Βρείτε το ιδανικό σας κοινό με Thought Leader διαφημίσεις στο LinkedIn

   Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Είναι σχεδόν αυτονόητο ότι η κάθε επιχείρηση αναζητά, αν δεν έχει ήδη βρει το ιδανικό ακροατήριο. Ξέρουμε όλοι ότι το ιδανικό ακροατήριο είναι η μαγιά των πωλήσεων, είναι οι πιστοί μας πελάτες και οι πιστοί μας ambassadors.

Πως λοιπόν θα τους βρούμε (αν δεν τους έχουμε ήδη βρει);

Πολλές επιχειρήσεις αναρτούν περιεχόμενο στα social media με στόχο να δελεάσουν το κοινό να αγοράσει, μεταφορικά (το μήνυμά τους) και κυριολεκτικά (το προϊόν τους).

Πολύ συχνά λοιπόν το περιεχόμενο αυτό είναι εσωστρεφές, με την έννοια ότι αφορά την επιχείρηση και όχι τον δυνητικό πελάτη.

Έχουμε δει, τόσο από την εμπειρία όσο και από την θεωρία, ότι το κοινό έχει ανάγκη να ταυτιστεί με κάτι, να βρει λύση στο πρόβλημά του, να συγκινηθεί, να εκπαιδευτεί.

Στην βάση αυτή, το περιεχόμενο που ποστάρουμε στα social media θα πρέπει να απαντά στα παραπάνω.

Αν μεταφέρουμε την λογική αυτή στην διαφήμιση τότε διαπιστώνουμε ότι πολύ συχνά οι διαφημίσεις μας είναι παρεμβατικές (ξεφυτρώνουν κατά την περιήγηση του χρήστη στα κοινωνικά δίκτυα και έχουν περιεχόμενο πολύ διαφορετικό από αυτά που βλέπει ο χρήστης εκείνη την στιγμή) και ο στόχος τους είναι να καλύψουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος ενός ήδη μεγάλου ακροατηρίου, δηλαδή να επιτύχουν πολύ μεγάλη κάλυψη (reach).

Διαφημίσεις thought leader

Με τις διαφημίσεις thought leader προωθούμε περιεχόμενο άλλων χρηστών του LinkedIn και αυτό μας δίνει την δυνατότητα να αυξήσουμε την κάλυψη και να επιτύχουμε τους στόχους μας. Το πλεονέκτημά τους είναι ότι βασιζόμαστε σε πραγματικές εμπειρίες χρηστών και έτσι μπορούμε να επιτύχουμε υψηλό engagement του περιεχομένου. Οπότε, προφανώς, χρειάζεται προσεκτική επιλογή του περιεχομένου που θα διαφημίσουμε. Επίσης, για να είναι αποτελεσματική αυτού του είδους η διαφήμιση πρέπει να θέσουμε ως στόχο το brand awareness ή το engagement και ο τύπος της διαφήμισης να είναι μία εικόνα ή ένα video.

Δείτε το παράδειγμα της παρακάτω εικόνας, όπου το ποστ ενός χρήστη γίνεται boost από μία επιχείρηση.

Πηγή εικόνας: upthrust.eu

Ένα ακόμα παράδειγμα:

Πηγή εικόνας: impactable.com

Χρησιμοποιώντας τις διαφημίσεις thought leader του LinkedIn, ουσιαστικά αλλάζουμε την τακτική μας και «χτυπάμε» πιο στοχευμένα και σε πιο προσωπικό επίπεδο.

Κι αυτό διότι το περιεχόμενο thought leadership στο LinkedIn είναι μία ισχυρή στρατηγική ενδυνάμωσης της μάρκας. Επιλέγοντας και υποστηρίζοντας χρήστες οι οποίοι έχουν κύρος, αξιοπιστία και εγκυρότητα, η μάρκα σας τοποθετείται ως ειδικός, ως αυθεντία του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιείστε. Πράγμα που προσδίδει αξιοπιστία και δημιουργεί εμπιστοσύνη, οδηγώντας έτσι το ακροατήριό σας στο να επιλέξει το ή τα προϊόντα σας.

Μπορείτε επίσης να βρείτε κάποιον thought leader μεταξύ των εργαζομένων στην επιχείρηση (αρκεί να μην κραυγάζουν ότι είναι εργαζόμενοι στην επιχείρηση…).

Βάλτε και λίγη AI στο παιχνίδι

Μπορεί να βοηθήσει η ΑΙ στην προκειμένη περίπτωση;

Η απάντηση είναι, ναι, μπορεί.

Είτε βοηθώντας σας να βρείτε πληροφορίες που θα υποστηρίξουν τα λεγόμενα του thought leader, είτε δίνοντάς σας ιδέες για τα θέματα που θα θέλατε να υποστηρίξετε, είτε βοηθώντας σας να δημιουργήσετε λίστες ακροατηρίου που θα μπορούσαν να ενδιαφέρονται για τα προϊόντα που πουλάτε.

Στην πρώτη περίπτωση, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι οτιδήποτε βρείτε θα χρειαστεί να το διασταυρώσετε.

Στην δεύτερη, μπορείτε να καταφύγετε όταν έχετε στερέψει από ιδέες ή όταν θα θέλετε να επιβεβαιώσετε ότι η δική σας ιδέα είναι πράγματι καλή.

Στην τρίτη, να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το Apollo που σας βοηθάει να βρείτε δυνητικούς πελάτες, να συγκεντρώσετε πληροφορίες για αυτούς και να κάνετε αποτελεσματικό engage με αυτούς.

Πηγή εικόνας: Advertisingweek.com

Παράλληλα και σε ότι αφορά τα πόστ, δεν είναι απαραίτητο να χρησιμοποιείται μόνο το επαγγελματικό σας account για αυτά. Ποστ από ανθρώπινα προφίλ δηλαδή από μέλη της ομάδας έχουν πιο προσωπικό ύφος και μπορούν να μιλήσουν σε διαφορετικό τόνο από ότι τα εταιρικά.

Χρησιμοποιήστε λοιπόν την λίστα επαφών και στοχεύστε σε αυτή boostάροντας συγκεκριμένα ποστ που καλύπτουν αυτές τις παρακάτω προδιαγραφές:

  • έχουν ενδιαφέρον
  • παρέχουν πληροφορίες

Αυτό που περιγράφουμε δεν είναι κάτι νέο. Το έχουμε δει και στο Facebook να λειτουργεί. Ουσιαστικά εκμεταλλευόμαστε την οργανική δυναμική ενός ποστ και το boostάρουμε για να το στείλουμε σε περισσότερους χρήστες, ενέργεια που έχει αποδειχθεί εξαιρετικά αποτελεσματική. Κάτι που αποδεικνύεται και από το κόστος ανά εμφάνιση.

Είναι δεδομένο ότι οι χρήστες εκτίθενται σε εκατοντάδες (μην πούμε χιλιάδες) διαφημίσεις κάθε μέρα και το πως αλληλεπιδρούν με αυτές αποτελεί καθοριστική παράμετρο αυτής της τακτικής. Όσο πιο παρεμβατική μία διαφήμιση τόσο περισσότερο αποτρέπει τον χρήστη από το να ασχοληθεί μαζί της. Οπότε μην ξοδεύετε χρήματα σε προσπάθειες προσέγγισης μεγάλων και ποικιλόμορφων ακροατηρίων, αλλά εστιάστε στην στοχευμένη προσέγγιση. Καλό είναι να γνωρίζετε ότι κάτι τέτοιο απαιτεί πολύ περισσότερο χρόνο έχει όμως και μεγαλύτερης διάρκειας αποτελέσματα.

Συνήθως ακούμε για χτίσιμο σχέσεων μεταξύ της επιχείρησης και του κοινού. Με τις διαφημίσεις thought leader επιτυγχάνουμε την έμμεση, και άρα πιο εύληπτη, επαφή της επιχείρησης με το κοινό. Κάτι ολότελα διαφορετικό αφού με τον τρόπο αυτό η διαφήμιση δεν θυμίζει διαφήμιση. Κι έτσι το κοινό κάνει engage με το περιεχόμενο που του σερβίρετε είτε αυτό είναι ενδιαφέρον, είτε είναι αστείο, είτε είναι συμβουλευτικό.

Κάθε φορά που τα ποστ σας έχουν οργανική απήχηση μία διαφήμιση thought leader θα σας βοηθήσει να τα κεφαλαιοποιήσετε αυξάνοντας την κάλυψη, το awareness και το χτίσιμο εμπιστοσύνης.

 

Πηγή εικόνας προφίλ: kinsta.com

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτάΓια το Google Gemini έχουμε ξαναγράψει αλλά ας πούμε ακόμα δυο λόγια. Το Gemini είναι ο απόγονος του BARD και είναι

26 Απριλίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops