6 τρόποι για αποδοτικό social media marketing

   Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Με περισσότερους από 4 δισεκατομμύρια χρήστες στα social media, πολλές είναι οι επιχειρήσεις που πειραματίζονται για να βρουν το πιο αποδοτικό social media marketing πλάνο. Οι επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως κλάδου προσπαθούν να τελειοποιήσουν την social media marketing στρατηγική τους για να αποκτήσουν ποιοτικό traffic, μια καλή επικοινωνία με το κοινό και ενίσχυση των πωλήσεων.

 

Ας δούμε παρακάτω μερικά ενδιαφέροντα social media marketing tips τα οποία θα σας βοηθήσουν να ανεβάσετε τη δημοτικότητα της επιχείρησης σας στα ύψη!

Ορίστε τους στόχους σας

Για να μπορέσει μια στρατηγική marketing να είναι επιτυχημένη θα πρέπει να έχει ορισμένους στόχους. Οι στόχοι μπορούν να περιλαμβάνουν από την αύξηση των πωλήσεων, μέχρι την μεγαλύτερη προβολή της επιχείρησης, ή την μεγαλύτερη επικοινωνία με το κοινό. Πριν προχωρήσετε λοιπόν στη δημιουργία πλάνου, ορίστε τους στόχους σας με βάση τα εξής:

 

  • Να είστε συγκεκριμένοι
  • Να θέσετε ρεαλιστικούς στόχους
  • Να βεβαιωθείτε ότι οι στόχοι σας είναι μετρήσιμοι

Μάθετε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για το κοινό που στοχεύετε

Τώρα που έχετε θέσει έναν στόχο στο μυαλό σας, ήρθε η ώρα για να δώσουμε βάση στο κοινό. Χωρίς την στήριξη του κοινού που σας παρακολουθεί, η στρατηγική σας δε θα έχει αποτελέσματα. Μελετήστε προσεκτικά τις ανάγκες που έχει το κοινό σας. Τι ερωτήματα έχει; Σε τι στοιχεία δίνει βάση όταν επιλέγει ένα προϊόν ή υπηρεσία; Τι το βοηθά να βελτιώσει την καθημερινότητα του; Αν θέλετε να δημιουργήσετε μηνύματα που θα τραβήξουν την προσοχή του κοινού σας, θα πρέπει να γνωρίζετε για τι ενδιαφέρονται περισσότερο.

Επιλέξτε προσεκτικά τις social media πλατφόρμες σας

social media marketing πλατφορμες

Δεν είναι απαραίτητο να έχετε παρουσία σε όλες τις social media πλατφόρμες, αλλά είναι σημαντικό να έχετε επίδραση σε αυτές που είναι πιο αποδοτικές για εσάς. Για παράδειγμα, μπορεί το Instagram να φέρνει τα επιθυμητά για εσάς αποτελέσματα και όχι τόσο το Facebook. Τότε, αξίζει να δώσετε έμφαση σε αυτό το μέσο καλύτερα, από το να αφιερώνετε χρόνο και ενέργεια να εδραιώσετε την παρουσία σας και στα άλλα κανάλια.

Καταστρώστε ένα πλάνο για το περιεχόμενο που θα ανεβάζετε

Πολλές έρευνες δείχνουν πως οι marketers που καταγράφουν την στρατηγική τους έχουν 538% πιθανό να πετύχουν. Καταλαβαίνουμε λοιπόν πως έρχεται η ώρα για δράση. Εξάλλου, με την καταγραφή της στρατηγικής σας θα μπορέσετε να κάνετε πραγματικότητα το όραμα σας. Για δημοσιεύσεις που θα τραβήξουν την προσοχή, λάβετε υπόψη σας τους παρακάτω παράγοντες:

 

  • Κάντε μια λίστα από διεθνείς ημέρες ή μεγάλες γιορτές
  • Δημιουργήστε μια content θεματική για να έχει το κοινό σας πλούσιο και δυνατο περιεχόμενο
  • Ετοιμάστε μια λίστα από hashtags για τις διαφορετικές πλατφόρμες
  • Χρησιμοποιείστε social media marketing εργαλεία για να προγραμματίσετε τις δημοσιεύσεις σας, αλλά και να διαχειρίζεστε διάφορους λογαριασμούς

Χρησιμοποιήστε το storytelling

Σε πολλές περιπτώσεις, πουλάει η ιστορία και όχι το προϊόν per se. Οι ιστορίες που δημιουργούν συναισθήματα, εικόνες και εμπνέουν για δράση φέρνουν μια επιχείρηση κοντά με το κοινό της. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να πετύχετε τον στόχο αυτό. Αληθινές ιστορίες, εμπειρίες δικές σας ή των πελατών σας θα ενισχύουν το ενδιαφέρον και θα εμπνεύσουν για αλληλεπίδραση.

Αντιμετωπίστε κάθε social media κανάλι με διαφορετικό τρόπο

αποδοτικό social media marketing

Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι τα social media είναι χρήσιμα εργαλεία μετάδοσης διαφόρων πληροφοριών, τα οποία όμως μεταδίδουν το ίδιο μήνυμα σε κάθε κανάλι. Όμως, αυτό δεν είναι αληθές. Σε περίπτωση που θέλετε να πετύχετε στον κόσμο των social media, θα πρέπει να συμπεριφέρεστε σε κάθε πλατφόρμα με διαφορετικό τρόπο. Υπάρχουν αρκετά social media εργαλεία τα οποία θα σας βοηθήσουν να κάνετε μοναδικά posts για κάθε μέσο.

 

Πώς όμως μπορείτε να αξιοποιήσετε τα διαφορετικά χαρακτηριστικά της κάθε πλατφόρμας; Για παράδειγμα, το Facebook είναι κατάλληλο μέσο για την προώθηση e-book, web-shows και την απάντηση σε διάφορα ερωτήματα των χρηστών. Το Instagram από την άλλη είναι ιδανικό για να μοιράζεστε εντυπωσιακά και χρήσιμα βίντεο και φωτογραφίες από διάφορες στιγμές της καθημερινότητας. Όσον αφορά το Linkedin, είναι προτιμότερο να ακολουθήσετε ένα πιο αυστηρό και επιχειρηματικό προφίλ. 

 

Ενα αποδοτικό social media marketing πλάνο είναι ένα αρκετά σημαντικό κομμάτι του συνολικού σας marketing πλάνου. Μείνετε συντονισμένοι για να ανακαλύψετε περισσότερα social media κόλπα και να δείτε τη δημοτικότητα του brand σας να αυξάνεται!

 

Διαβαστε ακομα: Πώς να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να κοινοποιήσουν το περιεχόμενό σας στα social media

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτάΔείτε πως θα απευθυνθείτε σε επαγγελματικό ακροατήριο μέσω του Facebook και μάλιστα με πολύ μικρότερο κόστος σε σχέση με αυτό του

1 Μαΐου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops