Η διαφήμιση και η προώθηση που κάνω για το eshop δεν αποδίδει. Τι να κάνω?

   Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Έχετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, έχετε δοκιμάσει να το προωθήσετε αλλά βλέπετε ότι η προσπάθεια σας δεν αποδίδει? Ας δούμε μαζί ποιοι είναι οι παράγοντες επηρεάζουν την προώθηση και διαφήμιση eshop.

Παράγοντας eshop

Ιδιοκτήτες eshop φωτογραφίζουν πριοιόντα

Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να εξετάσετε, είναι πόσο «αποτελεσματικό» είναι το ίδιο το eshop από μόνο του. Αν ήσασταν εσείς ο πελάτης, θα μπορούσατε να προχωρήσετε εύκολα μία αγορά ή θα εγκαταλείπατε την προσπάθεια στα πολλά βήματα στο checkout, σε κάποια φόρμα εγγραφής που δε δουλεύει, στα δυσανάλογα ακριβά μεταφορικά ή στην έλλειψη επιλογών τρόπων πληρωμής?

Έπειτα, δείτε πόσο αξιόπιστο φαίνεται το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, ή καλύτερα ζητήστε μία πιο αντικειμενική γνώμη από τρίτους. Ελέγξτε αν έχετε εμφανή στοιχεία επικοινωνίας και διεύθυνση. Βελτιώστε τα κείμενα σας σχετικά με την ασφάλεια συναλλαγών, τα έξοδα αποστολής/πληρωμής. Δοκιμάστε να βάλετε κάποιες δελεαστικές προσφορές και να εμπλουτίσετε τα προϊόντα σας με επαρκείς πληροφορίες και φωτογραφίες ώστε να μπορεί να καταλάβει όσο το δυνατόν περισσότερο τι ακριβώς αγοράζει ο χρήστης.

Διαφήμιση Google Adwords

Τουβλάκια ad campaign

Από την εμπειρία μας, έχουμε συγκεντρώσει μερικούς παράγοντες που επηρεάζουν αρνητικά την απόδοση μιας διαφήμισης. Ενδεικτικά, αναφέρουμε τους συχνότερους:

  • Πολύ χαμηλό budget σε ανταγωνιστικό κλάδο
  • Δεν εχετε στήσει την κατάλληλη στρατηγική για search ή display ads για τη διαφημιση του eshop σας
  • Μη στοχευμένη διαφήμιση/λέξεις-κλειδιά/κοινό με αποτέλεσμα να χάνονται clicks σε χρήστες που δεν σκοπεύουν να αγοράσουν
  • Μη παρακολούθηση συμπεριφοράς επισκεπτών μέσω analytics
  • Έμφαση σε στατιστικά στοιχεία που δεν μεταφράζονται απόλυτα σε απόδοση. Πχ, τι να τα κάνουμε τα πολλά clicks, αν δεν έχουμε πωλήσεις?

Ακολουθήστε τα παραπάνω βήματα για επιτυχημένη διαφήμιση google adwords που θα βοηθήσει το eshop σας.

Προώθηση με SEO

Πίνακας με κιμωλία seo

Στο κομμάτι της προώθησης ιστοσελίδων seo, μπορείτε να κάνετε αρκετές ενέργειες πάνω στο eshop σας, ωστόσο η αλήθεια είναι πως το μεγαλύτερο ποσοστό εξαρτάται από την πλατφόρμα που είναι φτιαγμένο, την φιλικότητα προς τις μηχανές αναζήτησης και φυσικά τον ειδικό που έχει αναλάβει να ανεβάσει το site σας ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Ακόμη κι αν βγαίνει ψηλά το site σας για κάποιες λέξεις-κλειδιά, σκεφτείτε αν αυτές οι λέξεις θα σας φέρουν πωλήσεις! Για παράδειγμα, οι λέξεις με τις οποίες εμφανίζεστε στα οργανικά αποτελέσματα, έχουν αρκετές μηνιαίες αναζητήσεις? Σχετίζονται με την ανάγκη ενός χρήστη να αγοράσει, ή απλά χαζεύει?

Προώθηση με Social Media

Laptop με εικόνα social media

Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει τα social media (ή και αυτά, συνδυαστικά με κάποιο άλλο τρόπο προώθησης) για την προώθηση του eshop σας, θα πρέπει να ελέγξετε τα εξής ώστε να πετύχετε μια ολοκληρωμένη διαχείριση social media:

  • Έχετε επιλέξει το κατάλληλο μέσο? Facebook, LinkedIn, Twitter, Google+ είναι μερικά από τα πιο δημοφιλή social media, ωστόσο δεν αποδίδουν όλα το ίδιο σε κάθε κλάδο
  • Εάν διατηρείται εταιρική σελίδα σε κάποιο από αυτά, την ενημερώνετε αρκετά συχνά? Μιλάτε με το κοινό σας? Ανεβάζετε ενδιαφέροντα θέματα/άρθρα ώστε να τους κρατήσετε, ή μήπως μιλάτε μόνο για το προϊόν σας?
  • Για την περίπτωση των διαφημίσεων σε Facebook ή LinkedIn, ισχύει περίπου ότι και για το Google Adwords. Ελέγξτε τη στόχευση και τα αποτελέσματα κάθε ενέργειας που κάνετε!

Σε αυτό το σημείο, να τονίσουμε πως αν κάνετε συνδυαστικές ενέργειες προώθησης και διαφήμισης μία περίοδο, θα πρέπει να εξετάζετε τα αποτελέσματα τους ξεχωριστά, με εργαλεία όπως το Google Analytics. Με αυτόν τον τρόπο, θα ξέρετε ποιο μέσο δουλεύει περισσότερο για εσάς, από πού έρχονται οι περισσότεροι πελάτες και έσοδα και που αξίζει να επενδύσετε περισσότερο στο προσεχές μέλλον.

Κλείνοντας, θα πρέπει να τονίσουμε την μοναδικότητα του κάθε ηλεκτρονικού καταστήματος.  Στη GIM Agency εξετάζουμε κάθε περίπτωση μεμονωμένα, βάση του κλάδου που δραστηριοποιείται η επιχείρηση, το καταναλωτικό κοινό που απευθύνεται, τις ενέργειες marketing που έχει κάνει στο παρελθόν και δεκάδες άλλους παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν την αποτελεσματικότητα μιας διαφήμισης. Για τον λόγο αυτό, αν θέλετε να δείτε τι συμβαίνει, επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να συζητήσουμε για την διαφήμιση του eshop σας!

Συντάκτρια: Πόπη Καψιώτη

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτάΌχι πολύ καιρό πριν η δημιουργία μιας landing page απαιτούσε ώρες προγραμματισμού. Και ώρες δοκιμών ώστε να μην πάει κάτι στραβά.

20 Μαρτίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops