Pet4U

TOP Αποτελέσματα στο κλάδο του

Το Pet4u.gr είναι το κορυφαίο Online Pet Shop στην Ελλάδα, με μια μεγάλη γκάμα προϊόντων για κατοικίδια ζώα.

Το Pet4u.gr καθιερώθηκε ως κορυφαίο Pet Shop στην Ελλάδα χάρη και σε αυτό σπουδαίο ρόλο έπαιξε η GIM Agency, το SEO και η διαχείριση Google Ads.

INTRODUCTION

Η GIM ανέλαβε το Design του Pet Shop, τη βελτιστοποίηση της οργανικής επισκεψιμότητας και τη διαχείριση των διαφημίσεων στη Google.

THE CHALLENGE

Το στοίχημα

Αναλάβαμε τη διαχείριση του λογαριασμού Google Ads από τον Ιούνιο του 2014 θέτοντας ως στόχους τα εξής:

1. Αύξηση online πωλήσεων
2. Επίτευξη υψηλού conversion rate, εφάμιλλου του μέσου όρου ποσοστού πώλησης (conversion rate)
3. Αύξηση αναγνωρισιμότητας του Brand Pet4u.gr

Σχεδιάσαμε την στρατηγική που θα ακολουθήσουμε, αναλύοντας τον ανταγωνισμό και τα στατιστικά στοιχεία του τελευταίου έτους, μέσω του Google Analytics.

Στην εφαρμογή της στρατηγικής αξιοποιήθηκαν νέες τεχνικές-μέθοδοι της Πλατφόρμας Google Ads, με ειδική στόχευση σε διαφορετικά segments πελατών και διαφορετικά διαφημιστικά μηνύματα.

Υπηρεσίες

  • Search Engine Optimization
  • Google Ads

THE SOLUTION

Η μέθοδος

Αξιοποιώντας τη μεθοδολογία SEO της GIM μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα, από το Φεβρουάριο του 2014, καταφέραμε την πρωτιά στο Google.gr για το βασικότερο keyword “pet shop” και παράλληλα τη βελτίωση της οργανικής επισκεψιμότητας για πολλές ακόμα λέξεις-κλειδιά. Στα επόμενα χρόνο συνεχίστηκε αυτή η προσπάθεια με αποτέλεσμα κορυφαίες κατατάξεις σε δεκάδες λέξεις-κλειδιά.

Εξίσου εντυπωσιακά ήταν και τα αποτελέσματα από το συνεχές optimization των Google διαφημίσεων.

 

THE RESULTS

Το αποτέλεσμα

Κατόπιν συνεχούς βελτιστοποίησης και σε συνεργασία με το τμήμα Marketing, καταφέραμε τα εξής:

1. Μείωση 30% του κόστους ανά κλικ (CPC), διατηρώντας την ίδια υψηλή θέση διαφημίσεων στο δίκτυο αναζήτησης
2. Το συνολικό Quality Score του account ανέβηκε σε 9/10 και 10/10
3. Το ποσοστό πωλήσεων μέσα από τις καμπάνιες ΑdWords είναι 25% πάνω από το μέσο όρο όλων των υπολοίπων πηγών επισκεψιμότητας
4. Τo average cost per sale έχει μειωθεί κατά 50% από τον αρχικό στόχο που είχε τεθεί

Πετύχαμε επίσης:

30% μείωση του κόστους ανά κλικ (CPC), διατηρώντας την ίδια υψηλή θέση διαφημίσεων στο δίκτυο αναζήτησης

25% αύξηση πωλήσεων μέσα από τις καμπάνιες Google Ads (πάνω από το μέσο όρο όλων των υπολοίπων πηγών επισκεψιμότητας)

50% μείωση του μέσου κόστους ανά πώληση

THE CHALLENGE

Πετύχαμε

+50%

Αύξηση Οργανικής Επισκεψιμότητας

-30%

Μείωση του Κόστους ανα Κλικ (Adwords)

-50%

Μείωση του Κόστους ανά Online Πώληση (Adwords)

Θέλετε συμβουλευτικό ραντεβού;
Θέλετε ένα δωρεάν αρχικό συμβουλευτικό ραντεβού;