- Αρχική
- Case Studies
- Mama Said
Mama Said
TOP Αποτελέσματα στο κλάδο του
Πετύχαμε
30%
αύξηση του συνολικού τζίρου κατά
34.4%
αύξηση των συνολικών πωλήσεων κατά
INTRODUCTION
THE CHALLENGE
Το στοίχημα
Το Mama Said, έχοντας ως βασικό στόχο την αύξηση των πωλήσεων – conversion rate καθώς και του συνολικού τζίρου, απευθύνθηκε στην GIM αναζητώντας στρατηγικές και λύσεις που θα βελτιστοποιήσουν την προβολή των προϊόντων του, θα αυξήσουν την απόδοση των διαφημίσεων και θα ενισχύσουν την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών.
Υπηρεσίες
- Google Ads
- Meta Ads
THE SOLUTION
Η μέθοδος
Η ομάδα της GIM αναλαμβάνοντας το project, στόχευσε στο να αυξήσει τις πωλήσεις και το συνολικό τζίρο που προερχόταν από το e-shop και κινήθηκε προωθώντας διαφημίσεις με στόχο τα conversions παράλληλα σε Google και Meta Ads.
Αναφορικά με τις διαφημίσεις στη Google προχώρησε σε:
- Performance max campaign, με ένα Generic asset, διαμορφωμένο ανάλογα με την κάθε περίοδο,
- Search campaigns, με βάση συγκεκριμένα Keywords,
- Search campaign, με βάση το brand name.
Όσον αφορά τη στρατηγική που ακολουθήθηκε στην Meta, δημιουργήθηκαν:
- Traffic Ads, σε Lookalike κοινό,
- Dynamic Product Ads (DPA), για remarketing σε όσους είχαν ήδη έρθει σε επαφή με τα προϊόντα μέσω του site,
- Dynamic Ads for Broad Audiences (DABA), με σκοπό να προβληθεί όλος ο κατάλογος σε broad κοινό.
THE RESULTS
Το αποτέλεσμα
Αφού πραγματοποιήθηκαν όλες οι παραπάνω ενέργειες, πετύχαμε:
- αύξηση του συνολικού τζίρου κατά 30%
- αύξηση των συνολικών πωλήσεων κατά 34.4%
THE CHALLENGE
Πετύχαμε
30%
αύξηση του συνολικού τζίρου κατά
34.4%
αύξηση των συνολικών πωλήσεων κατά