5 Παραδείγματα newsletters για επιτυχημένο email marketing

Κάθεστε στο γραφείο με τη φόρμα του newsletter ανοιχτή στην οθόνη σας και η λευκή σελίδα σας προκαλεί τρόμο;

Η αλήθεια είναι ότι η συγγραφή ενός επιτυχημένου, επαγγελματικού newsletter δεν είναι απλή υπόθεση. Μην ανησυχείτε όμως, για αυτό είμαστε εμείς εδώ. Σε αυτό το άρθρο δεν θα δώσουμε συμβουλές αλλά παραδείγματα για να εμπνευστείτε. Τα παραδείγματα είναι από διάφορους κλάδους και μεγέθη επιχειρήσεων.

Ας ξεκινήσουμε με ένα παράδειγμα που αφορά σε ηλεκτρονικό κατάστημα.

Ποιοι είναι οι στόχοι που θέλει να επιτύχει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μέσα από την αποστολή newsletter;

  • Η προώθηση νέων προϊόντων
  • Η ανακοίνωση των εκπτώσεων ή κάποιας προωθητικής ενέργειας
  • Η ενίσχυση των σχέσεων με τους πελάτες
  • Η ολοκληρωμένη παρουσία της επιχείρησης από πλευράς στρατηγικής marketing

Έτσι, το παρακάτω ηλεκτρονικό φαρμακείο, πέρα από το να προωθήσει τα προϊόντα του, πάει ένα βήμα παρακάτω και δίνει συμβουλές υγείας για τους πελάτες του.

Ξεκινάει με έναν δυνατό τίτλο, τους δίνει τις συμβουλές και στη συνέχεια παρουσιάζει προϊόντα που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό τους.

Κατά τα άλλα η σχεδίασή του είναι απλή αλλά αποτελεσματική ενώ δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να κλικάρει ανά πάσα στιγμή στο προϊόν που τον ενδιαφέρει.

Το δεύτερο παράδειγμα έρχεται πάλι από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο όμως έχει και φυσικό κατάστημα.

Τι βλέπουμε εδώ;

Ένα newsletter που είναι χωρισμένο σε ενότητες και ξεκινάει με τη δωρεάν παράδοση για να τραβήξει το ενδιαφέρον του καταναλωτή. Συνεχίζει με το νέο είδος που έχει παραλάβει το κατάστημα και αφήνει για το τέλος το προωθητικό/ πωλησιακό κομμάτι όταν πλέον έχει όλη την προσοχή του καταναλωτή. Σχεδιαστικά δεν είναι επιτηδευμένο αλλά ο στόχος του είναι να φέρει πωλήσεις, ωστόσο έχει χρώμα και CTA στα σωστά σημεία.

Ένα newsletter σχεδιασμένο κατ’ αυτόν τον τρόπο είναι κατάλληλο τόσο για ηλεκτρονικά όσο και για φυσικά καταστήματα.

Το επόμενο παράδειγμα αφορά ένα φυσικό κατάστημα και συγκεκριμένα ένα café. Στις περιπτώσεις των φυσικών καταστημάτων ο στόχος των newsletter είναι:

  • Η δημιουργία μιας κοινότητας γύρω από το κατάστημα
  • Η ενημέρωση των πελατών για νέα προϊόντα, ωράρια, προωθητικές ενέργειες
  • Η δημιουργία κίνησης προς το κατάστημα

Στο παρακάτω παράδειγμα βλέπουμε μία πολύ δελεαστική φωτογραφία, τόσο ελκυστική που αποκλείεται να περάσει απαρατήρητη. Στόχος του είναι να «βάλει» τον πελάτη στο κατάστημα έστω και για κάτι τόσο απλό όσο η λεμονάδα. Σύντομο και απόλυτα στοχευμένο, βλέπουμε ένα παράδειγμα που κάνει τη δουλειά του.

Ας δούμε κι ένα παράδειγμα από μία επιχείρηση υπηρεσιών. Ένα newsletter που ξεχωρίζει και τραβάει την προσοχή. Είναι στημένο σε μαύρο φόντο με λευκά γράμματα κάτι που το κάνει αξιομνημόνευτο. Αν το παρατηρήσετε προσεκτικά θα δείτε ότι δεν είναι διαφημιστικό αλλά προωθεί ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο. Ακόμα και τα κουμπιά CTA γράφουν «Μάθε περισσότερα», κάτι που δείχνει στον χρήστη ότι θα κερδίσει κάτι πατώντας το κουμπί.

Τέλος, ας δούμε και ένα παράδειγμα από έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό και συγκεκριμένα από ένα πανεπιστήμιο.

Στην περίπτωση των μη κερδοσκοπικών οργανισμών, οι στόχοι των newsletter είναι:

  • Ενημέρωση για τον οργανισμό
  • Ιστορίες και εξελίξεις σχετιζόμενες με την αποστολή του οργανισμού
  • Μελλοντικές ενέργειες ή event εξεύρεσης πόρων
  • Τρόπους για δωρεές

Με την πρώτη ματιά μοιάζει με ένα παραφορτωμένο newsletter. Αν παρατηρήσουμε πιο προσεκτικά θα δούμε ότι εξυπηρετεί πολλούς διαφορετικούς στόχους ταυτόχρονα, με βασικότερο από όλους την παροχή αξίας προς τους παραλήπτες. Στο συγκεκριμένο newsletter επικοινωνούνται νέα για θέματα που αφορούν τους φοιτητές, δεδομένου ότι σε μία τέτοια περίπτωση δεν είναι ο τζίρος το ζητούμενο.

Συμπέρασμα

Ta newsletter σας μπορούν να έχουν διάφορα μεγέθη και μορφές ανάλογα με το είδος, το σκοπό και το μέγεθος της επιχείρησης για την οποία προορίζονται. Και από ότι έχουμε δει στα τόσα χρόνια εμπειρίας το newsletter παραμένει ένας αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας και προώθησης.

Πηγή εικόνων: sendinblue.com, visme.co

Facebook
Twitter
LinkedIn

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Τελευταία Άρθρα

Και έρχεται η δύσκολη και αδέξια στιγμή κατά την οποία το περιεχόμενο που παράγετε για την επιχείρησή σας σας φαίνεται «λίγο». Όχι σε ποσότητα
Η διαφοροποίηση είναι αυτή που κάνει μία επιχείρηση να ξεχωρίζει από τις ανταγωνιστικές της. Όλες οι επιχειρήσεις λοιπόν, οφείλουν να έχουν ή να βρουν
Παλαιότερα, όταν σκεφτόμασταν το B2B marketing, μας έρχονταν στο μυαλό πρακτικές άμεσης διαφήμισης, όπου το μήνυμα απευθυνόταν απευθείας στον πελάτη-στόχο. Οπωσδήποτε, η άμεση διαφήμιση
scroll-up

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops