- Αρχική
- Case Studies
- Karagiannis
Karagiannis
TOP Αποτελέσματα στο κλάδο του
Πετύχαμε
1400 σε 44.000
Αύξηση μηνιαίου οργανικού traffic απο
1.2Μ σε 1.7Μ
Αύξηση visibility τελευταίας 3μηνίας απο
57 νέα featured snippets
INTRODUCTION
THE CHALLENGE
Το στοίχημα
Ο ανταγωνισμός στον ιατρικό κλάδο είναι ιδιαίτερα έντονος, καθώς πέρα από την πληθώρα ιστοσελίδων συναδέλφων, καλείται να ανταγωνιστεί και μεγάλα site νοσοκομείων, ιδιωτικών κλινικών, αλλά και δημοφιλή ενημερωτικά portals.
Ωστόσο, διαθέτοντας μεγάλη εμπειρία και γνήσια αφοσίωση στον ιατρικό τομέα, από την πρώτη κιόλας επικοινωνία μας φροντίσαμε να του εξηγήσουμε, με απλά και κατανοητά βήματα, τι ακριβώς χρειαζόταν να γίνει. Στόχος μας δεν ήταν μόνο η ανάδειξη της ιστοσελίδας του στις πρώτες θέσεις των οργανικών αποτελεσμάτων, αλλά και η μετατροπή των επισκεπτών σε δυνητικούς πελάτες.
Κάπως έτσι κερδίσαμε την εμπιστοσύνη του και ξεκίνησε η συνεργασία μας.
Υπηρεσίες
- SEO
THE SOLUTION
Η μέθοδος
SEO Audit & Comparative Analysis
Αυτό που γνωρίζαμε ήταν πως έχει αλλάξει πρωτα το site του σε τεχνικό και εμφανισιακό επίπεδο. Γνωρίζαμε πως το max traffic που ειχε στα peak του το site ήταν γύρω στις 8000 επισκέπτες ανα ημέρα και αυτος ήταν ο πρώτος μας στόχος. Έτσι ξεκινήσαμε το seo audit ώστε να διαπιστώσουμε τεχνικά ζητήματα τα οποία μας εμποδίζουν από το να εμφανιστούμε. Ταυτόχρονα πραγματοποιήθηκε comparative analysis των 2 site (παλιο και νεο) ώστε να δούμε αλλαγές περιεχομένου, σελίδες που δεν υπάρχουν πια και backlinks τα οποία ίσως χαθεί.
Μετά την επίλυση των ευρημάτων των 2 αναλυσεων η Google ξεκινησε μας δίνει πίσω όλα τα rankings τα οποία είχαν χαθεί πριν 2 χρόνια.
Ανάπτυξη EEAT
Ένας από τους πιο καθοριστικούς παράγοντες για το SEO ενός ιατρικού site είναι το E-E-A-T (Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) — δηλαδή Εμπειρία, Εξειδίκευση, Αυθεντία και Αξιοπιστία. Στην περίπτωση μας ο ιατρός έπρεπε να αναδείξει την εμπειρία του (Experience) μέσα από πραγματικά περιστατικά ή μαρτυρίες ασθενών, την εξειδίκευσή του (Expertise) μέσω άρθρων με επιστημονική τεκμηρίωση, την αυθεντία του (Authoritativeness) με αναφορές σε συνέδρια ή δημοσιεύσεις, και την αξιοπιστία του (Trustworthiness) με πλήρη βιογραφικό, σαφείς πηγές και πολιτική διαφάνειας στον ιστότοπο.
Keyword Research & Topical Authority
Το Topical Authority είναι η αντίληψη των μηχανών αναζήτησης ότι ένα site είναι αυθεντία σε ένα συγκεκριμένο θεματικό πεδίο, επειδή το καλύπτει σε βάθος και με συνέπεια.
Παράδειγμα: Αν θέλει ο ιατρος να αποκτήσει topical authority για τον καρκίνο του μαστού, δεν αρκεί να γράψει ένα άρθρο· χρειάζεται να δημιουργήσει περιεχόμενο που καλύπτει αναλυτικά όλες τις πτυχές: διάγνωση, θεραπεία, πρόληψη, ψυχολογική υποστήριξη, διατροφή κ.λπ. Όσο πιο ολοκληρωμένη η κάλυψη, τόσο περισσότερο η Google τον αναγνωρίζει ως αυθεντία στο θέμα.
Έτσι, πραγματοποιήσαμε ένα πλήρες keyword research γυρω απο το κάθε core topic που μας ενδιέφερε και φτιάξαμε ένα λεπτομερές πλάνο δημιουργίας νέου περιεχομένου και φυσικά ανανέωσης παλαιότερου.
Ανανέωση περιεχομένου & ΑΙ
Στην εποχή μας, όπου η τεχνητή νοημοσύνη (AI) χρησιμοποιείται ευρέως για τη δημιουργία περιεχομένου, είναι κρίσιμο να τονίσουμε πως στον ιατρικό τομέα η ανθρώπινη γραφή παραμένει αναντικατάστατη. Τα κείμενα που παράγονται αποκλειστικά από AI συχνά δεν πληρούν τα κριτήρια του E-E-A-T, που η Google θεωρεί απαραίτητα για ιατρικά θέματα. Επιπλέον, τέτοιου είδους περιεχόμενο ενέχει κινδύνους όσον αφορά την ακρίβεια και την αξιοπιστία – στοιχεία απολύτως θεμελιώδη όταν μιλάμε για υγεία και δημόσια ενημέρωση.
Στη δική μας διαδικασία αξιοποιούμε την τεχνολογία διαφορετικά: χρησιμοποιούμε το custom GPT εργαλείο μας, με την ονομασία “Content Architect”. Ο ρόλος του δεν είναι η συγγραφή, αλλά η στρατηγική: δημιουργεί δομημένους οδηγούς περιεχομένου με βάση λέξεις-κλειδιά, θεματικά clusters, entities και ανάλυση του ανταγωνισμού. Έτσι, δίνουμε στον copywriter – ή στον γιατρό, όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση – ένα ισχυρό πλαίσιο, ώστε να παραχθεί το πιο πλήρες, έγκυρο και ποιοτικό κείμενο με ανθρώπινη υπογραφή.
THE RESULTS
Το αποτέλεσμα
- Αύξηση οργανικού traffic απο 1400 σε 44.000 μηνιαίους χρήστες
- Αύξηση θέσεων σε keywords, πιο συγκεκριμένα:
- Στο top 3 είχαμε 66 και τώρα 377
- Στο top 4-10 είχαμε 220 και τώρα 770
- Στο top 11-20 είχαμε 351 και τώρα 1088
- Αυξήσαμε το visibility της τελευταίας 3μηνίας από 1.2Μ σε 1.7Μ
- Κερδίσαμε 57 featured snippets (positions 0)
- To seo του προσφέρει value 4.500€ ανα μήνα (βασισμένο στο τρεχον Google ads cpc για τα keywords του).
THE CHALLENGE
Πετύχαμε
1400 σε 44.000
Αύξηση μηνιαίου οργανικού traffic απο
1.2Μ σε 1.7Μ
Αύξηση visibility τελευταίας 3μηνίας απο