Επιπλέον αλλαγές στο Meta τις οποίες πρέπει να γνωρίζουν οι marketers (μέρος 2ο)

   Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Όπως όλοι έχουμε καταλάβει η ΤΝ έχει κάνει πολύ δυναμική εισβολή σε διάφορες εφαρμογές και φαίνεται να ανοίγει πολύ για τους χρήστες μέσα στο 2024. Ήδη, εδώ και κανά-δυο μήνες η Meta έχει ενσωματώνει την ΤΝ σε πολλά features του Facebook.
Το ίδιο έχουν κάνει και άλλες πλατφόρμες. Θα τα δούμε αναλυτικά παρακάτω.

Facebook
Ψηφιακός βοηθός τεχνητής νοημοσύνης


Πηγή εικόνας: androidauthority.com

Ο ψηφιακός βοηθός της Meta εξελίσσεται έτσι ώστε να δίνει λεπτομερέστερες απαντήσεις και μεγαλύτερης ακρίβειας αποτελέσματα στις αναζητήσεις. Χρησιμοποιείται επίσης για να βελτιώσει την εμπειρία σε όλες τα προϊόντα της Meta όπως για παράδειγμα οι προτάσεις σχολίων σε ποστ ή σε ομαδικές συζητήσεις ή οι συστάσεις προϊόντων στο Marketplace.

Meta AI Reimagine

Πηγή εικόνας: yahoofinance.com

Ένα νέο feature στις ομαδικές συνομιλίες στο Messenger και στο Instagram, το “reimagine” δίνει τη δυνατότητα σε φίλους να “δουλεύουν» επάνω σε εικόνες που έχει δημιουργήσει η ΤΝ. Επίσης, επεκτείνει την πρόσβαση στην δημιουργία εικόνας μέσω του “imagine”, το οποίο είναι ένα αυτόνομο site για χομπίστες.
Μιλώντας για ΤΝ και καθώς όλοι συνειδητοποιούν ότι η διαφάνεια είναι κεφαλαιώδους σημασίας, στις τεχνητές φωτογραφίες θα προστίθεται ένα αόρατο υδατογράφημα για την ιχνηλάτηση των εικόνων.

ΤΝ Meta στην ομάδα σου στο Facebook

Πηγή εικόνας: reddit.com

 

Ομάδες του Facebook άρχισαν να εμφανίζουν προσκλήσεις σε χρήστες για το “Meta AI in your group”, το οποίο είναι ένα εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης που θα βοηθάει στην απάντηση ερωτήσεων μέσα σε μία ομάδα. Αν η ερώτηση μένει αναπάντητη για περισσότερο από μία ώρα, η ΤΝ θα δημιουργεί ένα σχόλιο, συνοψίζοντας προηγούμενες απαντήσεις, ή θα απαντά χρησιμοποιώντας προηγούμενα ποστ. Τα μέλη της ομάδας και οι διαχειριστές της θα μπορούν να διαγράψουν τα σχόλια αυτά, αν το επιθυμούν ή θα μπορούν να «κλείσουν» αυτή τη λειτουργία ή θα μπορούν να προσαρμόσουν την λειτουργία ώστε να ταιριάζει στο συγκεκριμένο γκρουπ.

Messenger

Κρυπτογράφηση

Πηγή εικόνας: Facebook/Meta

 

Η Meta έχει ξεκινήσει την κρυπτογράφηση των συνομιλιών (γραπτών και ηχητικών) σε Messenger και Facebook με σκοπό να παράσχει στους χρήστες την μέγιστη ιδιωτικότητα και ασφάλεια. Μέσα στο πλαίσιο αυτής της λειτουργίας δίνει επιπλέον δυνατότητες στους χρήστες, όπως το να διορθώσουν ήδη απεσταλμένα μηνύματα, να κοινοποιήσουν υψηλότερης ποιότητας περιεχόμενο ή να εξαφανίσουν μηνύματα μετά από κάποιο χρόνο.

Σημειώσεις στο Messenger

Πηγή εικόνας: ipt.live

Λανσάρονται οι σημειώσεις στο Messenger οι οποίες δίνουν την δυνατότητα στους χρήστες να γράψουν εντολές οι οποίες θα είναι ορατές σε όλες τις επαφές τους εντός της εφαρμογής.
Διαπλατφορμική (sic) δυνατότητα μηνυμάτων σε Facebook και Instagram
Η σύζευξη που επέτρεπε την ανταλλαγή μηνυμάτων μεταξύ Instagram και Facebook σταματά. Οι χρήστες του Instagram δεν θα μπορούν πλέον μέσω του Instagram να ξεκινούν συνομιλίες με λογαριασμούς του Facebook. Όποια συνομιλία έχει γίνει παραμένει ως αρχείο (θα είναι read-only δηλαδή). Άρα οι συνομιλίες πλέον θα γίνονται μεταξύ χρηστών της ίδια πλατφόρμας και μόνο.

Facebook video

Το Facebook λανσάρει εφαρμογή οργανικού A/B Testing το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους κατόχους σελίδων να τεστάρουν έως και τέσσερις διαφορετικές εκδοχές ενός ποστ για να αποφασίσουν ποια εκδοχή αποδίδει καλύτερα, πριν την ποστάρουν. Οι διαφορετικές εκδοχές μπορεί να είναι ένα video με διαφορετικούς τίτλους. Οι διαχειριστές της σελίδας επιλέγουν τα metrics βελτιστοποίησης (Reactions, Shares, Views, κλπ) και το Facebook κυκλοφορεί τις διαφορετικές εκδοχές σε τμήματα του ακροατηρίου-στόχος. Όταν η δοκιμή ολοκληρωθεί το πλατφόρμα ποστάρει αυτόματα την εκδοχή που είχε την υψηλότερη απόδοση και έτσι είναι πλέον ορατή σε όλο το κοινό της σελίδας.
Αυτό αποτελεί πραγματική επανάσταση για τους marketers καθώς θα έχουν καλύτερο έλεγχο του περιεχομένου που ποστάρουν ενώ ταυτόχρονα το περιεχόμενο θα «μιλάει» απ’ ευθείας στον χρήστη.

 

Διαφημίσεις Facebook
Καμπάνιες lead generation

Πηγή εικόνας: upwork.com

Νέοι στόχοι προστίθενται στις καμπάνιες lead-generation τόσο στις διαφημίσεις Facebook όσο και στο Instagram, με διαφημίσεις που κλικάρουν σε συνομιλία στο WhatsApp, κάτι που ενισχύει τα leads μέσω μηνυμάτων. Οι διαφημιστές μπορούν πλέον να προσφέρουν κουπόνια σε άτομα που συμπληρώνουν το Q&A στο Instagram Direct αναφορικά με τις διαφημίσεις ενώ μία νέα «φόρμα στιγμής» δίνει τη δυνατότητα σε χρήστες να υποβάλουν φόρμες σε πολλές επιχειρήσεις ταυτόχρονα.

Meta Advantage Automation


Πηγή εικόνας: meta.com

Σε ότι αφορά την ΤΝ η Meta δοκιμάζει πλήρη αυτοματισμό στις καμπάνιες δημιουργίας leads η οποία υποστηρίζεται από το Meta Advantage κάτι που μειώνει το κόστος και τον όγκο της δουλειάς. Κάτι που αποτελεί μεγάλη διευκόλυνση για την καθημερινότητα των επιχειρήσεων.

Έξτρα αλλαγή: η λειτουργία hobbies σύντομα θα αφαιρεθεί από την πλατφόρμα.

Facebook Ecommerce
Meta-Amazon Integration


Πηγή εικόνας: ADscholars.com

Η Meta συνεργάστηκε με την Amazon για να δώσει την δυνατότητα στους πελάτες της να συνδέσουν τον λογαριασμό τους στο Facebook ή/και στο Instagram με τον λογαριασμό τους στο Amazon. Με αυτόν τον τρόπο οι χρήστες θα μπορούν να κάνουν τις αγορές τους απ’ ευθείας από τα social χρησιμοποιώντας τον αποθηκευμένο τρόπο πληρωμής και τα στοιχεία παράδοσης ώστε να επιταχυνθούν οι διαδικασίες του check out. Με αυτήν την ενσωμάτωση η Meta προσφέρει στους χρήστες της αμεσότητα και αγορές χωρίς να φεύγουν από την πλατφόρμα της.

Όπως βλέπουμε από τα παραπάνω οι αλλαγές κινούνται σε δύο άξονες:
• είτε ενσωματώνουν την τεχνητή νοημοσύνη (με τρόπους μάλιστα όπου αρκετές φορές δεν ξενίζουν τον χρήστη)
• είτε διευκολύνοντας τις ενέργειες του χρήστη ώστε να κερδίζει χρόνο και βελτιωμένη εμπειρία χρήσης.
Σύντομα, και οι υπόλοιποι μεγάλοι παίκτες των social media θα δείξουν παρόμοιες συνεργασίες και λειτουργίες.
Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, θα είμαστε εδώ για να παρακολουθούμε τις εξελίξεις και να σας ενημερώνουμε.

Πηγή Εικόνας Προφίλ: medium.com

Facebook
Twitter
LinkedIn

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτάΟ τίτλος, δυστυχώς, περιγράφει μία πραγματικότητα. Συχνά μία επιχείρηση έχει κάνει πολύ καλή δουλειά στο SEO αλλά τελικά το αποτέλεσμα δεν

19 Φεβρουαρίου, 2024

   Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτάΌλοι θέλουμε να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα χρησιμοποιώντας την ΤΝ (αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος για τον οποίο την χρησιμοποιούμε) και

2 Φεβρουαρίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops