Skrekis

TOP Αποτελέσματα στο κλάδο του

Η εταιρεία ΣΚΡΕΚΗΣ ΑΕ εξιδικεύεται στην πώληση ηλεκτρολογικού εξοπλισμού και φωτισμού από το 1979, ξεκινώντας ως μία οικογενιακή επιχείρηση

INTRODUCTION

Πλέον μετράει 5 φυσικά καταστήματα στην Αθήνα! Διαθέτει 20 επαγγελματικά Ι.Χ για την εξυπηρέτηση των παραδόσεων εμπορευμάτων, ενώ ταυτόχρονα εξελίσσει και τον τομέα των Β2Β πωλήσεων. Η εταιρεία ΣΚΡΕΚΗΣ ΑΕ εμπιστεύθηκε την GIM με κύριο στόχο την αύξηση των πωλήσεων σε λιανική αλλά και χονδρικη, επιθυμώντας ταυτόχρονα να ενδυναμώσει το brand awareness στον κλάδο της.

THE CHALLENGE

Το στοίχημα

Έχοντας να αντιμετωπίσει ολοένα και αυξανόμενο ανταγωνισμό στον κλάδο των ηλεκτρικών συσκευών, του φωτισμού και των smart home συστημάτων, αλλά και αυξανόμενα διαφημιστικά κόστη, η ΣΚΡΕΚΗΣ ΑΕ εμπιστεύθηκε τους experts της GIM για να αυξήσει τις πωλήσεις στο eshop, αλλά και να κάνει ακόμη πιο ισχυρή την παρουσία της στον κλάδο της, δημιουργώντας ένα δυνατό brand awareness.

Η τεράστια ποικιλία των προϊόντων της επιχείρησης που ανανεώνεται συνεχώς και η δυναμική της αγοράς μετά την COVID περίοδο, αποτέλεσαν μία νέα πρόκληση για τους GIM experts, που έλαβαν δράση με μία ολοκληρωμένη και προσεγμένη στρατηγική.

 

Υπηρεσίες

  • Facebook Ads
  • Google Ads
  • Social Media Management
  • Newsletters
  • LinkedIn Ads
  • Pinterest Ads

THE SOLUTION

Η μέθοδος

Για την υλοποίηση της στρατηγικής αξιοποιήσαμε αρχικά τα κανάλια προβολής του Facebook και της Google, με εξειδικευμένες και δημιουργικές διαφημίσεις. Βάζοντας σε προτεραιότητα την εκτέλεση A/B Testing σε δημιουργικό και λεκτικό επίπεδο, σε επίπεδο audience/personas, αλλά και ταυτόχρονα σε συνδυασμό με την συνεχή προσπάθεια να εντοπίσουμε τις top selling κατηγορίες των products, καταφέραμε από νωρίς να αυξήσουμε το συνολικό revenue, αλλά και το Conversion Rate.

 

Σε δεύτερη φάση, εκμεταλλευόμενοι την δυναμική μια επιχείρησης που θέλει συνεχώς να εξελίσσεται και να προοδεύει, προχωρήσαμε στη δημιουργία ενός νέου στρατηγικού πλάνου, στο δρόμο για το Level Up.

Οι ενέργειες στις οποίες προχωρήσαμε ήταν:

  • 100% αύξηση του marketing budget μετά το πρώτο 6μηνο συνεργασίας, όπου προστέθηκε και το κανάλι του LinkedIn, αλλά και του Pinterest, για τη δημιουργία Ads.
  • Σχετικά με την ενίσχυση των φυσικών καταστημάτων, δημιουργήθηκαν τοπικές καμπάνιες για κάθε κατάστημα ξεχωριστά, με σκοπό την αύξηση του awareness.
  • Ενίσχυση του creative social media content, με τις αντίστοιχες δημοσιεύσεις που αντικατοπτρίζουν τις αξίες και τον χαρακτήρα της επιχείρησης.

Δημιουργήσαμε έτσι μια ολιστική στρατηγική για την λιανική, αλλά και για το κομμάτι του B2B!

THE RESULTS

Το αποτέλεσμα

Τα αποτελέσματα δικαίωσαν το αρχικό πλάνο και την στρατηγική που δημιουργήθηκε για την ΣΚΡΕΚΗΣ ΑΕ, γεγονός που αποδεικνύεται με την αύξηση των παραγγελιών κατά 106%, την αύξηση του Conversion Rate κατά 52% και την αντίστοιχη αύξηση του Revenue κατά 130%!

Πετύχαμε

Μετά από 1+ χρόνο διεξαγωγής διαφημίσεων σε όλα τα κανάλια που προαναφέρθηκαν, σύμφωνα με το αρχικό πλάνο της GIM, η ΣΚΡΕΚΗΣ ΑΕ πέρα από την συνολική αύξηση του τζίρου στο eshop, έχει καταφέρει να αυξήσει την κίνηση και στα φυσικά καταστήματα και βέβαια να εδραιώσει την παρουσία της και στις B2B πωλήσεις, περνώντας σταδιακά σε μία νέα εποχή.

THE CHALLENGE

Πετύχαμε

131%

Αύξηση του Revenue

52%

Αύξηση σε Conversion Rate

106%

Αύξηση των παραγγελιών στο eshop

Θέλετε συμβουλευτικό ραντεβού;
Θέλετε ένα δωρεάν αρχικό συμβουλευτικό ραντεβού;