8 εξαιρετικοί λόγοι για να κάνετε Redesign στην ιστοσελίδα σας

   Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά

Η ιστοσελίδα σας αποτελεί τη “βιτρίνα” της επιχείρησής σας. Είναι η πρώτη εντύπωση που δίνετε στους επισκέπτες σας, σε αυτούς που θέλετε να γίνουν πελάτες σας. Επομένως ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας σας, η εμφάνισή της και η χρηστικότητά της είναι κάτι που δεν πρέπει να πάρετε αψήφιστα.

Ένα Redesign δεν σημαίνει ότι πρέπει να αλλάξετε τα πάντα στο site σας. Μπορεί απλώς να σημαίνει μερικές λειτουργικές τροποποιήσεις που βοηθούν στην ευκολότερη χρήση του site και στην επίτευξη των στόχων σας στο marketing. Άλλωστε δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι η ιστοσελίδα σας αποτελεί ένα από τα βασικά εργαλεία σας στην digital marketing στρατηγική σας.

Κι ενώ μπορείτε να βρείτε πολλούς λόγους για να κρατήσετε το site σας όπως έχει, παρακάτω σας δίνουμε οκτώ πολύ καλούς λόγους για να κάνετε Redesign.

1.Το site σας είναι ωραιότατο αλλά δεν… “πουλάει”

Η ιστοσελίδα σας είναι πανέμορφη και λειτουργική. Τέλεια! Εκτός όμως από το να είναι όμορφη, ελκυστική και νοικοκυρεμένη η ιστοσελίδα σας πρέπει -κατά κανόνα- να σας φέρνει και πωλήσεις. Αν όχι, τότε κάτι δεν κάνετε σωστά και θα πρέπει να σκεφτείτε σοβαρά το redesign. Εξετάζοντας τα στατιστικά σας στοιχεία και συγκεκριμένα το conversion rate της ιστοσελίδα σας θα αποκτήσετε μια σαφή εικόνα για το αν οι πωλήσεις σας μέσω της ιστοσελίδας σας είναι ικανοποιητικές.

Αναρωτηθείτε τα εξής:

* Έχετε call-to-actions; Έχουν αποτέλεσμα;

* Οι landing pages σας ενθαρρύνουν τους χρήστες να παραμείνουν στο site σας και να το ψάξουν κι άλλο;

* Η εικόνα της ιστοσελίδας σας αντιπροσωπεύει την εικόνα της εταιρείας σας; “Μιλάει” στο κοινό σας ή είναι ψυχρή;

Σε αυτό το άρθρο θα βρείτε 15 συνηθισμένα λάθη στο design e-commerce ιστοσελίδων.

2. Η ιστοσελίδα σας δεν είναι mobile friendly

8 εξαιρετικοί λόγοι για να κάνετε Redesign στην ιστοσελίδα σας

 

Όλο και περισσότεροι χρήστες χρησιμοποιούν τις mobile συσκευές τους για να μπουν στο διαδίκτυο. Αν η ιστοσελίδα σας δεν είναι responsive ακόμα, τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να χάνετε επισκεψιμότητα αλλά και πελάτες. Οι χρήστες tablet και smartphone συσκευών έχουν ξεκαθαρίσει τη θέση τους ότι δίνουν μεγάλη έμφαση στο UX (δηλαδή στη συνολική εμπειρία που προσφέρει ένα site ή μία εφαρμογή στο χρήστη) και θέλουν να επισκέπτονται μία ιστοσελίδα με την ίδια ευκολία που θα το έκαναν από το laptop τους. Επομένως αποτελεί για εσάς προτεραιότητα να έχετε ένα responsive design στην ιστοσελίδα σας ώστε να μην χάνετε όσους σας επισκέπτονται από τα κινητά τους.

3. Δεν έχετε συμπεριλάβει social media buttons

8 εξαιρετικοί λόγοι για να κάνετε Redesign στην ιστοσελίδα σας

Αν η ιστοσελίδα σας δεν συνδέεται με κάποιο τρόπο με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τότε είστε πολύ… πίσω. Τα κουμπιά για like στις σελίδες σας στα social media είναι το λιγότερο που πρέπει να έχει η ιστοσελίδα σας. Όπως στα social media θέλετε να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας, έτσι και στην ιστοσελίδα σας θα πρέπει να παρακινείτε τους χρήστες να σας ακολουθήσουν, να κοινοποιήσουν το περιεχόμενό σας και να κάνουν like. Το Redesign της ιστοσελίδας σας μπορεί να κάνει πολύ ευκολότερο για τους χρήστες να συνδεθούν μαζί σας στα social media και να διαδώσουν παντού την επιχείρησή σας.

 

4. Το site σας είναι αργό

8 εξαιρετικοί λόγοι για να κάνετε Redesign στην ιστοσελίδα σας

Η ταχύτητα της ιστοσελίδας σας παίζει μεγάλο ρόλο στη διαδικτυακή σας παρουσία, μεταξύ άλλων στο SEO σας, στο χρόνο παραμονής των χρηστών στο site σας και στο User Experince που προσφέρετε. Αν το site σας είναι αργό, τότε έχει έρθει η ώρα για αλλαγή. Οι χρήστες είναι πολύ ανυπόμονοι και δεν θέλουν να περιμένουν ούτε δευτερόλεπτο παραπάνω από την ώρα που θα κάνουν κλικ για να δουν κάτι. Αν δεν ξέρετε αν το site σας είναι αργό, δωρεάν εργαλεία όπως το Gtmetrix https://gtmetrix.com/, θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε.

5. Κακές φωτογραφίες

Τίποτα δεν δίνει περισσότερο την εντύπωση ότι δεν ενδιαφέρεστε για την εταιρεία ή τους πελάτες σας, περισσότερο από τις κακές φωτογραφίες. Κατά κανόνα οι χρήστες σας μπαίνουν στο site σας για να μάθουν περισσότερα για εσάς πριν πάρουν μία απόφαση. Όποια κι αν είναι η απόφαση αυτή, οι εικόνες αποτελούν για εσάς ένα εργαλείο για να τους κατευθύνετε εκεί που θέλετε και να τους κάνετε να σας εμπιστευτούν. Προτιμήστε μία φωτογραφία που δείχνει τα προϊόντα σας σε χρήση ή κάτι περισσότερο “προσωπικό” από μία stock φωτογραφία που έχει χρησιμοποιηθεί παντού.

8 εξαιρετικοί λόγοι για να κάνετε Redesign στην ιστοσελίδα σας

H κοπελιά στην παραπάνω φωτογραφία σας θυμίζει κάτι; Μη σπάτε το κεφάλι σας, δεν είναι παλιά συμμαθήτρια. Απλώς ένα από τα πιο “πολυ-χρησιμοποιημένα” μοντέλα του shutterstock. Ένας έμπειρος χρήστης του διαδικτύου ξέρει να ξεχωρίζει μία φωτογραφία από stock και θα εκτιμήσει ιδιαίτερα μία ιστοσελίδα στην οποία βρίσκει “αληθινές” εικόνες. Περισσότερες συμβουλές για την επιλογή φωτογραφιών και εικόνων θα βρείτε σε παλιότερο άρθρο μας με συμβουλές για εικαστικά που… πουλάνε.

6. Τα στοιχεία επικοινωνίας σας είναι ελλειπή

Όσοι επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας θέλουν να ξέρουν ότι έχουν να κάνουν με πραγματικά πρόσωπα και όχι με ένα άψυχο site. Θέλουν επίσης να γνωρίζουν ότι ανά πάσα στιγμή χρειαστούν κάτι θα μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας και να πάρουν τη βοήθεια που χρειάζονται. Επομένως, όπως καταλαβαίνετε, αν η ιστοσελίδα σας δεν έχει επαρκή ή αρκετά εμφανή στοιχεία επικοινωνίας, τότε είναι λιγότερο πιθανό να την εμπιστευτούν οι χρήστες.

Τοποθετήστε τα στοιχεία επικοινωνίας σε εμφανές και εύκολα προσβάσιμο σημείο, π.χ. στο footer της ιστοσελίδας σας και συμπεριλάβετε όσο περισσότερους τρόπους επικοινωνίας μπορείτε, π.χ. email, τηλέφωνο, ταχυδρομική διεύθυνση και μην αρκεστείτε σε μία φόρμα επικοινωνίας. Ειδικότερα όμως, είναι πολύ σημαντικό να μην παραλείψετε το τηλέφωνο. Το τηλέφωνο αποτελεί τον πιο εύκολο και πιο έμπιστο τρόπο για να επικοινωνήσει κάποιος μαζί σας από όποια συσκευή κι αν έχει συνδεθεί.

7. Θέλετε να προσθέσετε περιεχόμενο

Το περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας αποτελεί μία εξαιρετική marketing στρατηγική. Ένα καλό περιεχόμενο μπορεί να βελτιώσει το SEO σας, να αυξήσει την εμπιστοσύνη των χρηστών σας και να σας βοηθήσει να αποκτήσετε κύρος, νέους πελάτες, να αυξήσετε το engagement και το brand awareness σας. Επομένως το να συμπεριλάβετε στην ιστοσελίδα σας ή να κάνετε περισσότερο εμφανή άρθρα, εταιρικά νέα, e-books, blog ή forum είναι ένας πολύ καλός λόγος για Redesign. Σε κάθε περίπτωση έχετε στο νου σας ότι το Content Marketing αποτελεί μία μέθοδο έμμεσης και αποτελεσματικής προώθησης, έστω κι αν εσείς δεν βλέπετε άμεσα τα αποτελέσματά του.

8. Απλώς έχει έρθει η ώρα για… αλλαγή

8 εξαιρετικοί λόγοι για να κάνετε Redesign στην ιστοσελίδα σας

Αν η ιστοσελίδα σας είναι η ίδια από την εποχή του… MS-DOS, τότε μην ψάχνετε άλλους λόγους για να κάνετε Redesign. Αν είχατε ένα φυσικό κατάστημα, θα αλλάζατε τη βιτρίνα σας τακτικά και μια στο τόσο θα κάνατε και κάποιες αλλαγές στη διακόσμηση. Το ίδιο σκεπτικό θα πρέπει να εφαρμόζετε και στην ιστοσελίδα σας. Οι χρήστες βαριούνται να βλέπουν τα ίδια και τα ίδια και πάντα μία… ανανέωση έχει θετικά αποτελέσματα.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτάΔείτε πως θα απευθυνθείτε σε επαγγελματικό ακροατήριο μέσω του Facebook και μάλιστα με πολύ μικρότερο κόστος σε σχέση με αυτό του

1 Μαΐου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops