- Αρχική
- Case Studies
- Alumin Smartline
Alumin Smartline
TOP Αποτελέσματα στο κλάδο του
Η εταιρεία Alumin Smart Line εξειδικεύεται από το 1980 στην πρωτοπορία της αγοράς συστημάτων αλουμινίου για την παροχή πληθώρας λύσεων για κάθε ανάγκη.
Πετύχαμε
72%
Αύξηση των Leads
153%
Αύξηση οργανικής non-branded επισκεψιμότητας σε 1 έτος
INTRODUCTION
THE CHALLENGE
Το στοίχημα
Σε μία αγορά με τεράστιο ανταγωνισμό, όπως τα συστήματα αλουμινίου, η εταιρία Alumin – Smart Line εμπιστεύθηκε την GIM έτσι ώστε να λάβει ένα σημαντικό μερίδιο της αγοράς, με την κατάταξη της ιστοσελίδας στις πρώτες θέσεις των οργανικών αποτελεσμάτων στη Google.
Υπηρεσίες
- Facebook Ads
- Google Ads
- Social Media Management
- SEO
THE SOLUTION
Η μέθοδος
Για την στρατηγική που αποφασίσαμε να ακολουθήσουμε στην Alumin – Smart Line, χρησιμοποιήσαμε On-page & Off-page ενέργειες, όπως θα δείτε παρακάτω:
- Έρευνα λέξεων-κλειδιών και ανταγωνιστών
- Topical Mapping and Blog Coverage
- Link Building – Απόκτηση υψηλής ποιότητας Βacklinks
- Βελτιστοποίηση στη σελίδα (On-page) με βάση τo intend του χρήστη
- Technical Audit – Πραγματοποίηση ολοκληρωμένου τεχνικού ελέγχου για εντοπισμό και διόρθωση προβλημάτων που επηρεάζουν το crawlability, indexability και site speed.
- SEO testing με βάση την απόδοση
THE RESULTS
Το αποτέλεσμα
To τελευταίο τρίμηνο (Μαρτίου – Ιουνίου του 23) αυξήθηκε η non branded οργανική επισκεψιμότητα της Alumin Smart Line κατά 153% σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα πέρυσι, φτάνοντας για πρώτη φορά σε 5ψήφιο αριθμό χρηστών τριμηνίας.
Η επιτυχία αυτή προέρχεται από την δημιουργία topical authority γύρω από τον κλάδο των κουφωμάτων αλουμινίου, δημοσιεύοντας μια σειρά blogs ικανά να καλύψουν κάθε ερώτηση που έχει πραγματοποιήσει το κοινό του πελάτη στην Google.
Αυτή η αύξηση σε συνδυασμό με μικρές αλλα σημαντικές αλλαγές CRO αύξησαν τα leads κατά 72%.
Θέλετε ένα δωρεάν αρχικό συμβουλευτικό ραντεβού;
THE CHALLENGE
Πετύχαμε
72%
Αύξηση των Leads
153%
Αύξηση οργανικής non-branded επισκεψιμότητας σε 1 έτος