Πως να αυξήσετε τις πωλήσεις σας μέσω Facebook με τη χρήση κουπονιών

   Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας μέσω Facebook;
Φυσικά, θα απαντήσετε.
Ένας τρόπος να το επιτύχετε είναι να προσφέρετε εκπτωτικά κουπόνια στο ακροατήριό σας στο Facebook. Δεν είναι καινούρια μέθοδος, είναι κλασσική και δοκιμασμένη. Μπορείτε όμως να ξεχωρίσετε ακολουθώντας τις προτάσεις μας.
Ας δούμε πως…

Τονίστε την προσφορά/ έκπτωση

Θέλετε να δώσετε έναν προωθητικό κωδικό στο κοινό σας για μία προωθητική ενέργεια; Βάλτε τον στο κείμενο ή στο δημιουργικό (εικαστικό).
Ιδού τι θα είναι καλό να λάβετε υπ’ όψιν σχετικά με το συγκεκριμένο ποστ.
• Σκεφτείτε τι είναι εύκολο για τον καταναλωτή, δηλαδή εύκολο να διαβάσει τον κωδικό και εύκολο να τον χρησιμοποιήσει. Οπότε είναι μάλλον καλύτερα να αποφύγετε τα πολλά λόγια. Αν θέλετε να υπερτονίσετε τον προωθητικό κωδικό μπορείτε να τον συμπεριλάβετε ΚΑΙ στο κείμενο ΚΑΙ στην εικόνα.


• Μια καλή ιδέα είναι να γράψετε με κεφαλαία γράμματα για να ξεχωρίσει ο κωδικός από το υπόλοιπο κείμενο. Κάντε το κείμενο πιο ευανάγνωστο χρησιμοποιώντας emojis.
• Δώστε μια αίσθηση επείγοντος, ότι η προσφορά είναι για περιορισμένο χρονικό διάστημα, δηλώνοντας βέβαια μέχρι πότε ισχύει.
• Προσθέστε ένα link για μία σελίδα προορισμού στην οποία θα χρησιμοποιείται ο κωδικός. Μπορείτε ακόμα και να προγραμματίσετε τη σελίδα να παίρνει αυτόματα τον κωδικό για την αποφυγή λάθους.
• Κάντε boost ένα ποστ που είχε καλή οργανική απόδοση για να επιτύχετε ακόμα καλύτερη διασπορά της προωθητικής ενέργειας.

Συνεργαστείτε με έναν ή περισσότερους influencer

Οι influencer είναι γνωστοί για τα δώρα που προσφέρουν στο ακροατήριό τους. Και πάντα αναζητούν πράγματα για να μοιράσουν στο κοινό τους. Μπορείτε να συνεργαστείτε με κάποιον (ή κάποιους) και να «κλέψετε» από τη δόξα του για να απευθυνθείτε σε μεγαλύτερο και διαφορετικό ακροατήριο. Μια τέτοια συνεργασία σάς γλιτώνει και από τα έξοδα διαφήμισης. Ζητήστε από τον (ή τους) Influencer να ετοιμάσουν μία σειρά από post, stories και αναφορές για να προωθήσουν την έκπτωσή σας. Ως γνωστόν, ένα (ποστ) ίσον κανένα.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον ίδιο κωδικό για κάθε influencer ή να δημιουργήσετε ξεχωριστούς, μοναδικούς κωδικούς για κάθε έναν. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να μετρήσετε την απήχηση που είχε κάθε ένας από αυτούς.
Τέλος, ανάλογα με τη συμφωνία που έχετε κάνει μπορείτε να ζητήσετε από τον influencer να διαφημίσει την παροχή, χρησιμοποιώντας την δυνατότητα του Branded περιεχομένου που αποκαλύπτει στο ακροατήριο την συνεργασία σας.

Χρησιμοποιήστε το feature των προσφορών του Facebook

Αν η σελίδα σας στο Facebook έχει διατηρήσει την κλασική εμπειρία σελίδας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία προσφορών του Facebook. Έτσι με τον ίδιο τρόπο που δημιουργείτε ένα ποστ μπορείτε να δημιουργήσετε μία προσφορά.


Αν προσφέρετε μειωμένη τιμή, ένα επιπλέον αντικείμενο ή δωρεάν μεταφορικά, οι προσφορές του Facebook μπορούν να είναι εξαιρετικά αποτελεσματικές.
Για να την φτιάξετε απλώς ακολουθείτε τα βήματα.

Κάντε το με ένα μήνυμα

Ζητήστε από τους followers σας, μέσα από ένα ποστ, να σας στείλουν μήνυμα αν ενδιαφέρονται να αποκτήσουν τον προωθητικό κωδικό. Όταν γίνει αυτό, εσείς με τη σειρά σας, θα τους στείλετε απάντηση η οποία θα περιέχει και τον κωδικό. Με αυτόν τον τρόπο απευθύνεστε σε όσους πραγματικά ενδιαφέρονται.
Υπενθύμιση: όλη αυτή η διαδικασία των απαντητικών μηνυμάτων μπορεί να αυτοματοποιηθεί για να εξοικονομήσετε χρόνο και να κερδίσετε σε ταχύτητα απάντησης.
Εναλλακτικά, αντί να σας στείλουν μήνυμα, μπορείτε να τους ζητήσετε να κάνουν ένα σχόλιο στο ποστ σας.

Διαφημίστε

Υπάρχει και ο κλασσικός τρόπος, της διαφήμισης. Δημιουργήστε μία καμπάνια για να προβάλλετε τις προωθητικές ενέργειες. Με αυτόν τον τρόπο οι προωθητικές ενέργειες δεν εμφανίζονται στην σελίδα σας στο Facebook.
Αν ο εκπτωτικός κωδικός αφορά υπηρεσίες οδηγήστε στο site σας για τις μετατροπές. Αν αφορά προϊόντα και έχετε ενεργό τον κατάλογο τότε μπορείτε να διαφημίσετε αυτόν.

Από ότι βλέπουμε παραπάνω έχετε αρκετά όπλα στην διάθεσή σας. Είτε με οργανικό τρόπο είτε με πληρωμένο, μπορείτε να προμοτάρετε τους προωθητικούς κωδικούς σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
Ξεκινήστε, οι εκπτώσεις ξεκινούν σε λίγες μέρες, αμέσως μετά τις γιορτές.
Πηγή εικόνων: gimagency, zaproo.com, growth-consultant.com, socialmediaexaminer.com

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτάΌχι πολύ καιρό πριν η δημιουργία μιας landing page απαιτούσε ώρες προγραμματισμού. Και ώρες δοκιμών ώστε να μην πάει κάτι στραβά.

20 Μαρτίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops