Google: πως θα βελτιστοποιήσετε το κέντρο εμπόρων

   Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Ή αλλιώς τι χρειάζεται το κέντρο εμπόρων της Google για να δουλέψει αποτελεσματικά

Η εγγραφή στο κέντρο εμπόρων της Google είναι μία καλή λύση για την αύξηση του visibility και των πωλήσεων μιας επιχείρησης. Και οι ευκαιρίες προβολής εκεί είναι ίσες τόσο για μεγάλες όσο και για μικρές επιχειρήσεις, αρκεί να παρέχουν τα σωστά δεδομένα στη Google.

Έτσι, όταν γίνεται μία αναζήτηση η Google θα εμφανίζει μεταξύ όλων των πιθανών αποτελεσμάτων και εμπορικές, δηλαδή προϊοντικές προτάσεις από διάφορα ηλεκτρονικά καταστήματα. Αυτά περιλαμβάνουν προϊοντικά αποσπάσματα, δημοφιλή προϊόντα, εικόνες και πάνελ πληροφοριών για το προϊόν. Φυσικά αυτό δεν είναι κάτι νέο, συμβαίνει εδώ και χρόνια. Αυτό που θα αναλύσουμε σε αυτό το άρθρο αφορά τη δόμηση των προϊόντων σε ένα eshop ώστε να εμφανίζονται στα αποτελέσματα της Google. Διότι για να μπορεί να εμφανιστεί ένα προϊόν σε αυτές τις εμπειρίες απαιτούνται πολλά προϊοντικά δεδομένα.

Προϊοντικές πληροφορίες

Για να εμφανιστεί ένα προϊόν στις εμπορικές εμπειρίες της Google το πιο σημαντικό από όλα είναι να παρέχει (στην πλατφόρμα) άφθονες προϊοντικές πληροφορίες.

Αυτό μπορεί να γίνει με τρεις τρόπους: είτε μέσω του eshop δηλαδή μέσα από την ιστοσελίδα του προϊόντος, είτε μέσα από τη ροή εμπόρων της Google είτε και από τα δύο μαζί. Το τελευταίο μάλιστα είναι αυτό που συνιστά η Google.

Αν ξεκινάτε ή πρόκειται να ξεκινήσετε τώρα, τότε προσθέστε δομημένα δεδομένα στη σελίδα σας και μετά προσθέστε το αυτόματο feed για το κέντρο εμπόρων της Google. Αυτό το feed δημιουργείται από το περιεχόμενο της σελίδας σας και βοηθά τη Google να κατανοήσει με τον καλύτερο τρόπο το προϊόν (ή τα προϊόντα) σας.

Στη συνέχεια επαληθεύστε ότι είναι σωστά μέσα από την κονσόλα αναζήτησης. Εκεί θα βρείτε τυχόν λάθη αλλά και βοήθεια για να τα διορθώσετε.

Δεδομένα τιμολόγησης

Τα πράγματα όσον αφορά την τιμολόγηση είναι λίγο πιο σύνθετα καθώς υπάρχουν αρκετές επιλογές. Το πρώτο που πρέπει να κάνετε είναι μία επισκόπηση των επιλογών τιμολόγησης που έχετε στο site σας και μετά να δείτε ποιες από αυτές υποστηρίζονται από την Google. Μόλις κάνετε την αντιστοίχιση (μπορεί να χρειαστεί να κάνετε απλοποιήσεις για να επιτύχετε ταύτιση και να αποφύγετε μπερδέματα) προχωρήστε με τις πληροφορίες που αφορούν την παράδοση. Το κομμάτι αυτό είναι πολύ σημαντικό διότι το μεταφορικό κόστος μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την τιμή του προϊόντος και άρα την κατάταξή του στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Αν τώρα ξεκινάτε λάβετε υπ’ όψιν ότι παράγοντες όπως το βάρος, το σχήμα, οι διαστάσεις και η απόσταση είναι καθοριστικοί για τη σωστή τιμολόγηση των μεταφορικών. Η Google μάλιστα λέει ότι καλύτερα να υπερτιμήσετε τα μεταφορικά παρά να δημιουργήσετε εκπλήξεις στους αγοραστές.

Αναγνωριστικά προϊόντων

Για να μπορεί ένα προϊόν να εμφανιστεί στο κέντρο εμπόρων χρειάζονται και αναγνωριστικές πληροφορίες για τα προϊόντα όπως: αριθμός GTIN (μοναδικός και διεθνής αριθμός αναγνώρισης), κωδικός κατασκευαστή, μάρκα και όνομα προϊόντος. Όσες περισσότερες πληροφορίες τόσο το καλύτερο. Η κωδικοποίηση που χρησιμοποιεί η εκάστοτε επιχείρηση δεν μπορεί να λειτουργήσει για το σύνολο της αγοράς καθώς καθιστά τη σύγκριση αδύνατη.

Έχετε πληροφορίες αυτού του τύπου στο site σας; Μήπως χρειάζεται να ελέγξετε; Ή και να συμπληρώσετε;

Ένα ακόμα σημαντικό σημείο για την ορθή λειτουργία του κέντρου εμπόρων είναι ο έλεγχος. Να ελέγχετε πάντα για μηνύματα λάθους και να κάνετε τις απαραίτητες διορθώσεις ώστε τα προϊόντα σας να εμφανίζονται στις αναζητήσεις.

Ακολουθώντας τις παραπάνω συμβουλές και χρησιμοποιώντας το κέντρο εμπόρων της Google, αλλά και τα υπόλοιπα εργαλεία που παρέχει όπως η κονσόλα αναζήτησης, μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τις προϊοντικές πληροφορίες που παρέχετε στους χρήστες και να αυξήσετε τις πιθανότητες να εμφανιστείτε (ή καλύτερα να εμφανίζεστε συστηματικά) στα αποτελέσματα της αναζήτησης.

 

Πηγή εικόνων: marketmus.com, Google help

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτάΑς ξεκινήσουμε αποκρυπτογραφώντας το «ο» στο 4o. Το «ο» λοιπόν προκύπτει από το omni του omni-modal που σημαίνει με κάθε τρόπο.

23 Μαΐου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops