mustmenfashion.gr

TOP Αποτελέσματα στο κλάδο του

Το κατάστημα Must Men Fashion βρίσκεται στο Αργοστόλι Κεφαλονιάς και από το 2007 προσφέρει μοντέρνες προτάσεις ανδρικής ένδυσης και υπόδησης από τα κορυφαία ελληνικά και ξένα brands.

INTRODUCTION

Από την πρώτη μέρα λειτουργίας του το Must Men Fashion έδωσε έμφαση στις… must τάσεις της ανδρικής μόδας, συνεργαζόμενο με διάσημες μάρκες από όλο τον κόσμο που όχι μόνο ενημερώνονται για τα σύγχρονα trends, αλλά τα δημιουργούν.

Το κατάστημα και στη συνέχεια το e-shop αγαπήθηκε σε όλη την Ελλάδα, αφού κάθε άνδρας που προσέχει το στυλ του μπορεί, ανάλογα με την ηλικία και το γούστο του, να βρει επώνυμα ανδρικά ρούχα σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές.

Τα Αποτελέσματα μας

217%

Αύξηση οργανικής non-branded επισκεψιμότητας σε 1 έτος

88.7%

Αύξηση των σχετικών keyword εμφανισης

33%

Αύξηση revenue

Υπηρεσίες

  • Facebook Ads
  • Google Ads
  • Social Media Management
  • SEO
  • Copywriting
must-men-fashion-case-study-3

THE CHALLENGE

Το στοίχημα

Το Must Men Fashion, ένα κατάστημα το οποίο από την αρχή της λειτουργίας του, έδωσε έμφαση στις must τάσεις της ανδρικής μόδας, εμπιστεύθηκε τους ειδικούς της GIM, για να αναλάβει την βελτίωση των οργανικών αποτελεσμάτων στην Google και παράλληλα στην αύξηση των πωλήσεων.

 

must-men-fashion-case-study-2

THE SOLUTION

Η μέθοδος

Το mustmenfashion ήταν ένα ιδιαίτερο challenge ώς προς την εύρεση της σωστής και αποδοτικής seo στρατηγικής λόγο του μεγάλου όγκου ανταγωνιστών σε συνδυασμό με την δυσκολία των keywords που ήθελε να εμφανιστεί ο πελάτης. Σύμφωνα με αυτά, ακολουθήσαμε την παρκάτω στρατηγική:

  • Έρευνα ανταγωνισμού Ελλάδας και εξωτερικού
  • Έντονες και ασυνήθιστες τεχνικές αλλαγές
  • Δημιουργία μιας fully SEO optimised content στρατηγικής
  • Blog Coverage
  • Συνεχή συμβουλευτική υποστήριξη στην in-house ομάδα του πελάτη

 

 

THE RESULTS

Το αποτέλεσμα

Μετά από μια μεγάλη έρευνα ανταγωνισμού Ελλάδας και εξωτερικού πραγματοποιήσαμε:

α) έντονες και ασυνήθιστες τεχνικές αλλαγές που επέτρεψαν την μέγιστη προβολή των κατηγοριών του eshop σε χρήστες οι οποίοι είναι έτοιμοι για αγορά.

β) και δημιουργία μιας fully seo optimised content στρατηγικής η οποία επέτρεψε την προβολή σε χρήστες οι οποίοι πραγματοποιούν προϊοντική έρευνα.

Μετά απο ένα χρόνο πετύχαμε αύξηση της non branded οργανικής επισκεψιμότητας επισκεψιμότητας κατα 217%  και αύξηση των σχετικών keyword εμφανισης κατα 88.7%.

Οι παραπάνω αυξήσεις τελικά οδήγησαν σε αύξηση revenue 33%.

 

Θέλετε ένα δωρεάν αρχικό συμβουλευτικό ραντεβού;

Ναι, με ενδιαφέρει!

THE CHALLENGE

Πετύχαμε

217%

Αύξηση οργανικής non-branded επισκεψιμότητας σε 1 έτος

88.7%

Αύξηση των σχετικών keyword εμφανισης

33%

Αύξηση revenue

Θέλετε συμβουλευτικό ραντεβού;
Θέλετε ένα δωρεάν αρχικό συμβουλευτικό ραντεβού;
scroll-up