Αναζητώντας leads μέσω LinkedIn

   Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Όσοι αναζητούν leads είτε για επαγγελματική σελίδα είτε για προφίλ, μέσω του LinkedIn θα βρουν σε αυτό το άρθρο ό,τι χρειάζονται για να τα αποκτήσουν.

Δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές.

1.Βελτιστοποιήστε τη σελίδα ή το προφίλ σας για τη δημιουργία leads

Ενεργοποιήστε ένα από τα custom buttons (δηλαδή τα call to action buttons) ώστε να λειτουργήσουν ως μαγνήτες που θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον. Θα τα βρείτε στα εργαλεία επεξεργασίας της σελίδας. Και εννοείται ότι θα συνδέσετε το όποιο κουμπί επιλέξετε με την ιστοσελίδα σας ή με τη σελίδα προορισμού.

Και φυσικά μπορείτε, και πρέπει, να ανανεώνετε τα κουμπιά ανάλογα με τους στόχους και τις προσφορές σας.

Εναλλακτικά μπορείτε να δημιουργήσετε μία φόρμα ενδιαφέροντος. Με την φόρμα συγκεντρώνετε στοιχεία εντός της πλατφόρμας (δηλαδή ο χρήστης δεν απομακρύνεται από το περιβάλλον του LinkedIn). Και η δυνατότητα δημιουργίας φόρμας βρίσκεται στα εργαλεία επεξεργασίας της σελίδας, αρκεί να ενεργοποιήσετε την επιλογή συλλογής leads. Διαλέξτε την φόρμα που ταιριάζει περισσότερο στο είδος και στις ανάγκες της επιχείρησής σας.

Τα leads που συγκεντρώνονται θα τα βρείτε στα analytics του LinkedIn από όπου και θα τα κατεβάσετε.

Ενεργοποιήστε το creator mode και αυτόματα θα ενεργοποιηθεί η επιλογή Follow mode για προσωπικά προφίλ, χωρίς να χρειάζεται να μεσολαβήσουν αιτήματα για συνδέσεις. Χάρη σε αυτή την επιλογή, απολαμβάνετε δύο οφέλη. Πρώτον, όλη η ομάδα σας μπορεί να είναι ευθυγραμμισμένη και έτσι, λόγω των πολλών ατόμων που ποστάρουν το ίδιο περιεχόμενο, αυξάνεται η προβολή της επιχείρησης. Δεύτερον, πετυχαίνετε πρόσβαση σε δεδομένα προσωπικών προφίλ. Τα δεδομένα αυτά μπορούν να σας δώσουν καλύτερη κατανόηση του ακροατηρίου και να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τον τρόπο που το προσεγγίζετε.

2.Βρείτε το ακροατήριό σας

Για καλύτερα leads ευθυγραμμίστε τις καμπάνιες σας με το ακροατήριό σας. Μπορείτε να το κάνετε με τα εργαλεία που σας παρέχει η πλατφόρμα.

Σε τι είδος χρηστών στοχεύετε μέσα από τα ποστ σας; Με το buyer personas και προφίλ ιδανικού πελάτη θα χαρτογραφήσετε και θα προσδιορίσετε επακριβώς το κοινό-στόχος σας. Ψάξτε με βάση τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

  • Επαγγελματικό τίτλο, κλάδο, τμήμα εργασίας,
  • Επίπεδο εμπειρίας,
  • Τοποθεσία,
  • Στόχο που θέλετε να πετύχετε ή προβλήματα που θέλετε να επιλύσετε.

Στη συνέχεια δημιουργήστε περιεχόμενο με βάση αυτά τα αποτελέσματα. Κάθε φορά που ποστάρετε κάτι θα παρακολουθείτε αν απευθύνεται στο κατάλληλο κοινό και θα κάνετε τις κατάλληλες ρυθμίσεις.

Αν χρειάζεται να «χτίσετε» το ακροατήριό σας εντός του LinkedIn  η λειτουργία sales navigator μπορεί να εντοπίσει και να σας δώσει leads. Έχετε δύο επιλογές για να τα αναζητήσετε. Είτε χρησιμοποιώντας τα φίλτρα για να βρείτε επιχειρήσεις που ταιριάζουν με τον ιδανικό σας πελάτη (και να τους προσθέσετε στο δίκτυό σας), είτε να αναζητήσετε τους και να επιδιώξετε να συνδεθείτε με αυτούς.

