Η Google αναλύει πως διαχειρίζεται τις αναζητήσεις και παρουσιάζει την τελική κατάταξη

   Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό

Ας ρίξουμε μια ματιά στο πως η Google επεξεργάζεται τις αναζητήσεις μας.

Κατ’ αρχάς, η Google έχει ως στόχο να παρέχει αποτελέσματα υψηλής ποιότητας, αξιόπιστα και συναφή με την αναζήτηση του χρήστη. Κρατώντας τις λέξεις «συνάφεια με τον χρήστη», οι ειδικοί της Google εξηγούν ότι αυτό σημαίνει συνάφεια με προηγούμενες αναζητήσεις ή συνάφεια με την περιοχή στην οποία βρίσκεται, πράγμα που εν τέλει σημαίνει: εξατομίκευση.

Όταν κάνουμε μία αναζήτηση η Google αποκωδικοποιεί το γραπτό μας, αφαιρεί λέξεις όπως άρθρα και συνδέσμους, τα οποία εμείς χρησιμοποιούμε αλλά για την Google απλώς αυξάνουν το χρόνο απόκρισης και τον όγκο δεδομένων επεξεργασίας.

Στην συνέχεια οι ερωτήσεις συνδυάζονται με άλλες ερωτήσεις, για παράδειγμα το «έμπορος αυτοκινήτων» έχει ίδια αποτελέσματα με το «εμπόριο αυτοκινήτων».

Τα αποτελέσματα που παράγονται μπαίνουν στον κατάλογο και προχωρούν προς την τελική κατάταξη.

Τι λαμβάνεται υπ’ όψιν πριν την τελική κατάταξη

  • Η συνάφεια με τον χρήστη η οποία αποφασίζεται από εκατοντάδες παραμέτρους
  • Το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας είναι ο βασικότερος παράγοντας ενώ άλλοι παράγοντες είναι:
    • η τοποθεσία,
    • η γλώσσα,
    • ο τύπος της συσκευής,
    • η ποιότητα του site και της συγκεκριμένης σελίδας,
    • η μοναδικότητα του περιεχομένου,
  • η σημαντικότητα της σελίδας στο Internet
  • το ερώτημα καθ’ αυτό.

Για αυτό είναι σημαντικό ειδικά για όσους ασχολούνται με το SEO να διαχωρίζουν την συνάφεια με τον χρήστη από την σημασιολογική συνάφεια, καθώς οι αναζητήσεις έχουν πολλαπλές ερμηνείες που πολλές φορές ξεπερνούν τα όρια της σημασίας κατά κυριολεξία.

Ποιότητα σελίδων και ιστοσελίδων

Συχνά παρερμηνεύεται η μοναδικότητα του περιεχομένου. Δεν αναφερόμαστε στην μοναδικότητα ενός κειμένου λέξη-λέξη, δηλαδή να μην υπάρχει πουθενά αλλού ίδιο. Η μοναδικότητα αφορά την ποιότητα και είναι πολύ σημαντική παράμετρος διότι περιγράφει κάτι που είναι διαφορετικό από ό,τι άλλο υπάρχει. Κι εδώ βρίσκουμε ένα σημαντικό λάθος που κάνουν πολλοί εφαρμόζοντας SEO: αναλύουν τον ανταγωνισμό. Η ανάλυση του ανταγωνισμού στο SEO μας κάνει να χάνουμε το δικό μας, μοναδικό μονοπάτι, αυτό που θα μας κάνει να ξεχωρίσουμε από τον ανταγωνισμό. Έτσι το περιεχόμενό μας παύει να είναι μοναδικό για την Google και κατ’ επέκταση χρήσιμο για τον χρήστη.

Η αλήθεια είναι, και το έχουμε γράψει πολλές φορές, ότι σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, όπως είναι αυτό της τεχνολογίας που περιβάλει το digital marketing, απαιτείται διαρκής ενημέρωση, προσαρμογή και αναθεώρηση. Αφού όλα γύρω μας εξελίσσονται, θα εξελιχθούμε κι εμείς.

 

Πηγή εικόνας προφίλ: sonicSEO.com

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτάΑς ξεκινήσουμε αποκρυπτογραφώντας το «ο» στο 4o. Το «ο» λοιπόν προκύπτει από το omni του omni-modal που σημαίνει με κάθε τρόπο.

23 Μαΐου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops