Μύθοι του SEO: Τι πρέπει να προσέξετε στη στρατηγική σας;

   Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Είναι πιθανό πως αν έχετε επενδύσει στο digital marketing της επιχείρησής σας να έχετε βρεθεί αντιμέτωποι με το SEO και πως θα το βελτιώσετε. Σίγουρα είναι μια πολύ δυναμική στρατηγική που ακολουθούν πολλά marketing agencies που φέρνει βέβαια και άμεσα αποτελέσματα τόσο στο brand σας, στην αναγνωρισιμότητα αλλά και στο κέρδος σας. Ωστόσο, με τόσα tips και συμβουλές που κυκλοφορούν στο χώρο του SEO μπορεί να έχετε χάσει τα πατήματά σας και να μη γνωρίζετε τελικά τι ισχύει πραγματικά και τι όχι. Σκοπός αυτού του άρθρου είναι να ξεκαθαρίσουμε τους μύθους που επικρατούν γύρω από το SEO και πως εσείς θα το αξιοποιήσετε σωστά για μια επιτυχημένη στρατηγική.

Οι συνεχείς αλλαγές στον αλγόριθμο της Google και η δημιουργία επιτυχημένων πρακτικών δημιουργεί μια θύελλα πληροφοριών στους marketers, οι οποίοι πρέπει να κατανοήσουν εις βάθος τι πραγματικά φέρνει αποτελέσματα και τι όχι. Ευτυχώς, οι αξιόπιστες εταιρείες digital marketing με εξειδίκευση στο SEO έχουν δοκιμάσει όλα τα trends με ασφάλεια και έχουν καταλήξει σε συμπεράσματα για το τι όντως λειτουργεί και τι όχι.

Μύθος 1: Συνεχής επανάληψη keywords

Πηγή: JESHOOTS.COM, unsplashed.com

Μια κοινή πρακτική στο SEO είναι η επανάληψη των λέξεων ή φράσεων κλειδιά μέσα στο περιεχόμενο ώστε να το “διαβάσει” η μηχανή αναζήτησης. Πολλές φορές αυτό γίνεται σε υπερβολικό βαθμό, και οριακά γίνεται έμμονη ιδέα το φόρτωμα keywords μέσα σε κάθε κείμενο. Ο μύθος αυτός λοιπόν ισχύει, στο περίπου! Φυσικά, πρέπει να υπάρχουν λέξεις κλειδιά στο κείμενο για να εμφανιστεί στα πρώτα αποτελέσματα της Google, όμως σημασία έχουν και τα εξής:

  • Επικαιρότητα: πόσο σύγχρονο και πρόσφατο είναι το περιεχόμενό σας
  • Σχετικότητα: καθορίζεται από τα ήδη υπάρχοντα keywords για τα οποία έχετε επισκεψιμότητα στη σελίδα σας
  • Αυθεντία: καθορίζεται από τα backlinks και τις συστάσεις από domains με εγκυρότητα

Μύθος 2: Μία φορά SEO είναι αρκετή

Μια φορά SEO δεν είναι αρκετή! Δεν πρόκειται για μια ενέργεια στην οποία επενδύετε μια φορά και μετά την αφήνετε στο έλεός της. Συγκεκριμένα, δεν πρόκειται να δείτε αποτελέσματα άμεσα ακολουθώντας μια SEO πρακτική μία φορά. Απαιτείται συνεχής βελτιστοποίηση και ενημέρωση μέχρι να είστε βέβαιοι πως δουλεύει προς όφελός σας. Παράλληλα, πρέπει να παρακολουθείτε την πορεία της SEO στρατηγικής σας, και μάλιστα πολύ στενά. Το περιεχόμενο και οι λέξεις κλειδιά πρέπει να έχουν όλη σας την προσοχή συνεχώς ώστε να φέρουν αποτελέσματα. Φυσικά, μετά θα αδράξετε τους καρπούς της επιτυχίας σας και να απολαύσετε τα μακροπρόθεσμα οφέλη του SEO.

Μύθος 3: Όλα γίνονται για το ranking!

Πηγή: Myriam Jessier, unsplashed.com

Εννοείται πως είναι ένα αίσιο αποτέλεσμα μιας καλοδουλεμένης στρατηγικής SEO το να βρεθεί το website σας στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google, και μάλιστα ψηλά. Γνωρίζουμε πως οι χρήστες των μηχανών αναζήτησης αποκλείεται να ψάξουν στη δεύτερη ή την τρίτη σελίδα της Google για να βρουν αυτό που θέλουν. Και γι αυτό πολλοί SEO experts άλλωστε υπόσχονται πως θα φέρουν την ιστοσελίδα σας ψηλά στα αποτελέσματα.

Αυτή η λογική όμως δε σημαίνει πως αυτόματα θα έχετε αύξηση στην επισκεψιμότητα του website σας. Σίγουρα θα βρεθείτε σε καλή θέση αλλά οι πιθανότητες να κάνει πράγματι κλικ ο χρήστης πάνω στο δικό σας link έχει να κάνει και με άλλες παραμέτρους. Μερικές από αυτές είναι η σωστή χρήση του meta description, του τίτλου, κ.α. Πρέπει να δίνετε σημασία σε όλα, οπότε να σας μπαίνουν ψύλλοι στα αυτιά όταν ακούτε μόνο για υψηλά rankings και τίποτα παραπάνω!

Μύθος 4: Το PPC είναι αυτό που φέρνει ουσιαστικά αποτελέσματα

Τα keyword επί πληρωμή και το PPC σίγουρα βοηθούν στη συχνή σας εμφάνιση στο Google. Και όχι μόνο αυτό, αλλά και να εμφανίζεται το δικό σας website στο ενδιαφερόμενο κοινό σας. Αυτό δυνητικά θα σας φέρει περισσότερους επισκέπτες και δυνητικούς πελάτες, αφού τους ενδιαφέρουν οι υπηρεσίες ή τα προιόντα σας. Ωστόσο, το PPC δε φέρνει οργανικά αποτελέσματα, τα οποία επιτυγχάνονται με τη σωστή στρατηγική SEO.

Και για να γίνει πιο ξεκάθαρο, τα οργανικά αποτελέσματα είναι διαφορετικά και εμφανίζονται σε άλλα σημεία της μηχανής αναζήτησης. Το PPC είναι πολύ χρήσιμο για να κατανοήσετε εις βάθος το πως να βελτιώσετε τα keyword σας για τα οργανικά αποτελέσματα, αλλά και ποια είναι τα click-through rates.

Μύθος 5: Το μακροσκελές περιεχόμενο είναι πιο πολύτιμο

Πηγή: Patrick Tomasso, unsplash.com

Ίσως από τους μεγαλύτερους SEO μύθους που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στο digital marketing είναι το γεγονός πως αν έχετε πολύ content στο website σας θα αυξηθούν οι πιθανότητες να βρεθείτε ψηλά στα αποτελέσματα και σε καλύτερο κοινό. Το πραγματικά πολύτιμο περιεχόμενο δεν είναι το μακροσκελές, αλλά το χρήσιμο. Αυτό δηλαδή που θα ενδιαφέρει το κοινό σας και θα το προκαλέσει να κάνει το πολυπόθητο κλικ.

 

Επιπλέον, με ουσιαστικό content αυξάνετε την αυθεντία σας στον τομέα σας και μελλοντικά είναι πιο πιθανό να σας προτιμήσουν οι υποψήφιοι πελάτες. Ξεχάστε τα τεράστια άρθρα που είναι παραφουσκωμένα με keywords, και προτιμήστε πιο μικρό και to-the-point περιεχόμενο. Άλλωστε, ο χρόνος προσοχής των ανθρώπων έχει πέσει σημαντικά και το τεράστιο content με βεβαιότητα θα δυσαρεστήσει τους επισκέπτες σας.

 

Πηγή: Brooke Cagle, unsplash.com

Οι μύθοι που κυκλοφορούν γύρω από το SEO είναι πιθανό να βλάψουν εσάς και την επιχείρησή σας. Για αυτό θεωρούμε σημαντικό πως πρέπει να τους καταρρίψουμε. Σαφώς, στις εποχές μας τα πράγματα εξελίσσονται ραγδαία και για αυτό δεν πρέπει να αναπαυόμαστε, αλλά να μελετάμε από αξιόπιστες πηγές ποια tips είναι δοκιμασμένα και αποτελεσματικά. Το SEO είναι ένα πανίσχυρο εργαλείο για την ανάδειξη της επιχείρησής σας με απώτερο σκοπό την αύξηση των κερδών σας. Αρκεί να εμπιστευτείτε τους ειδικούς στον κλάδο και να ενημερώνεστε μόνο από τις πραγματικές αυθεντίες πριν ξοδέψετε τα χρήματά σας σε ανέλπιδες προσπάθειες από τυχοδιώκτες.

Ανακαλύψτε περισσότερα για τον κόσμο του SEO μέσα από το ebook της GIM “Μέθοδος Προώηθησης Ιστοσελίδων SEO: Πως να ανεβείτε στην πρώτη σελίδα του Google”. Καταρρίψτε τους μύθους και τις λανθασμένες πρακτικές και ανεβάστε την επιχείρησή σας στο next level.

Συγγραφή Άρθρου: Κουμπαράκη Ελένη

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτάΌχι πολύ καιρό πριν η δημιουργία μιας landing page απαιτούσε ώρες προγραμματισμού. Και ώρες δοκιμών ώστε να μην πάει κάτι στραβά.

20 Μαρτίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops