Αύξηση AdWords Quality Score – Landing Page Experience

   Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Το Google τιμωρεί τις μη ποιοτικές ιστοσελίδες

Αν το Google θεωρεί πως η ιστοσελίδα που διαφημίζετε δεν είναι ποιοτική και σχετική με τη διαφήμιση τότε σας κάνει penalize με το να χαμηλώνει το δείκτη ποιότητας της διαφήμισης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να πληρώνετε περισσότερα χρήματα για κάθε κλικ.

Αντιθέτως, όσο καλύτερη είναι η αξιολόγηση ποιότητας της διαφήμισης σας στο Google Ads, τόσο καλύτερες κατατάξεις θα πάρει η διαφήμιση, και τόσο λιγότερα θα πληρώνετε ανά κλικ.

Δελεαστικό, ε;

ΟΚ! Πάμε να μάθουμε περισσότερα για το δείκτη ποιότητας Google Ads Quality Score, και συγκεκριμένα για το landing page experience..

Landing Page Experience

Η εμπειρία του χρήστη που προσγειώνεται στην ιστοσελίδα σας αφού κάνει κλικ στη διαφήμιση Google Ads, παίζει σημαντικό ρόλο στο Quality Score που θα πάρει η διαφήμισή σας. Η Google υπολογίζει την ποιότητα της εμπειρίας χρήστη με βάση τα εξής:

  1. Συναφές και πρωτότυπο περιεχόμενο
  2. Διαφάνεια
  3. Εύκολη πλοήγηση

Πάμε να δούμε τα παραπάνω κριτήρια ένα ένα.

1. Συναφές και πρωτότυπο περιεχόμενο

  1. Είναι σαφής ο σκοπός του ιστότοπού σας;
  2. Είναι όντως χρήσιμος ο ιστότοπός σας για τους επισκέπτες;
  3. Τι παραπάνω προσφέρει ο ιστότοπός σας από άλλους ιστότοπους;

 Τι μας λέει λοιπόν η Google?

  • Φροντίστε ώστε η σελίδα προορισμού να έχει άμεση σχέση με το διαφημιστικό κείμενο και τη λέξη-κλειδί.
  • Παρέχετε χρήσιμες πληροφορίες στη σελίδα προορισμού σας σχετικά με το προϊόν που διαφημίζετε.
  • Προσπαθήστε να προσφέρετε χρήσιμες λειτουργίες ή περιεχόμενο που να είναι αποκλειστικά στο Site σας.
  • Σκεφτείτε να προσθέσετε κριτικές που να προβάλλουν τις πραγματικές απόψεις ατόμων που έχουν χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο προϊόν.

Το πρώτο βήμα είναι να αποφασίσετε τι θέλετε να κάνει ο επισκέπτης της ιστοσελίδας που προσγειώνεται ο χρήστης. Για παράδειγμα ας πούμε ότι θέλει να κάνει μια online κράτηση…

Πως θα γίνεται σαφείς;

Με το να γράψετε πως έχετε online σύστημα κρατήσεων, με μια ωραία επικεφαλίδα που να έχει τις λέξεις-κλειδιά, σχετικό κείμενο, και μια ωραία φωτογραφία (με alt text), και να βάλετε μια εύκολη φόρμα κρατήσεων!

Πως μπορεί να γίνει πιο χρήσιμη η ιστοσελίδα;

Ήδη με το να βάλετε online φόρμα γίνεται πιο χρήσιμη από μια ξερή απλή ιστοσελίδα. Αν τώρα προσθέσετε χρήσιμα links, τηλέφωνα επικοινωνίας και συμβουλευτικά tips, ακόμα καλύτερα.

Τι παραπάνω μπορείτε να προσφέρετε;

Όλα τα παραπάνω που αναφέραμε σίγουρα θα σας δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε σχέση με πολλούς ανταγωνιστές. Θέλετε να πάτε ένα σκαλί παραπάνω; Βάλτε live chat, σύστημα υποστήριξης, video tips, Facebook comments, δυνατές προσφορές, δημιουργήστε ένα community πελατών (π.χ. σε Facebook Group) και πολλά άλλα. Χρησιμοποιήστε τη φαντασία σας!

Προχωράμε λοιπόν…

2. Διαφάνεια

  1. Είναι εύκολο να βρει κάποιος τα στοιχεία της εταιρείας και τα στοιχεία επικοινωνίας σας;
  2. Είστε ειλικρινής σχετικά με πληροφορίες που συλλέγετε από επισκέπτες;
  3. Μπορούν οι χρήστες να πουν με βεβαιότητα τι θα συμβεί όταν εκτελέσουν μια ενέργεια στον ιστότοπό σας;

 Τι μας συμβουλεύει η ίδια η Google:

  • Διευκολύνετε τους επισκέπτες να βρουν τα στοιχεία επικοινωνίας σας.
  • Ξεχωρίστε τους συνδέσμους διαφημιζομένων, όπως είναι οι διαφημίσεις, από το υπόλοιπο περιεχόμενο του ιστότοπού σας.
  • Κοινοποιείτε πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας και να καθορίζετε με σαφήνεια ποιες είναι οι δραστηριότητές της.

Είναι ξεκάθαρο λοιπόν πως πρέπει να υπάρχουν στο site σας σε σημείο πολύ εύκολο να βρεθούν, τηλέφωνο, διεύθυνση & email. Αν έχετε banners, Adsense κ.τ.λ. μη προσπαθήσετε να κρύψετε το γεγονός ότι είναι διαφήμιση. Προσθέστε μια ενότητα στο site σας που να λέει ποια είναι η εταιρεία σας, τι κάνει, τι προσφέρει, πως μπορεί κάποιος να συνεργαστεί μαζί σας και τα λοιπά. Αν έχετε Eshop αναφέρετε ξεκάθαρα ποια είναι τα μεταφορικά, έξοδα αντικαταβολής, τι γίνεται με τις επιστροφές κ.τ.λ. Καλό είναι επίσης να υπέρχουν όροι χρήσης στο site σας (και να λέτε τι κάνετε με τα προσωπικά δεδομένα).

Προχωράμε στην:

3. Εύκολη πλοήγηση

  1. Είναι εύκολο για τους χρήστες να βρίσκουν ό,τι αναζητούν;
  2. Ο ιστότοπός σας έχει πολλούς συνδέσμους που μπορεί να μπερδέψουν τους χρήστες;
  3. Μπορούν οι χρήστες να βρουν εύκολα πληροφορίες, ώστε να μάθουν περισσότερα ή να απαντήσουν σε ερωτήσεις;

Τι μας συμβουλεύει η Google:

  • Φροντίστε οι επισκέπτες να μην χρειάζεται να ψάχνουν για τις πληροφορίες που χρειάζονται.
  • Διευκολύνετέ τους να παραγγείλουν τα προϊόντα που αναφέρονται στη διαφήμισή σας.
  • Βεβαιωθείτε ότι μπορούν εύκολα να βρουν πληροφορίες και να μάθουν περισσότερα σχετικά με το διαφημιζόμενο προϊόν.

Πιστεύω πως τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Το site σας θα πρέπει να έχει μια όμορφη λογική δομή. Ελαχιστοποιήστε τα στοιχεία σε κάθε μενού (5-7 μάξιμουμ σε κάθε υπομενού). Μη κρύβετε τα links προς τις σημαντικές περιοχές του site σας. Βάλτε ένα Sitemap. Αν η διαφήμιση σας είναι για ένα συγκεκριμένο προϊόν προσγειώστε τον επισκέπτη στο συγκεκριμένο προϊόν. Μην τον κάνετε να ψάχνει. Μην κουράζετε τον υποψήφιο πελάτη!

 

Αν θέλετε επαγγελματική υποστήριξη με τη Google Ads διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας σας επικοινωνήστε μαζί μας στο 2117153031 ή στείλτε email.

 

TIPS Για Προχωρημένους

  1. Βελτιώστε την ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑ σας (Copywriting & λέξεις-κλειδιά)
  2. Χρησιμοποιήστε μια δυνατή σχετική Εικόνα/Φωτογραφία
  3. Γράψτε σύντομο σαφές περιεκτικό κείμενο (και πάλι με βάση τις αρχές copywriting)
  4. Αποφύγετε τις φόρμες με τα 100 πεδία!!! (λίγα και καλά)
  5. Social Comments & Social Sharing Buttons
  6. USP (γιατί εσάς; τι καλύτερο προσφέρετε από όλους τους υπόλοιπους;)
  7. Δυνατό Call To Action (CTA)
  8. Ένα – Δυο το πολύ CTAs (μη μπερδεύετε τον επισκέπτη)
Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτάΔείτε πως θα απευθυνθείτε σε επαγγελματικό ακροατήριο μέσω του Facebook και μάλιστα με πολύ μικρότερο κόστος σε σχέση με αυτό του

1 Μαΐου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops