει εκεί που θέλετε. Για παράδειγμα “Η σελίδα αυτή δεν υπάρχει αλλά ίσως σας ενδιαφέρει το δωρεάν…” (βάλτε τη φαντασία σας να δουλέψει!)

7. Affiliate Marketing

Βρείτε κάποιους να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας με αντάλλαγμα μια προμήθεια (για παράδειγμα εμείς δίνουμε προμήθεια 10-15%).

Δε φτάνει μόνο να στήσετε το σύστημα για τις προμήθειες με κάποια πλατφόρμα ή ένα έτοιμο Affiliate Network όπως το Linkwise.

Θα πρέπει να δώσετε στους affiliates σας όλα τα απαραίτητα εργαλεία και τις γνώσεις. Για παράδειγμα ένα δωρεάν εκπαιδευτικό e-σεμινάριο για το affiliate marketing.

Επίσης καλό θα είναι να τους δώσετε έτοιμα κείμενα προώθησης, banners, emails κ.τ.λ. που μπορούν να χρησιμοποιήσουν.

Στην Ελλάδα τα Affiliate networks είναι ελάχιστα σε αριθμό αλλά η δύναμη τους ολοένα και αυξάνεται. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε ένα έτοιμο πρόγραμμα για affiliates μέσα στο Site σας.

Βασικά με αυτά τα προγράμματα δίνετε στους affiliates σας ένα ειδικό link για να προωθούν τα προϊόντα σας και να αναγνωρίζετε τους πελάτες που στέλνουν από αυτό το κωδικό. (δοκιμάστε να γραφτείτε affiliate σε μας με το link στο τέλος της σελίδας)

Όσο καλύτερα εκπαιδεύσετε τους affiliates σας, όσο καλύτερα τα ανταλλάγματα, όσο καλύτερη η συνεχής παρακίνηση τους και τα εφόδια που τους δίνετε τόσο καλύτερα.

8. JVs – Joint Ventures

Το JV μοιάζει πολύ με το affiliate marketing για αυτό και δεν θα το αναλύσω τόσο. JV είναι το λεγόμενο joint venture ή πιο Ελληνικά, η συνεργασία.

Η συνεργασία αυτή μπορεί να γίνει σε πολλά επίπεδα. Το πιο απλό είναι να βρείτε τους affiliates που σας φέρνουν τα περισσότερα κέρδη και να τους επιβραβεύσετε με μια καλύτερη συνεργασία με περισσότερα προνόμια για αυτούς.

Αν το προχωρήσουμε κι άλλο σας έννοια, μπορείτε να στέλνετε traffic ο ένας στον άλλο από τις σελίδες σας, τα blog posts, τα email κ.τ.λ.

Επίσης μπορείτε να το προχωρήσετε ακόμα περισσότερο και να δημιουργήσετε μια στρατηγική συμμαχία (Strategic Alliance) με μια άλλη εταιρεία. Η εταιρεία αυτή πρέπει να απευθύνεται στο ίδιο πελατολόγιο με σας αλλά να μην είναι ανταγωνιστική.

Καλά JV=Καλά Κέρδη

9. Press Releases

Αν έχετε εταιρία και ετοιμάζετε κάτι νέο όπως ένα νέο πρωτοποριακό προϊόν ή μια σημαντική υπηρεσία, μπορείτε να στείλετε ένα Δελτίο Τύπου όπου θα αναφέρεστε σε αυτό.

Υπάρχουν συγκεκριμένοι δημοσιογραφικοί κανόνες που πρέπει να ακολουθούνται στα Δελτία Τύπου. Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν πολλά μέρη που μπορείτε να στείλετε Δελτία Τύπου, αν εξαιρέσουμε τα γνωστά ειδησιογραφικά sites. Βέβαια δεν είναι και σίγουρο ότι θα δημοσιεύσουν το δελτίο τύπου σας. Στο εξωτερικό τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα, οπότε αν η εταιρία δε δραστηριοποιείται μόνο στην Ελλάδα αξιοποιήστε το. Αρχίστε με το PR.com και PRLog.org

Στο Press Release συμπεριλάβετε ένα λόγο να επισκεφθούν το site σας για περισσότερες πληροφορίες.

10. Δωρεάν Αγγελίες

Υπάρχουν πολλά sites για να βάλετε δωρεάν αγγελίες στην Ελλάδα. Σε πολλά από αυτά μπορείτε να διαφημίσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας και να βάλετε ένα link (άμεσα ή έμμεσα).

(Μπορείτε βέβαια να το κάνετε και offline)

11. RSS

Έχετε blog ή κάποιο δυναμικό site; Τότε πολύ πιθανό να δημιουργείται αυτόματα το περιεχόμενο σας, και σε μια άλλη μορφή, που ονομάζεται RSS. Το RSS επιτρέπει το Really Simple Syndication. Με λίγα λόγια άλλοι χρήστες μπορούν να ενημερώνονται εύκολα για τα τελευταία νέα σας με το αγαπημένο τους RSS feeder. Έτσι δε χρειάζεται να γραφτούν στο email σας ή να συμπληρώσουν κάποια φόρμα.

Επίσης με το RSS μπορεί το περιεχόμενο σας να αναδημοσιευτεί εύκολα σε ένα άλλο site και έτσι να αποκτήσετε εξτρά προβολή από αυτό. (πανεύκολο να τραβήξετε RSS περιεχόμενο αν έχετε WordPress ή Joomla)

Για να ενημερώσετε το κόσμο ότι έχετε RSS βάλτε ένα ευδιάκριτο link ή εικονίδιο. Επίσης κάντε το submit με κάποιο τρόπο όπως το Blogarama.com

12. Directory Submissions

Υποβάλετε το site σας σε όσο το δυνατόν περισσότερους λίγους και καλούς καταλόγους δικτυακών τόπων. Για παράδειγμα Xo.gr, 11888.gr και το Vrisko.gr

Αν υπάρχουν κατάλογοι εξειδικευμένοι στο αντικείμενο σας αξιοποιήστε τους! Αν υπάρχουν κατάλογοι τοπικοί της περιοχής σας είναι μια επίσης καλή ευκαιρία.

Αξίζουν πολύ κάποιοι ξένοι κατάλογοι που μπορείτε να τα τους βρείτε κάπως έτσι.

Σε δωρεάν καταλόγους δεν είναι σίγουρο αν η αίτηση σας θα γίνει δεκτή. Υπάρχουν και πληρωμένοι κατάλογοι ή πληρωμένες καταχωρήσεις σε “δωρεάν” καταλόγους με αντάλλαγμα καλύτερη προβολή.

Σε κάποιους καταλόγους μπορεί να απαιτηθεί να βάλετε link σε αυτούς πρώτα.

13. Social Bookmarking & News

Ίσως έχετε δει τα μεγάλα διεθνή social bookmaring και news sites όπως το Reddit και το Mix.

Στα social bookmarking sites κάνετε μια σύντομη καταχώρηση για μια σελίδα του site σας (οποιαδήποτε σελίδα!) με ένα τίτλο, μια περιγραφή και ένα link. Επίσης ίσως ζητηθεί να ορίσετε τη κατηγορία που ανήκει και τις σχετικές λέξεις-κλειδιά.

Άλλοι χρήστες μπορεί να δουν το social bookmark και να ακολουθήσουν το link. Επίσης μπορεί να το ψηφίσουν ως καλό, να το σχολιάσουν ή να το μοιραστούν με άλλα μέλη της κοινότητας του social bookmarking site.

14. Blogs & Guest Blogging

Όπως είπαμε και στην αρχή, αν δεν έχετε τη δυνατότητα να προσθέσετε σελίδες στο βασικό σας site, φτιάξτε ένα blog και βάλτε περιεχόμενο εκεί.

Μερικές φορές, όπως και να’ χουν τα πράγματα, αυτή είναι η πιο έξυπνη στρατηγική… Μπορείτε στο blog να βάζετε χρήσιμες συμβουλές και μετά να τους στέλνετε στο site σας.

Μπορείτε επίσης να προωθείτε sites των συνεργατών σας… Υπάρχουν πολλά που μπορείτε να κάνετε με ένα blog όπως να χτίσετε μια πιο προσωπική επαφή.

Μη ξεχνάτε ότι οι μηχανές αναζήτησης αγαπούν πολύ τα blogs!

Ένα blog σε άλλο site βοηθά επίσης με το SEO… Επικοινωνήστε με άλλα blogs και ρωτήστε τους κατά πόσο ενδιαφέρονται να τους προσφέρετε περιεχόμενο με αντάλλαγμα link προς το site σας.

15. Blog Commenting

Υπάρχει μια πολύ απλή μεθοδολογία για το blog commenting. Βρείτε blogs που έχουν σχέση με το αντικείμενο σας (google it). Προτιμήστε ιδιαίτερα τα sites με καλό DA και Alexa Rank, που τα links είναι do-follow (λεπτομέρειες στα άλλα άρθρα μας για το SEO).

Έπειτα βάλτε στα blog posts ποιοτικά σχόλια που δείχνουν ότι πράγματι διαβάσατε το άρθρο (προσέξτε τι σχόλια θα βάλετε σε αυτό το άρθρο 😉 )

Στο όνομα βάλτε το όνομα σας (και ίσως το keyword που θέλετε) και στο website βάλτε το website σας. Προτιμήστε Brand Keywords και όχι explicit anchor texts, δηλαδή “Η Εταιρία μου” και όχι “Τι πουλάω”. Παράδειγμα εμείς θα βάζαμε GIM Greek Internet Marketing και όχι SEO ή Google Ads.

Απλά και όμορφα!

Καλό θα είναι το σχόλιο σας να προσφέρει κάτι παραπάνω στην όλη συζήτηση.

16. Video Marketing

Κάντε keyword research. Φτιάξτε videos για τα θέματα που απασχολούν το target group σας.

Δημοσιεύστε τα στο site σας και σε Video sites όπως το Youtube, Facebook, Instagram TV, Vimeo, Metacafe.

Στο βίντεο μπορείτε να έχετε μια λωρίδα κάτω που να λέει τη διεύθυνση του site σας. Γράψτε μια μεγάλη περιγραφή πλούσια σε λέξεις κλειδιά. Βάλτε άφθονα σχετικά tags. Επίσης μπορείτε να βάλετε το URL της ιστοσελίδας σας στην περιγραφή του βίντεο…

Μη ξεχνάτε ότι το ίδιο βίντεο μπορείτε να το στείλετε σε πολλά sites και όχι μόνο YouTube.

Ένας πρακτικός τρόπος να φτιάξετε ένα βίντεο (εκτός από τη webcam) είναι να μετατρέψετε μια παρουσίαση Powerpoint.

17. Podcasts

Το podcast είναι συνήθως σαν μια μίνι ραδιοφωνική εκπομπή. Μπορεί επίσης να είναι το βίντεο που φτιάξατε προηγουμένως σε μορφή ήχου.

Δείτε το site της Apple και το Spotify για χρήσιμα παραδείγματα.

Μη ξεχνάτε ότι θα πρέπει αυτό που λέτε να είναι ενδιαφέρον. Είναι πολύ εύκολο ο σκέτος ήχος να γίνει βαρετός, σε σχέση με ένα βίντεο.

18. Social Media – Social Networking

Forums, Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Pinterest, TicToc, Scribd, Slideshare και άλλα πολλά!

Σκοπός σε αυτά τα κοινωνικά δίκτυα είναι να κάνετε πολλές διασυνδέσεις. Μπορεί να είναι διασυνδέσεις με πελάτες, με prospects, με πιθανούς συνεργάτες κ.α.

Λόγω της φύσης τους ξεχάστε οτιδήποτε έχει σχέση με επίσημο επαγγελματικό ύφος. Πρέπει να δώσετε έμφαση στη προσωπική επαφή και να δείξετε ότι πραγματικά ενδιαφέρεστε για τους πελάτες και τους συνεργάτες σας.

Για παράδειγμα η Greek Internet Marketing σπάνια προωθεί υπηρεσίες μέσα από τη σελίδα της στο Facebook.

Δε με πιστεύετε; Δείτε τη σελίδα μας στο Facebook εδώ!

Σημασία έχει συνεχώς να ενισχύετε αυτή τη προσωπική σχέση με το target group σας. Μην το παρακάνετε όμως γιατί πραγματικά ο χρόνος μπορεί να κυλήσει πολύ γρήγορα στα Social Networking Sites.

Ελπίζω να βρήκατε το άρθρο αυτό χρήσιμο. Για περισσότερες πληροφορίες και υπηρεσίες προώθησης ιστοσελίδων επικοινωνήστε μαζί μας και βέβαια, όπως πάντα, περιμένουμε τα σχόλιά σας!!! Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter μας για πολλά χρήσιμα άρθρα, tips και νέα.

 

Υ.Γ.

Ίσως να σας ενδιαφέρει και το δωρεάν βιβλίο μας για προώθηση ιστοσελίδων

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτάΗ ΑΙ ήρθε να μας βοηθήσει να δουλέψουμε πιο γρήγορα. Και φαίνεται ότι το πετυχαίνει. Αν δεν γνωρίζετε ήδη πως μπορείτε

19 Ιουνίου, 2024

   Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτάΤο επιχειρηματικό περιβάλλον ήταν και παραμένει εξόχως ανταγωνιστικό ειδικά στο επίπεδο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων όπου οι πόροι είναι σχετικά περιορισμένοι. Για

7 Ιουνίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops