Το TikTok τεστάρει τους εικονικούς Influencer

   Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό

TikTok

Μία είδηση-βόμβα «έσκασε» τις προάλλες καθώς το TikTok ανακοίνωσε ότι εικονικοί Influencers, υποστηριζόμενοι από την AI θα ανταγωνίζονται τους επαγγελματίες (πραγματικούς ανθρώπους) influencers στην δημιουργία επικερδών διαφημιστικών συνεργασιών.

Τα avatars αυτά, θεωρητικά μπορούν να διαβάζουν τα σενάρια για διαφημίσεις video τα οποία έχουν δημιουργηθεί από εντολές (prompts) που έχουν υποβληθεί είτε από τις επιχειρήσεις είτε από αυτούς που κάνουν πωλήσεις μέσω του TikTok. Η λειτουργία αυτή βρίσκεται σε στάδιο δοκιμών και ως εκ τούτου όλα όσα την αφορούν είναι υπό αίρεση.

Τι αντίκτυπο θα έχει αυτό στις πωλήσεις;

Κατά την διάρκεια των δοκιμών οι ερευνητές του TikTok ανακάλυψαν ότι αυτά τα avatars τεχνητής νοημοσύνης δεν τα πήγαν και τόσο καλά. Δηλαδή δεν έφεραν τις πωλήσεις που έφεραν οι πραγματικοί, ανθρώπινοι influencers. Και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η λειτουργία αυτή δεν έχει ακόμη διατεθεί προς χρήση. Οι άνθρωποι του TikTok λένε ότι η λειτουργία των εικονικών Influencer θα συμπληρώσει, και δεν θα αντικαταστήσει, τους πραγματικούς influencer.

Μέσα στην όλη ανησυχία των marketer για το ότι η ΑΙ ήρθε για να τους πάρει τη δουλειά, με την παραπάνω είδηση προστίθεται ένα ακόμα χτύπημα. Ωστόσο, με το συγκεκριμένο, οι marketers έχουν έναν επιπλέον λόγο να ανησυχούν καθώς θεωρούν ότι μία τέτοια πρακτική θα μπορούσε να λειτουργήσει για την χειραγώγηση του ακροατηρίου. Φοβούνται επίσης ότι η είσοδος των εικονικών influencers αλλά και γενικότερα η χρήση της AI θα απομακρύνει τους χρήστες από την πλατφόρμα.

Άλλοι προβληματισμοί

Παρά το γεγονός ότι η χρήση των εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης μοιάζει να κάνει τη δουλειά φθηνότερη και ταχύτερη, υπάρχουν δύο προβλήματα. Αφ’ ενός οι πωλήσεις οι οποίες μένουν χαμηλές και αφ’ ετέρου οι ηθικοί προβληματισμοί. Για αυτό το λόγο, πολλές επιχειρήσεις στέκονται με επιφύλαξη απέναντι στην συγκεκριμένη καινοτομία.

Εν τω μεταξύ, το TikTok αρνείται να κάνει οποιοδήποτε σχόλιο για το τεστάρισμα των εικονικών Influencer.

Ίδωμεν…

 

Πηγή εικόνας προφίλ: virtualhumans.org

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτάΑς ξεκινήσουμε αποκρυπτογραφώντας το «ο» στο 4o. Το «ο» λοιπόν προκύπτει από το omni του omni-modal που σημαίνει με κάθε τρόπο.

23 Μαΐου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops