Prestashop και Facebook: μία συνεργασία σταθμός!

   Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Τον περασμένο Φεβρουάριο η PrestaShop παρουσίασε ένα καινούριο εμπορικό module, το Prestashop Facebook. Πρόκειται για ένα module το οποίο, όπως δηλώνει και το όνομά του αναπτύχθηκε σε συνεργασία με το Facebook, και σταδιακά γίνεται ένα από τα πιο σημαντικά modules της Prestashop, καθώς μπορεί να εξοικονομήσει πολύ χρόνο από τη ζωή  των εμπόρων χάρη στην απλοποίηση και την αποτελεσματικότητα  στη διαχείριση της καθημερινότητας.

Στο σημερινό άρθρο θα μάθουμε περισσότερα για την ανάπτυξη αυτού του project και θα δούμε πως το βλέπουν οι χρήστες.

Πριν από όλα όμως θα αναφερθούμε στα συναισθήματα που δημιούργησε στους ανθρώπους της Prestashop η όλη συνεργασία. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η Product Manager της Prestashop, Lola Thomas, το κυρίαρχο  συναίσθημα είναι αυτό της ολοκλήρωσης, αυτό που έρχεται όταν έχεις καταφέρει να συνεργαστείς με τόσο κόσμο και ιδιαίτερα με τους εμπόρους για να καταλάβεις τις ανάγκες τους και να καταφέρεις να ανταποκριθείς σε αυτά που ζητούν. Ταυτόχρονα ένα αίσθημα σεμνότητας που πηγάζει από την αλλαγή στον τρόπο δουλειάς που απαίτησε αυτό το project.

Η συνεργασία με τους εμπόρους (και όχι με προγραμματιστές) ήταν πολύ εποικοδομητική και επέτρεψε στην καλύτερη κατανόηση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν και στην καλύτερη προσαρμογή του τελικού προϊόντος ώστε αυτά να αντιμετωπιστούν.

Ένα από τα πρώτα χαρακτηριστικά που αναπτύχθηκαν ήταν η δυνατότητα της ανταλλαγής feedback μεταξύ των χρηστών και της ομάδας εργασίας. Έτσι έγινε γνωστό ότι πολλοί έμποροι δεν είχαν πολλά από τα λειτουργικά χαρακτηριστικά του Prestashop Facebook που άλλοι είχαν, με παράδειγμα τη δυνατότητα να φιλτράρεις συγκεκριμένες κατηγορίες του καταλόγου πριν τον συγχρονισμό με το Facebook, χαρακτηριστικό που αξιοποιήθηκε περαιτέρω για να καλύψει την εν λόγω ανάγκη.

Για ποιους εμπόρους σχεδιάστηκε το Facebook PrestaShop;

Το module αυτό είναι κατάλληλο τόσο για αρχάριους που δεν είναι τόσο εξοικειωμένοι με τις τεχνικές απαιτήσεις ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, όσο και για τους πιο έμπειρους που ψάχνουν ένα συνδυασμό χαρακτηριστικών σε ένα μόνο module ώστε να επιτύχουν απλότητα και ταχύτητα. Αυτή η απλότητα μπορεί να βελτιώσει το traffic και τις μετατροπές και αυτή είναι και το μεγαλύτερο επιχείρημα για τη χρήση της νέας πλατφόρμας από την πλευρά των εμπόρων. Άρα μιλάμε για ένα module που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εναρκτήριο πακέτο για την απόκτηση κίνησης από Facebook και Instagram (αυτόματη εξαγωγή καταλόγου και συγχρονισμός, απλοποιημένη δημιουργία δυναμικών διαφημίσεων, κλπ) ή ως μέσο να εγκαταστήσεις μία σειρά από εργαλεία της Facebook (Messenger, εγκατάσταση pixel, κλπ) στο κατάστημα με μερικά μόλις κλικ.

Ποιες είναι οι γνώμες για το PrestaShop Facebook μετά από τέσσερις μήνες λειτουργίας;

Το feedback μέχρι στιγμής είναι πολύ θετικό παρά τις δυσκολίες που υπήρχαν στην αρχή και βοήθησε ώστε να γίνουν βελτιώσεις αλλά και να δοθούν ιδέες για νέα χαρακτηριστικά και νέα προϊόντα.

Το PrestaShop Facebook είναι ένα module που κάνει πολλά πράγματα ταυτόχρονα και συνοψίζεται στο ότι δίνει στον έμπορο τη δυνατότητα τεχνικής αυτονομίας. Δηλαδή μπορεί να εγκαταστήσει το Facebook pixel στο κατάστημά του, να εξάγει και να συγχρονίσει τον κατάλογο προϊόντων με ευκολία, να ξεκινήσει διαφήμιση στο Facebook, εν ολίγοις είναι ένας τρόπος για να αυξηθούν οι πωλήσεις σε Facebook και Instagram.

Οι κύριες προκλήσεις που αντιμετωπίστηκαν

Η κύρια πρόκληση ήταν το γεγονός ότι για πρώτη φορά έπρεπε το PrestaShop cloud να συγχρονιστεί με την τεχνολογία ενός συνεργάτη. Αυτό απαίτησε πολλές ρυθμίσεις και πολλή δουλειά αλλά έγινε. Χάρη σε αυτό μπορεί κανείς να διαχειριστεί όλα τα μεγέθη καταλόγων χωρίς να παρεμποδίζεται η λειτουργία του καταστήματος και χωρίς να διακυβεύεται η ιδιωτικότητα των δεδομένων του καταστήματος.

Χάρη σε αυτή την τεχνολογία όλες οι λεγόμενες μεγάλες διαδικασίες μπορούν πλέον να γίνονται απρόσκοπτα.

Τα τελευταία χρόνια μας έδειξαν ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο, το Facebook, το Instagram και το PrestaShop είναι αχώριστα και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Prestashop ήθελε να δημιουργήσει ένα module που θα παρέχει την απαραίτητη σύνδεση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος με μία σελίδα Facebook και τους πελάτες του.

Παράλληλα, η διαφήμιση στο Facebook, η οποία είναι φθηνότερη και πιο στοχευμένη από την παραδοσιακή online διαφήμιση, και έχει βοηθήσει πολλές επιχειρήσεις να γίνουν γνωστές, να βρουν πελάτες και να επιτύχουν μπορεί να σεταριστεί μέσα από το νέο module.

Με τις εφαρμογές Facebook, Messenger, Instagram και WhatsApp να είναι εγκατεστημένες σε δισεκατομμύρια συσκευές παγκοσμίως αντιλαμβάνεται κανείς την δυναμική και τα πιθανά έσοδα για το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ποιο είναι το επόμενο βήμα στη συνεργασία Prestahop-Facebook;

Όπως αναφέρει επίσημα το Prestashop:

“Πρώτη προτεραιότητα είναι να λάβουμε feedback από όλους τους χρήστες ώστε να τους παρέχουμε τις κατάλληλες λύσεις για να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τις δυνατότητες του module.

Η συνέχεια περιλαμβάνει την ανάπτυξη νέων χαρακτηριστικών όπως: φιλτράρισμα ανά κατηγορία για εξαγωγή καταλόγου, επιλογή μέρας, ώρας και ζώνης ώρας κλπ. Ακολουθούν τα project PrestaShop Metrics και PrestaShop Checkout, καθώς και ένα project σε συνεργασία με τη Google.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ομάδες της Prestashop που δουλεύουν επάνω σε ειδικά project που θα συμπεριλαμβάνονται στη βασική σουίτα έχουν αυξηθεί από μία σε τρεις, πράγμα που σημαίνει ότι έχουμε να δούμε ακόμα πολλά πράγματα.

Αυτό που πρέπει να κρατήσουμε είναι ότι το module εξελίσσεται διαρκώς και νέα χαρακτηριστικά και λειτουργίες θα προστίθενται με το χρόνο.”

 

Μείνετε συντονισμένοι για να παρακολουθήσετε τις εξελίξεις, και αν ενδιαφέρεστε για υπηρεσίες κατασκευής E-Shop με την κορυφαία πλατφόρμα Prestashop επικοινωνήστε μαζί μας.

 

 

Πηγή εικόνων: prestashop blog, pexels.com, GIM

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτόΑς ρίξουμε μια ματιά στο πως η Google επεξεργάζεται τις αναζητήσεις μας. Κατ’ αρχάς, η Google έχει ως στόχο να παρέχει

17 Απριλίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops