Αυξήστε τους LinkedIn followers και δείτε την επιχείρησή σας να απογειώνεται

   Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά

Όλοι θέλουμε περισσότερους followers στα social media που διαθέτουμε και προφανώς και οι επιχειρήσεις θέλουν (και χρειάζονται) όλο και περισσότερους ακολούθους στις εταιρικές τους σελίδες.

Όμως, υπάρχει ένα κοινωνικό δίκτυο που οι περισσότερες επιχειρήσεις «παραμελούν»;

Και αυτό είναι το LinkedIn! Για αυτό το LinkedIn έχει βάλει στοίχημα να προσελκύσει περισσότερους followers παρουσιάζοντας συνεχώς νέα πράγματα.

Τι έχει φέρει το 2023 στο LinkedIn

Το LinkedIn έκλεισε 20 χρόνια και μέσα σε αυτά έχει καταφέρει αρκετά, διόλου ευκαταφρόνητα πράγματα.

  • Είναι μακράν το πρώτο B2B κοινωνικό δίκτυο.
  • Θεωρείται (από τους χρήστες του) το πιο αξιόπιστο από όλα τα κοινωνικά δίκτυα.
  • Το 65% των στελεχών σε επιτελικές θέσεις έχουν προφίλ στο LinkedIn.
  • Το LinkedIn έχει καταφέρει να γίνει πηγή ηγεσίας σκέψης για τις επιχειρήσεις.

Τα προηγούμενα χρόνια έκανε ρεκόρ εσόδων και συνεχίζει να προσθέτει λειτουργίες για να υποστηρίξει το περιεχόμενό του (οργανικό, χορηγούμενα ποστ και διαφημίσεις).

Το πρόβλημα του LinkedIn είναι ότι ενώ τα προφίλ γνωρίζουν δόξα στην πλατφόρμα, δεν συμβαίνει το ίδιο και με τις εταιρικές σελίδες. Οι επίσημες εταιρικές σελίδες μοιάζουν… παραμελημένες. Ακόμα κι εσείς, οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που τώρα μας διαβάζετε, μάλλον έχετε μία σελίδα στο LinkedIn με την οποία δεν πολυασχολείστε. Δεν ανανεώνετε το περιεχόμενο συχνά, ούτε βλέπετε τη βάση των συνδρομητών σας να αυξάνει.

Να ξέρετε πάντως ότι αυτό μπορεί να αλλάξει και για να το πετύχετε αυτό, σήμερα θα δούμε μερικά τρικ και συμβουλές ώστε να γίνεται «ηγέτης» στον τομέα σας. Ακόμα κι αν πρόκειται να δημιουργήσετε τη σελίδα σας σήμερα!

Τα πρώτα βήματα

Ιδού λοιπόν τέσσερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να ξεκινήσετε ή για να «ξυπνήσετε» τη σελίδας σας.

Ανανεώστε τη σελίδα σας

Ρίξτε μια προσεκτική ματιά στη σελίδα σας και ψάξτε για:

  • Κενά πεδία. Αν υπάρχουν συμπληρώστε ό,τι λείπει.
  • Παρωχημένες πληροφορίες. Αν βρείτε τέτοιες τότε θα πρέπει να τις διορθώσετε.
  • Το κομμάτι της επικοινωνίας. Είναι εύκολο να επικοινωνήσει κάποιος μαζί σας; Είναι εύκολο να βρουν το site της επιχείρησής σας;
  • Το πιο πρόσφατο ποστ σας. Πότε ήταν; Τι engagement είχε;

Οι εταιρικές σελίδες που έχουν περισσότερο από το 30% των πεδίων συμπληρωμένα παίρνουν περισσότερες εμφανίσεις.

Οι σελίδες που ανανεώνονται συχνά και έχουν δραστηριότητα παίρνουν 11 φορές περισσότερα κλικ.

Λίγα λεπτά αρκούν για να διαπιστώσετε τα παραπάνω και να κάνετε τη διαφορά. Αν έχετε καιρό να μπείτε στην πλατφόρμα θα εντυπωσιαστείτε από τα πολλά και καινούρια χαρακτηριστικά που θα βρείτε. Όπως για παράδειγμα το πεδίο LIFE που δείχνει στους χρήστες την κουλτούρα της επιχείρησης. Ή το πεδίο ΠΡΟΪΟΝΤΑ όπου μπορείτε να αναδείξετε συγκεκριμένα προϊόντα σε δυνητικούς καταναλωτές.

Αν ωστόσο, έχετε περιορισμένο χρόνο βεβαιωθείτε ότι όλες οι βασικές πληροφορίες είναι ενημερωμένες.

Αυξήστε τους followers

Το πιο πιθανό είναι οι προσωπικοί σας followers να είναι περισσότεροι από αυτούς της σελίδας σας. Καιρός να το αλλάξετε αυτό. Βάλτε στόχο τους 1000 followers. Ο αριθμός αυτός είναι ιδανικός (και εφικτός) για μία μικρή επιχείρηση. Πως θα τους αυξήσετε; Με προσκλήσεις, περιεχόμενο και events.

Προσκλήσεις: κάθε admin δικαιούται credits για 250 προσκλήσεις οπότε οι προσκλήσεις αποτελούν ένα δυνατό εργαλείο αύξησης της βάσης των followers. Ας δούμε όμως και ποιους να προσκαλέσετε. Ξεκινήστε με αυτούς που θεωρείτε ιδανικούς πελάτες, τους οποίους μπορείτε να εντοπίσετε μέσα από τα φίλτρα αναζήτησης.  Στη συνέχεια αναζητήστε τους δυνητικούς πελάτες. Μπορεί να μην ταιριάζουν απόλυτα με τον ιδανικό σας πελάτη αλλά μπορεί να αποτελέσουν πολύτιμα leads.  Τέλος, στείλτε προσκλήσεις σε άτομα από τον κλάδο σας. Ακολουθώντας αυτή τη διαδικασία η πλατφόρμα σας επιστρέφει credits για να ξαναστείλετε προσκλήσεις.

Ανακαλύψτε τις καινούριες λειτουργίες της πλατφόρμας

To LinkedIn, ανταγωνιζόμενο τις υπόλοιπες πλατφόρμες και προσπαθώντας να είναι επίκαιρο, προσθέτει συνεχώς καινούριες λειτουργίες. Θα το έχετε αντιληφθεί αν το επισκέπτεστε συχνά. Για να έχετε καλύτερη ενημέρωση μπορείτε να συνδεθείτε με την επίσημη ομάδα «official LinkedIn group for page administrators». Θα βρείτε πολλές ενημερώσεις, λύσεις σε τεχνικά θέματα και θα μπορέσετε να δώσετε το feedback σας.

Δύο σημαντικές λειτουργίες προς τους διαχειριστές είναι οι ενημερώσεις και τα αυτοκόλλητα.

Όσον αφορά τις ειδοποιήσεις, μπορείτε να ορίσετε τις ειδοποιήσεις που θέλετε να βλέπετε.

Όσον αφορά τα αυτοκόλλητα, το LinkedIn διευκολύνει την προσθήκη link που μπορούν να κλικαριστούν και να εξατομικευθούν, με τον τρόπο που γίνεται και στο Instagram. Έχετε 30 χαρακτήρες να φτιάξετε ένα αποτελεσματικό call to action.

Και αφού είδαμε τους οργανικούς τρόπους αύξησης των followers μίας εταιρικής σελίδας στο LinkedIn, να πούμε ότι υπάρχει και ο παραδοσιακός τρόπος της διαφήμισης. Όπως ξέρουμε και από τις άλλες πλατφόρμες, έτσι και το LinkedIn μας δίνει τη δυνατότητα να διαφημίσουμε με στόχο να πάρουμε ακολούθους.

Πως θα φτιάξετε αποτελεσματικό περιεχόμενο

Μην συγχέετε το περιεχόμενο που ποστάρετε στο προφίλ σας με αυτό που ποστάρετε στην εταιρική σελίδα. Δουλεύουν διαφορετικά. Και συχνά θα δείτε αυτό του προφίλ σας να δουλεύει καλύτερα (δηλαδή να έχει μεγαλύτερη απήχηση σε σχέση με το εταιρικό) κι αυτό διότι το εταιρικό είναι συνήθως ανεπίκαιρο, στεγνό και πολύ εστιασμένο στην επιχείρηση. Αν όμως αρχίσετε να ποστάρετε εμπνευσμένο περιεχόμενο τότε θα θεωρηθείτε πηγή ποιοτικού περιεχομένου και οι χρήστες θα το αναζητούν.

Πως θα το πετύχετε;

Ακολουθήστε τον κανόνα 3-2-1, δηλαδή ποστάρετε έξι φορές κάθε δύο εβδομάδες (μπορείτε και αραιότερα αν η ομάδα σας είναι πολύ μικρή). Αν ακολουθήσετε τον κανόνα 3-2-1 τότε θα χωρίσετε τα ποστ στις εξής κατηγορίες: τα «πληροφοριακά», τα «συναισθηματικά» και τα «πωλησιακά».

  • Στα τρία πρώτα θα μοιραστείτε με τους followers σας νέα για τον κλάδο, τάσεις της αγοράς και ειδήσεις. Δηλαδή μπορείτε να κάνετε ακόμα και repost.
  • Στα δύο δεύτερα θα ποστάρετε υλικό που θα βοηθήσει τους followers σας να σάς γνωρίσουν καλύτερα και να σας εμπιστευτούν. Μπορείτε να αναφερθείτε στις αξίες της επιχείρησης, τους στόχους σας, την κουλτούρα της, ιστορίες των εργαζομένων, εταιρικές δραστηριότητες.  
  • Στο τρίτο θα δείξετε αυτά που πουλάτε.

«Παίξτε» με φωτογραφίες, κείμενα (μικρά ή μεγαλύτερα), video, newsletter και live events ώστε να υπάρχει ποικιλία στο υλικό που κοινοποιείτε. Τα live events διαφέρουν από το να κάνετε ένα live post στη σελίδα σας. Αντίθετα, αφορούν  online events όπως webinar, πάνελ, masterclass κλπ που βγαίνουν μέσα από τη σελίδα σας, και μάλιστα καταγράφονται και οι χρήστες μπορούν να τα βρουν στην αναζήτηση, πολύ μετά το live τους.

Τα live events είναι ιδανικά για να ζητήσετε τη γνώμη του κοινού για κάποιο θέμα, για να δημιουργήσετε το αίσθημα της κοινότητας.

Τα newsletter είναι σημαντικά για τους ίδιους, πάνω-κάτω, λόγους. Υπενθυμίζουμε ότι το LinkedIn έχει εγκατεστημένο μηχανισμό δημιουργίας του newsletter. Στα επιπλέον θετικά τους είναι το ότι καταλογογραφούνται από την Google, όπως ακριβώς και τα άρθρα, και συμβάλουν στη βελτίωση του SEO σας, ενώ παράλληλα σας βοηθούν να «χτίσετε» μία βάση συνδρομητών. Οι δε συνδρομητές ειδοποιούνται κάθε φορά που ποστάρετε ένα newsletter.

Η πλατφόρμα πουσάρει πολύ αυτό το format περιεχομένου και έτσι τα Newsletter που δημιουργείτε εμφανίζονται σε περίοπτη θέση στη σελίδας σας, προτρέποντας τους χρήστες να εγγραφούν. Τέλος, στο πρώτο σας newsletter ειδοποιούνται όλοι οι followers σας, ανεξαρτήτως του αν είναι συνδρομητές ή όχι.

Εν κατακλείδι, το μυστικό για την αύξηση της βάσης των follower είναι μία ενημερωμένη σελίδα, στην οποία κοινοποιείτε χρήσιμο περιεχόμενο, ενώ ταυτόχρονα χρησιμοποιείτε όλα τα εργαλεία και λειτουργίες που σας παρέχει η πλατφόρμα. Το αποτέλεσμα που περιμένετε, θα έρθει. Όχι από τη μία μέρα στην άλλη, αλλά θα έρθει σταδιακά και τότε θα δείτε όλα τα οφέλη στην επιχείρησή σας.

Πηγή εικόνων: LinkedIn.com, contentmarketinginstitute.com, socialmediaexaminer.com

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτόΑς ρίξουμε μια ματιά στο πως η Google επεξεργάζεται τις αναζητήσεις μας. Κατ’ αρχάς, η Google έχει ως στόχο να παρέχει

17 Απριλίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops