- Αρχική
- Blog
Blog
Άρθρα
Μεσαίο-Προχωρημένο
Πόσοι από τους πελάτες σας χρησιμοποιούν iPhone; Που να ξέρετε… Αλλά από την άλλη, σίγουρα δεν αντέχετε να τους χάσετε από το ραντάρ σας,
Μεσαίο-Προχωρημένο
Είστε marketer, κουράζεστε πολύ να σκεφτείτε, να υλοποιήσετε και να πληρώσετε τις προωθητικές σας ενέργειες και φτάνοντας στα newsletter πέφτετε επάνω στο Gmail. Όσοι
Μεσαίο-Προχωρημένο
Βρισκόμαστε εν έτη 2021 και ακόμα μιλάμε για email marketing. Πολλοί θα αναρωτιούνται “ Πως δεν έχει πεθάνει ακόμα”. Σύμφωνα με μια έρευνα των
Μεσαίο-Προχωρημένο
Ποιος είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για να βάλετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας στην αγορά; Φυσικά η διαφήμιση PayPerClick (PPC)! Ταυτόχρονα όμως
Μεσαίο-Προχωρημένο
Μήπως σας κοστίζει ακριβά η απόκτηση πελατών στο Facebook και στο Instagram; Γνωρίζετε την αξία του κάθε πελάτη για την επιχείρησή σας; Σε αυτό
Μεσαίο-Προχωρημένο
Και αφού η εποχη του κορονοϊου μας έκανε να ξεχάσουμε τα clubs διασκέδασης, ήρθε να μας καλύψει το “κενό” μια νέα social media πλατφόρμα,
Μεσαίο-Προχωρημένο
Η επιστολή πωλήσεων, το γνωστό σε όλους μας sales letter, δεν είναι κάτι καινούριο. Παλαιότερα, οι επιχειρήσεις έστελναν ταχυδρομικά ένα γράμμα όταν ήθελαν να
Μεσαίο-Προχωρημένο
Η συγγραφή κειμένων που πουλάνε έχει παρομοιαστεί με το μποξ. Για να τα καταφέρεις, πρέπει να είσαι πάντα αρκετά βήματα πιο μπροστά από τον
Μεσαίο-Προχωρημένο
Ο ανταγωνισμός όσον αφορά τα ηλεκτρονικά καταστήματα αυξάνει διαρκώς, καθώς οι επιχειρήσεις όλων των μεγεθών, μπαίνουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο και διεκδικούν το μερίδιό τους.
Μεσαίο-Προχωρημένο
Η απάντηση είναι ΝΑΙ αλλά το πως και το γιατί θα τα βρείτε παρακάτω. Νέα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι οι χρήστες, ολοένα και περισσότερο, έρχονται
Μεσαίο-Προχωρημένο
Η απάντηση είναι ΝΑΙ αλλά το πως και το γιατί θα τα βρείτε παρακάτω. Νέα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι οι χρήστες, ολοένα και περισσότερο, έρχονται
Μεσαίο-Προχωρημένο
Και ναι, όταν λέμε στο Facebook εννοούμε και στο Instagram. Ο προσδιορισμός του κατάλληλου προϋπολογισμού διαφήμισης είναι μία ερώτηση που δεχόμαστε συχνά και είναι
Μεσαίο-Προχωρημένο
Μήπως ήρθε η ώρα να σταματήσετε τις απλές διαφημίσεις στο Facebook; Γρήγορη υπενθύμιση του τι είναι οι δυναμικές διαφημίσεις. Σε εμφάνιση δεν διαφέρουν σε
Μεσαίο-Προχωρημένο
Όπως συνηθίζουμε να λέμε τον τελευταίο καιρό στην GIM, το Performance marketing αλλάζει και αυτό μάλιστα δείχνει να επιταχύνεται με τον καιρό. Οι τεχνολογικές
Μεσαίο-Προχωρημένο
Μία αλλαγή που θα συζητηθεί αρκετά από τους επαγγελματίες και μη του Digital Marketing είναι η πρόσφατη απόφαση της Google για την εξαίρεση του
Μεσαίο-Προχωρημένο
Ναι, είμαστε agency και μέσα από το άρθρο προσπαθούμε να βοηθήσουμε όλους όσους ψάχνουν για agency ώστε να επιλέξουν σωστά. Δεν βγάζουμε τα μάτια
Μεσαίο-Προχωρημένο
Clubhouse: μπορεί να το έχετε ακουστά, μπορεί και όχι. Και αν το έχετε ακουστά, είναι μάλλον απίθανο να έχετε εγγραφεί στην εφαρμογή αυτή. Διότι
Μεσαίο-Προχωρημένο
Σήμερα θα δούμε πραγματικά παραδείγματα αφύσικων συνδέσμων και θα σας βοηθήσουμε να προσδιορίσετε με σαφήνεια πότε πρέπει να απορριφθεί ένας σύνδεσμος. Ο έλεγχος των
Μεσαίο-Προχωρημένο
Ένα πολύ, μα πάρα πολύ, συνηθισμένο πρόβλημα τελευταία είναι η απόρριψη διαφημίσεων από το Facebook. Το έχετε αντιμετωπίσει; Αν ναι σίγουρα έχετε αναρωτηθεί για
Μεσαίο-Προχωρημένο
Οι ομάδες στο Facebook έχουν εδώ και χρόνια αποκτήσει μία τεράστια δυναμική, με πλήθος μελών και υψηλά επίπεδα αλληλεπίδρασης και engagement. Συχνά αποτελούν ιδανικό