7 tips για διαφημίσεις αναζήτησης που «κλικάρουν»

   Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Τι είναι αυτό που κάνει τους χρήστες να κλικάρουν σε μία διαφήμιση και να προσπερνούν μία άλλη;

Πολλά! Προφανώς. Για παράδειγμα το ενδιαφέρον για το προϊόν ή την υπηρεσία, το στήσιμο της διαφήμισης, το λεκτικό, τα χρώματα, οι εικόνες ή το video και άλλοι. Ωστόσο μία σημαντική παράμετρος που οδηγεί ή όχι στο κλικ είναι η εμπιστοσύνη. Είναι η εντύπωση που περνάει στον χρήστη ότι το συγκεκριμένο site είναι ή όχι αξιόπιστο. Αυτή η αναξιοπιστία μπορεί να προέρχεται από κάποια μικρή αβλεψία ή κάτι ασήμαντο.

Πως όμως μπορούμε να το αποτρέψουμε;

Πως μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι οι διαφημίσεις θα είναι και θα φαίνονται αξιόπιστες;

Εστιάζοντας στις διαφημίσεις PPC της αναζήτησης, στο άρθρο αυτό θα δούμε 7 συμβουλές για να κλικάρονται οι διαφημίσεις σας.

Συμβουλή πρώτη

Μία αρκετά προφανής τακτική είναι να ενσωματώσετε στη διαφήμιση τις κριτικές που αφορούν στο προϊόν.

Οι κριτικές προσδίδουν κύρος και αξιοπιστία στο προϊόν και «πείθουν» τον χρήστη να δοκιμάσει χωρίς να φοβάται ότι θα χάσει τα χρήματά του.

Φυσικά, όσο περισσότερες κριτικές και υψηλότερη η βαθμολογία τόσο το καλύτερο.

Ο τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι απλός καθώς πρόκειται για ένα extension των Google Ads (πλέον τα extensions λέγονται ad assets). Η ενεργοποίηση αυτού του asset απαιτεί 100 κριτικές στο τελευταίο έτος, κάτι που ομολογουμένως δεν είναι εύκολα επιτεύξιμο, οπότε σκεφτείτε τη συνεργασία με έναν εξωτερικό συνεργάτη για να τον πετύχετε.

Επίσης, οι κριτικές είναι ένα asset που οπωσδήποτε ευνοεί τα καταναλωτικά προϊόντα σε σχέση με τα B2B.

Συμβουλή δεύτερη

Βεβαιωθείτε ότι υπάρχει συνέπεια στο λεκτικό της διαφήμισης. Μπορεί να μοιάζει παιδαριώδες λάθος αλλά το έχουμε δει να συμβαίνει.

Ποιος λογικός καταναλωτής θα εμπιστευόταν κάτι σαν το παραπάνω;

Ένας τρόπος να αποφύγετε τέτοιου είδους λάθη είναι να περιορίσετε τον αριθμό των ατόμων που ασχολούνται με τα λεκτικά των διαφημίσεων.

Συμβουλή τρίτη

Όσο κι αν μπαίνετε στον πειρασμό να χρησιμοποιήσετε τα έτοιμα απαντητικά μηνύματα της Google, η παρότρυνσή μας είναι να μην το κάνετε. Γράψτε κάτι ολότελα δικό σας, γράψτε κάτι που χαρακτηρίζει τη δική σας επιχείρηση και προϊόντα σας. Έχουμε δει παραδείγματα όπου τα αυτόματα μηνύματα δεν τα έχουν καταφέρει και πολύ καλά με τις απαντήσεις και το μόνο που κάνουν είναι να προκαλούν σύγχυση στους χρήστες. Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι διότι η Google για να συντάξει τα μηνύματα αντλεί περιεχόμενο από το site σας. Τι γίνεται όμως αν «τραβήξει» περιεχόμενο από κάτι παλιότερο ή από λάθος σημείου ή από κάτι που δεν ισχύει πια;

Σε άλλο παράδειγμα, τεστάροντας site links που δημιουργήθηκαν από marketers και site links που δημιουργήθηκαν αυτόματα από τη Google, παρατηρήθηκε ότι τα ανθρώπινα είχαν πολλαπλές μετατροπές ενώ τα αυτόματα καθόλου.

Συμβουλή τέταρτη

Πιστοποιηθείτε! Τόσο η Google όσο και η Microsoft ζητά και δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιζόμενους να πιστοποιηθούν. Η διαδικασία είναι συνήθως απλή και ζητούνται στοιχεία που αφορούν την επιχείρηση.

Παρόλο που η διαδικασία πιστοποίησης δεν απαιτείται, όταν γίνει, προσθέτει ένα ακόμα επίπεδο εγκυρότητας και αξιοπιστίας. Παράλληλα, οι πιστοποιημένοι λογαριασμοί λαμβάνουν πρόσβαση σε έξτρα λειτουργίες της διαφημιστικής πλατφόρμας της Google.

Συμβουλή πέμπτη

Συμπεριλάβετε στην διαφήμιση το λογότυπο και το όνομα της επιχείρησής σας, καθώς αποτελεί κι αυτή η πρακτική έναν τρόπο να «χτίσετε» εμπιστοσύνη.

Ταυτόχρονα, κάτι τέτοιο θα σας βοηθήσει στην γενικότερη αναγνωρισιμότητα της μάρκας.

Συμβουλή έκτη

Μην τσιγκουνεύστε τις πληροφορίες. Δώστε όση περισσότερη πληροφορία μπορείτε. Η πλατφόρμα της Google μας δίνει την δυνατότητα να προσθέσουμε πολλά assets. Αξιοποιείστε τα assets αυτά για να δώσετε όσο το δυνατόν περισσότερη πληροφόρηση για το προϊόν ή την υπηρεσία που διαφημίζετε.

Με την πρακτική αυτή, η διαφήμιση αυξάνει σε έκταση και γίνεται ακόμα πιο ορατή στον χρήστη.

Δείτε το παρακάτω παράδειγμα και μετά ανακαλέστε ό,τι άλλο έχετε δει κατά καιρούς. Η διαφορά είναι ορατή.

Συμβουλή έβδομη

Κάντε τις εικόνες σύμμαχό σας. Η χρήση εικόνων στη διαφήμιση εκτός του ότι «τραβάει το μάτι» μπορεί να σας βοηθήσει να κερδίσετε σε εμπιστοσύνη. Δείτε πόση διαφορά κάνει η εικόνα του ελαστικού στο παραπάνω παράδειγμα.

Η προσθήκη εικόνων στη διαφήμιση είναι πολύ εύκολη διαδικασία και γίνεται μέσα από τα image assets.

Οι παραπάνω συμβουλές μπορούν να εφαρμοστούν και σε άλλα format διαφήμισης. Μην περιορίζεστε στις διαφημίσεις κειμένου, δοκιμάστε να τις εφαρμόσετε και στις διαφημίσεις YouTube και στις display.

Θυμηθείτε όμως ότι η επιθετική σας τριάδα είναι:

  • Η συνέπεια στο μήνυμα που εκπέμπετε,
  • Η βαθμολογία σας στις κριτικές (όπου υπάρχει),
  • Η πληθώρα πληροφοριών και η δημιουργία εμπιστοσύνης.

Κι αν χρειάζεστε περισσότερες συμβουλές, μην διστάσετε να καλέσετε τους ειδικούς.

 

Screenshots από Search Engine Land και Google

Πηγή εικόνας προφίλ: martech.org

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτάΓια το Google Gemini έχουμε ξαναγράψει αλλά ας πούμε ακόμα δυο λόγια. Το Gemini είναι ο απόγονος του BARD και είναι

26 Απριλίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops