5 αλλαγές που έρχονται στην αναζήτηση σε κινητά

Πριν λίγες μέρες η Google ανακοίνωσε ότι αλλάζει τον τρόπο που κάνουμε αναζητήσεις σε κινητά.

Οι πρώτες αλλαγές είναι ήδη ορατές στην εφαρμογή iOS με συντομεύσεις για διάφορες ενέργειες που μπορείτε να κάνετε χωρίς την κλασσική πληκτρολόγηση στην αναζήτηση.

Μέσα στους επόμενους μήνες η Google θα αναβαθμίσει την αναζήτηση σε κινητά έτσι ώστε να βοηθήσει τους χρήστες να πάρουν πιο συναφή αποτελέσματα. Τα αποτελέσματα θα είναι περισσότερο οπτικοποιημένα και θα δοθεί έμφαση στο video και στις εικόνες.

Ας τα δούμε πιο αναλυτικά.

Συντομεύσεις

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να κάνουμε αναζήτηση πέρα από την πληκτρολόγηση ενός κειμένου. Μπορεί να γίνει ανεβάζοντας ένα screenshot, μεταφράζοντας κείμενο με Google Lens ή ακόμα να βρούμε τραγούδια σιγοτραγουδώντας στο μικρόφωνο.

Όλοι αυτοί οι τρόποι έχουν εικονοποιηθεί και εμφανίζονται ως συντομεύσεις στην εφαρμογή της Google για iOS, όπως φαίνεται και στην παρακάτω εικόνα.

Αποτελέσματα στην μπάρα αναζήτησης

Αυτή η αλλαγή θα κάνει την εμφάνισή της μέσα στους επόμενους μήνες και αφορά την ταχύτητα εύρεσης πραγμάτων στην αναζήτηση, η οποία αυξάνει ακόμα περισσότερο εμφανίζοντας τα link στην μπάρα αναζήτησης. Καθώς πληκτρολογείτε κάτι η Google υπολογίζει τι μπορεί να αναζητάτε και εμφανίζει τα πιο συνήθη αποτελέσματα πριν καν ολοκληρώσετε την πληκτρολόγηση, όπως φαίνεται και στην παρακάτω εικόνα.

Βελτιώσεις ερωτημάτων

Η Google διευκολύνει τις αναζητήσεις ώστε να βρούμε να πιο συναφή αποτελέσματα με αυτό που αναζητούμε προτείνοντας βελτιώσεις στα ερωτήματα. Δηλαδή καθώς ο χρήστης  πληκτρολογεί στην μπάρα αναζήτησης στο κινητό του, η Google προτείνει ιδέες που κάνουν το ερώτημα πιο συγκεκριμένο. Όπως στο παράδειγμα της παρακάτω εικόνας όπου προτείνονται εναλλακτικές που συμπληρώνουν το βασικό ερώτημα.

Google Web Stories

Οι αναζητήσεις αποκτούν εικόνα και συνδέονται με τις Web Stories. Σύμφωνα με την Google γίνεται ευκολότερη η διερεύνηση ενός θέματος προβάλλοντας τις πιο σχετικές και πιο βοηθητικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων αυτών από δημιουργούς περιεχομένου από όλο το διαδίκτυο. Ειδικά για θέματα όπως οι πόλεις, μπορεί κανείς να δει εικόνες και video από άλλους χρήστες που τις έχουν επισκεφθεί, μπορεί να δει συμβουλές μετακίνησης, προτάσεις δραστηριοτήτων, συμβουλές του τι να επισκεφθεί στην πόλη και άλλες χρήσιμες πληροφορίες για όποιον προγραμματίζει ένα ταξίδι. Για παράδειγμα:

Και βέβαια, μπορεί κανείς, πατώντας επάνω στο Story να την ανοίξει σε όλη την οθόνη.

Συνδυάζοντας κείμενο, φωτογραφίες και video

Η Google μετατρέπει τα αποτελέσματα των αναζητήσεων στο κινητό σε μία ατελείωτη ροή πληροφοριών. Δεν θα χρειάζεται να αλλάζετε καρτέλες και να μετακινήστε από τον ιστό στις φωτογραφίες ή στα video. Όλα αυτά θα εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα.

Όπως λένε οι εκπρόσωποι της Google «επανεφευρίσκουν τον τρόπο με τον οποίο παρέχουν τα αποτελέσματα της αναζήτησης».

Επιπλέον, μπορεί κανείς να σκρολάρει για να ανακαλύψει σχετιζόμενα (με την αναζήτησή του) θέματα ή (όπως φαίνεται και στην παρακάτω φωτογραφία) να ζητήσει να δει «περισσότερα αποτελέσματα».

Η  Google για μία ακόμα φορά φέρνει τον χρήστη και τις ανάγκες του στο προσκήνιο και βρίσκει τρόπο για να τις ικανοποιήσει. Αναμένουμε την ολοκλήρωση των αλλαγών που θα γίνει σε λίγους μήνες.

 

Πηγή αρχικής φωτογραφίας: pexels.com.

Όλες οι εικόνες είναι screenshot από το blog.google/products/search/search-on-2022-announcements/, Σεπτέμβριος 2022

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Τελευταία Άρθρα

Και έρχεται η δύσκολη και αδέξια στιγμή κατά την οποία το περιεχόμενο που παράγετε για την επιχείρησή σας σας φαίνεται «λίγο». Όχι σε ποσότητα
Η διαφοροποίηση είναι αυτή που κάνει μία επιχείρηση να ξεχωρίζει από τις ανταγωνιστικές της. Όλες οι επιχειρήσεις λοιπόν, οφείλουν να έχουν ή να βρουν
Παλαιότερα, όταν σκεφτόμασταν το B2B marketing, μας έρχονταν στο μυαλό πρακτικές άμεσης διαφήμισης, όπου το μήνυμα απευθυνόταν απευθείας στον πελάτη-στόχο. Οπωσδήποτε, η άμεση διαφήμιση
scroll-up

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops