- Αρχική
- Case Studies
- Pet4u
Pet4u
TOP Αποτελέσματα στο κλάδο του
Το Pet4u.gr είναι το νούμερο ένα Online-Pet shop στην Ελλάδα, με μια μεγάλη γκάμα προϊόντων για κατοικίδια ζώα.
INTRODUCTION
Τα Αποτελέσματα μας
+50%
Αύξηση Οργανικής Επισκεψιμότητας
+20%
Αύξηση visibility score
-30%
Μείωση του Κόστους ανα Κλικ (Adwords)
-50%
Μείωση του Κόστους ανά Online Πώληση (Adwords)
Υπηρεσίες
- Search Engine Optimization
- Google Ads
THE CHALLENGE
Το στοίχημα
Αναλάβαμε τη διαχείριση του λογαριασμού AdWords απο τον Ιούνιου του 2014 θέτοντας ως στόχους τα εξής:
1. Αύξηση online πωλήσεων
2. Επίτευξη υψηλού conversion rate, εφάμιλλου του μέσου όρου ποσοστού πώλησης (conversion rate)
3. Αύξηση αναγνωρισιμότητας του Brand Pet4u.gr
Mέσα στον πρώτο μήνα της συνεργασίας μας, σχεδιάσαμε την στρατηγική που θα ακολουθήσουμε, αναλύοντας τον ανταγωνισμό και τα στατιστικά στοιχεία του τελευταίου έτους, μέσω του Google Analytics.
Στην εφαρμογή της στρατηγικής αξιοποιήθηκαν νέες τεχνικές-μέθοδοι της Πλατφόρμας AdWords, με ειδική στόχευση σε διαφορετικά segments πελατών και διαφορετικά διαφημιστικά μηνύματα.
THE SOLUTION
Η μέθοδος
Το πρώτο βήμα ήταν η ανακατασκευή του E-Shop και η μεταφορά-migration όλων των προϊόντων με τρόπο τέτοιο ώστε να μην επηρεαστεί ούτε στο ελάχιστο η οργανική επισκεψιμότητα.
Αξιοποιώντας τη μεθοδολογία SEO της GIM μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα, από το Φεβρουάριο του 2014, καταφέραμε την πρωτιά στο Google.gr για το βασικότερο keyword “pet shop” και παράλληλα τη βελτίωση της οργανικής επισκεψιμότητας για πολλές ακόμα λέξεις-κλειδιά.
Συνολικά το Visibility Score έχει αυξηθεί κατά 20 φορές από το ξεκίνημα της συνεργασίας και η επισκεψιμότητα ανάλογα με το μήνα παρουσιάζει βελτίωση 50% έως 100% σε σχέση με την περσινή, αντίστοιχη περίοδ
THE RESULTS
Το αποτέλεσμα
Κατόπιν συνεχούς βελτιστοποίησης και σε συνεργασία με το τμήμα Marketing, καταφέραμε τα εξής:
1. Μείωση 30% του κόστους ανά κλικ (CPC), διατηρώντας την ίδια υψηλή θέση διαφημίσεων στο δίκτυο αναζήτησης
2. Το συνολικό Quality Score του account ανέβηκε σε 9/10 και 10/10
3. Το ποσοστό πωλήσεων μέσα από τις καμπάνιες ΑdWords είναι 25% πάνω από το μέσο όρο όλων των υπολοίπων πηγών επισκεψιμότητας
4. Τo average cost per sale έχει μειωθεί κατά 50% από τον αρχικό στόχο που είχε τεθεί
Πετύχαμε επίσης:
-30%
Μείωση του κόστους ανά κλικ (CPC), διατηρώντας την ίδια υψηλή θέση διαφημίσεων στο δίκτυο αναζήτησης
9/10 και 10/10
Το συνολικό Quality Score του account ανέβηκε
+25%
Το ποσοστό πωλήσεων μέσα από τις καμπάνιες ΑdWords είναι 25% πάνω από το μέσο όρο όλων των υπολοίπων πηγών επισκεψιμότητας
-50%
Τo average cost per sale μειώθηκε κατά 50% από τον αρχικό στόχο που είχε τεθεί
THE CHALLENGE
Πετύχαμε
+50%
Αύξηση Οργανικής Επισκεψιμότητας
+20%
Αύξηση visibility score
-30%
Μείωση του Κόστους ανα Κλικ (Adwords)
-50%
Μείωση του Κόστους ανά Online Πώληση (Adwords)