Ας μην μας διαφεύγει ωστόσο το γεγονός ότι μπορεί ήδη να υπάρχουν όλα αυτά στη σελίδα σας. Πως θα το βρείτε; Από τα analytics. Ελέγξτε τα δημογραφικά και θα τα δείτε. Μπορείτε να τα δείτε τόσο για τους επισκέπτες της σελίδα σας όσο και για τους followers.

Άπαξ και ενεργοποιήσετε το creator mode στο προφίλ σας, έχετε πρόσβαση σε παρόμοιου τύπου analytics για προσωπική χρήση. Όσο ελέγχετε τα analytics τόσο θα βεβαιώνεστε ότι οι ενέργειες που κάνετε είναι στον σωστό δρόμο (ή όχι, οπότε θα πρέπει να κάνετε διορθώσεις).

3.Δημιουργήστε περιεχόμενο, δημιουργήστε leads

Μία αποτελεσματική στρατηγική περιεχομένου μπορεί να σας φέρει τα απαραίτητα leads. Το μυστικό είναι το υψηλού επιπέδου περιεχόμενο που παρέχει αξία σε όποιον το καταναλώνει.

Από τη στιγμή που ο στόχος σας είναι η δημιουργία leads τότε θα χρειαστείτε περιεχόμενο για αυτούς που «το σκέφτονται», που βρίσκονται δηλαδή στο στάδιο που εξετάζουν ένα προϊόν ή μία υπηρεσία. Θα χρειαστείτε, με άλλα λόγια, περιεχόμενο που λύνει απορίες, συγκρίνει το προϊόν σας με τα ανταγωνιστικά του και δείχνει πως λύνει τα προβλήματα των χρηστών χρησιμοποιώντας παραδείγματα.

Το LinkedIn σας δίνει 3000 χαρακτήρες και πολλά διαφορετικά εργαλεία για να αναπτύξετε το περιεχόμενό σας. Απλά ποστ, άρθρα, newsletter, παρουσιάσεις, carousel, φωτογραφίες, video, events, lives… Διαλέξτε το περιεχόμενο που σας ταιριάζει και μπορείτε να κάνετε καλύτερα και «ξεχυθείτε».

4.Αυξήστε την ορατότητα της επιχείρησής σας

Δηλαδή κάντε την επιχείρησή σας να φανεί όσο το δυνατόν περισσότερο. Πως; Με απλούς τρόπους.

Κάντε like, share και σχόλια μέσω της επαγγελματικής σας σελίδας.

Έτσι μπορείτε να δημιουργήσετε νέες συνδέσεις και σχέσεις. Αυτό μπορείτε να το αφήσετε στην τύχη, δηλαδή να σχολιάζετε καθώς σκρολάρετε ή στοχευμένα κάνοντας follow συγκεκριμένους decision-makers και influencers του κλάδου σας.

Δημιουργήστε ένα πλάνο περιεχομένου για τα μέλη της ομάδας σας.

Έτσι και η ομάδα ευθυγραμμίζεται και το περιεχόμενο πολλαπλασιάζεται σε παρουσία και δύναμη.

5.Διαφημιστείτε

Είναι αντιληπτό ότι αν αποφασίσετε να διαφημίσετε τα leads θα πολλαπλασιαστούν. Μέσα από τον campaign manager του LinkedIn μπορείτε να δημιουργήσετε καμπάνια αποκλειστικά για την συγκέντρωση leads.

Βρείτε, μέσα από τα analytics, τι έχει καλή πορεία ως lead magnet οργανικά και χρηματοδοτήστε το ώστε να πάει ακόμα καλύτερα.

Διαφημίστε περιεχόμενο όπως ta live ή κάποιο webinar που έχουν σελίδα στο LinkedIn.

Δημιουργήστε ακροατήρια για remarketing και πολλαπλασιάστε το ακροατήριο στο οποίο απευθύνεστε.

Μην διστάζετε, ξεκινήστε. Το LinkedIn, το κοινωνικό δίκτυο των στελεχών, είναι εκεί και περιμένει να το εξερευνήσετε για να σας δώσει ό,τι έχετε ανάγκη.

 

Πηγή εικόνων: socialmediaexaminer.com, instapage.com

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτάΟ τίτλος, δυστυχώς, περιγράφει μία πραγματικότητα. Συχνά μία επιχείρηση έχει κάνει πολύ καλή δουλειά στο SEO αλλά τελικά το αποτέλεσμα δεν

19 Φεβρουαρίου, 2024

   Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτάΌλοι θέλουμε να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα χρησιμοποιώντας την ΤΝ (αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος για τον οποίο την χρησιμοποιούμε) και

2 Φεβρουαρίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops