Τέλος το Broad Match Modifier από τα #GoogleAds

   Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Μία αλλαγή που θα συζητηθεί αρκετά από τους επαγγελματίες και μη του Digital Marketing είναι η πρόσφατη απόφαση της Google για την εξαίρεση του BMM (broad modifier) από τις διαφημίσεις της.

Αυτό έρχεται σε συνέχεια της γενικότερης αυτοματοποίησης που προωθεί ο τεχνολογικός κολοσσός που έχει αντίκτυπο στα δεδομένα και τον έλεγχο που έχουμε σαν μάρκετερς.

Σαν GIM θα λέγαμε ότι περιμέναμε καιρό αυτήν την αλλαγή που ανήκει στο ίδιο πλαίσιο με τις υπόλοιπες “μεταρρυθμίσεις” που εισήγαγε & προωθεί όλο περισσότερο η Google, όπως τα Responsive ads, το smart bidding κ.α.

 

ΆγκυραΤι θα συμβεί πραγματικά;

Στην πράξη πλέον το Phrase Match θα λειτουργεί σαν BMM και θα εμφανίζει την διαφήμισή μας σε πολλά περισσότερα terms δίνοντας στον αλγόριθμο της google την δυνατότητα να “διαλέξει” για εμάς την κατάλληλη στιγμή για να εμφανιστούμε, πάντα σύμφωνα με τον στόχο μας και το bid strategy που έχουμε στην εκάστοτε καμπάνια

Τι περιμένουμε να δούμε στο μέλλον;

Άγκυρα❗ H “ενοποίηση” των ad groups και το transition τους από Single Keyword Ad Groups σε Intent Based Ad Groups επιταχύνεται περισσότερο

 Για όσους ασχολούνται καιρό με τα Google ads γνωρίζουν τη σημαντικότητα των SKAGs αλλά και την πολύ δύσκολη διαχείρισή τους. Αν δεν τα έχετε υπόψη, τα SKAGs εν συντομία είναι ad groups με μία μόνο λέξη κλειδί και τις παραλλαγές της στο ματσάρισμα (broad, phrase, exact). Πλέον με το smart bidding και τις αλλαγές της Google εκτιμούμε ότι το Intent Based θα δουλεύει ακόμα καλύτερα, ο διαχωρισμός δηλαδή των Ad Groups σε Keywords σύμφωνα με την πρόθεση του χρήστη

Άγκυρα❗ Η σημαντικότητα του Smart Bidding

Με τα όσα βλέπουμε από την απόδοση του smart bidding μέχρι στιγμής εκτιμούμε ότι θα είναι θετική αλλαγή, πάντα με την προϋπόθεση ότι θα αναγνωρίζει άρτια και την Ελληνική γλώσσα. Το Smart Bidding όσο περνάει ο καιρός δείχνει να δουλεύει όλο και περισσότερο, με την προϋπόθεση πάντα ότι το τροφοδοτούμε σωστά. Αυτό συμβαίνει γιατί η Google έχει την δυνατότητα για performance βάση signals το οποίο σημαίνει πρακτικά ότι ο αλγόριθμος έχει άπειρα δεδομένα τα οποία εμείς δεν έχουμε στην διάθεσή μας.

Άγκυρα❗ Swift του performance marketing από αμιγώς τεχνικό σε περισσότερο στρατηγικό.

Είναι κοινό μυστικό ότι εδώ και καιρό το performance marketing έχει φύγει από το cpc και πλέον πάμε σε περισσότερο στρατηγικής σημασίας αλλαγές όπως είναι η δυνατή τροφοδότηση του αλγορίθμου και η γενικότερη επαναφορά στο Marketing που γνωρίσαμε πριν δεκαετίες.

Άγκυρα❗ Μεγαλύτερο νόημα αποκτά το long tail targeting me exact match

Για να πιάσουμε το μέγιστο search impr. share στα top keywords που θέλουμε να εμφανιζόμαστε θα περάσουμε σε long tail targeting λύσεις, πλέον αποκλειστικά με exact match targeting

Το ad relevance θα έχει διαφορετικές παραμέτρους στη μέτρησή του από την Google ενώ έχει εδώ και καιρό καταφέρει να αντιλαμβάνεται το γενικότερο νόημα της διαφήμισης και όχι μόνο την ύπαρξη του συγκεκριμένου keyword στο ad copy.

Άγκυρα❗ Performance Marketing με λιγότερα Data, γίνεται;

Με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένουμε να δούμε και πως θα επηρεαστούν μελλοντικά τα Smart Biddings από την έλλειψη data λόγω GDPR, privacy, iOS updates etc.

Είναι πλέον σαφές ότι βαδίζουμε σε ένα ξεκάθαρα “Cookieless” future, με την βαθύτερη εισχώρηση του GDPR και του privacy τα οποία θα μας εμποδίσουν να έχουμε πρόσβαση σε περισσότερα δεδομένα σε σύγκριση με το τώρα. Είναι επίσης ενδιαφέρον να δούμε πως θα αντιδράσουν Facebook & Google και τι αλλαγες θα φέρουν τα παραπάνω στην απόδοση του αλγορίθμου.

Συγγραφή Άρθρου : Καλαϊτζής Δημήτρης

 

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτόΑς ρίξουμε μια ματιά στο πως η Google επεξεργάζεται τις αναζητήσεις μας. Κατ’ αρχάς, η Google έχει ως στόχο να παρέχει

17 Απριλίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops