Πώς Να Φέρετε Πελάτες Άμεσα Στην Επιχείρηση

   Χρόνος ανάγνωσης: 13 λεπτά

Στο άρθρο αυτό θα σας αποκαλύψουμε 10 πρακτικούς τρόπους, για να φέρετε άμεσα περισσότερους ενεργούς πελάτες στην επιχείρησή σας.

Στόχος είναι όχι μόνο να κερδίσετε νέους πελάτες, αλλά να κάνετε και κάτι που απαιτεί λιγότερους πόρους: να επαναφέρετε παλαιούς πελάτες που εντωμεταξύ έχουν αδρανήσει.

Διαβάστε μερικά tips για το πως θα αποκτήσετε πιστό κοινό

Οι ιδέες αυτές έχουν τα εξής πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα:

  • φέρνουν γρήγορο και άμεσο αποτέλεσμα
  • δεν απαιτούν εξειδικευμένες γνώσεις ή τμήμα Internet Marketing στην επιχείρησή σας
  • δεν απαιτείται πολύς χρόνος και πολλά χρήματα για την υλοποίησή τους.

Τι προετοιμασία, όμως, πρέπει να κάνετε πριν ξεκινήσετε τις ενέργειες που θα σας φέρουν πολλούς πελάτες; Συνεχίστε να διαβάζετε!

Μικρά tips, νέα marketing δεδομένα και συμβουλές που θα αλλάξουν όλα όσα σκέφτεστε, σας περιμένουν στο YouTube κανάλι μας.

Προετοιμασία

Πριν κάνετε το οποιοδήποτε πρώτο βήμα, για να φέρετε νέους ενεργούς πελάτες, θα πρέπει να έχετε αποφασίσει ποιος είναι ο στόχος, κοινώς τι θέλετε να καταφέρετε με τη στρατηγική σας.

Δεν επαρκεί το να πούμε ότι θέλουμε περισσότερους πελάτες αόριστα. Θα πρέπει να αποσαφηνίσουμε και να έχουμε ξεκάθαρο στο μυαλό μας τι ακριβώς θέλουμε να πετύχουμε:

  • Πόσους νέους πελάτες θέλετε; Το ερώτημα αυτό σχετίζεται και με τον αριθμό των πελατών που μπορείτε να εξυπηρετήσετε με ιδανικό τρόπο χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα των υπηρεσιών.
  • Ποιος είναι ο ιδανικός πελάτης για εσάς; Με λίγα λόγια, ποια είναι τα χαρακτηριστικά του target group σας; Από που επηρεάζονται και που συχνάζουν;
  • Τι είδους προϊόντα ή υπηρεσίες θέλετε να προσφέρετε στους νέους πελάτες; Ποια από αυτά θα τους προσφέρει στον υψηλότερο βαθμό αυτό που ζητούν και ταυτόχρονα θα έχει καλό περιθώριο κέρδους για σας;

Αφού γίνει σωστά η προετοιμασία, το αμέσως επόμενο βήμα είναι να σκεφτούμε αυτή την ακαταμάχητη προσφορά, με την οποία θα προσελκύσουμε τον ιδανικό πελάτη και θα αυξήσουμε τις πωλήσεις.

Η προσφορά που θα σκεφτείτε πρέπει να είναι απλά ΑΚΑΤΑΜΑΧΗΤΗ!

Θα πρέπει, δηλαδή, να είναι τόσο καλή που να είναι παράλογο κάποιος με το προφίλ του ιδανικού πελάτη να πει όχι σε αυτήν. Όταν λέμε προσφορά δεν εννοούμε έκπτωση, αλλά το τι θα προσφέρετε ως Value Proposition στον Πελάτη.

Απαραίτητα στοιχεία που πρέπει να έχει οπωσδήποτε η προσφορά:

  • Πολύ υψηλό ROI (Return On Investment).
    Η αξία που θα λάβει ο πελάτης από την προσφορά θα πρέπει να είναι πολύ μεγαλύτερη από την επένδυση του. Προσοχή, η έννοια της αξίας δεν είναι μόνο οικονομική. Μπορεί να είναι εξοικονόμηση χρόνου ή ενέργειας, να έχει συναισθηματική ωφέλεια ή να προσφέρει άλλα πλεονεκτήματα ανάλογα με το target group, στο οποίο απευθύνεστε.
  • Να είναι εύκολα αντιληπτή.
    Θα πρέπει δηλαδή να εκφράσετε την προσφορά με τέτοιο τρόπο, ώστε ο πελάτης να αντιλαμβάνεται αμέσως ότι θα κερδίσει πολλά παραπάνω από αυτά που θα δαπανήσει.
  • Να είναι πιστευτή.
    Όσο καλύτερη είναι η προσφορά σας και υψηλότερο το ROI, τόσο δυσκολότερο θα είναι κάποιος να σας πιστέψει. Όπως πολύ δύσκολα θα πιστεύατε κάποιον που θα σας έλεγε “Φέρε μου 100 ευρώ και θα στα κάνω 200”, έτσι είναι αναμενόμενο ο υποψήφιος πελάτης να είναι δύσπιστος αρχικά. Για να τον πείσετε, χρησιμοποιήστε έρευνες, κριτικές πελατών, πιστοποιητικά, το κύρος σας στην αγορά και οτιδήποτε άλλο αποδεικνύει ότι η επιστροφή στην επένδυσή του θα είναι υψηλή. Μια δυνατή εγγύηση βοηθάει πάντα.
  • Να προετοιμάζει το έδαφος για την επόμενη αγορά.
    Σκεφτείτε κάποια προσφορά, με την οποία θα είναι απόλυτα φυσικό ο πελάτης σας να θέλει στη συνέχεια να αγοράσει μεγαλύτερη ποσότητα από εσάς ή συναφή προϊόντα και υπηρεσίες. Με αυτόν τον τρόπο, θα χτίσετε μια σταθερή σχέση μαζί του και δεν θα χρειάζεται να τον κερδίζετε ξανά και ξανά από την αρχή.

Γυναίκα με τσάντα στη φύση
Ενθουσιασμός νεαρής επιχειρηματία / Pexels.com

Κάντε γνωστή την προσφορά – Προωθητικές ενέργειες

Τώρα που έχετε καταλήξει στο πόσους πελάτες θέλετε, ποιοι είναι οι ιδανικοί πελάτες και ποια είναι η ακαταμάχητη προσφορά που θα τους κάνετε, το επόμενο βήμα είναι η διάδοση της προσφοράς, ώστε να την επικοινωνήσετε με τον αποδοτικότερο τρόπο στο target group σας.

Προτού, όμως, προχωρήσετε στις προωθητικές ενέργειες, καλό είναι να αποφασίσετε με ποιον τρόπο θα κάνετε αυτή την καμπάνια ακόμα πιο αποτελεσματική.

Μια δοκιμασμένη συμβουλή είναι να προσδώσετε στην προσφορά το στοιχείο του κατεπείγοντος, να της βάλετε δηλαδή ένα Όριο. Μπορείτε, για παράδειγμα, να πείτε πως η προσφορά θα ισχύει μέχρι κάποια ημερομηνία ή ότι ισχύει μόνο για συγκεκριμένο αριθμό παραγγελιών.

Με ποιους συγκεκριμένους τρόπους θα ενημερώσετε το Target Group σας για την καταπληκτική σας προσφορά;

1. Στείλτε Email Newsletter

Ένας από τους πιο άμεσους τρόπους για να επικοινωνήσετε με τους πελάτες σας είναι μέσω Email. Αν έχετε ένα μηχανισμό αυτόματης αποστολής Email όπως το Mailchimp και μια έτοιμη λίστα επαφών, μπορείτε άμεσα να συντάξετε ένα ωραίο πειστικό Email και να στείλετε την προσφορά στους πελάτες σας. Αναλυτικές συμβουλές για τη δομή και τα χαρακτηριστικά του ιδανικού Email μπορείτε να διαβάσετε σε παλιότερα άρθρα μας σε αυτό το Blog.

Διαβάστε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το σύγχρονο email marketing!

Αν έχετε μια λίστα με τους πελάτες σας και μια λίστα με υποψήφιους πελάτες, σας προτείνουμε να στείλετε διαφορετικό Email στην κάθε λίστα. Αν η λίστα σας είναι μικρή γιατί το αντικείμενο σας είναι πολύ εξειδικευμένο (κάτω από 100 email διευθύνσεις), τότε καλό είναι να το αξιοποιήσετε προς όφελός σας και να εξατομικεύσετε κάθε Email ή να χρησιμοποιήσετε email automations.

2. Google Ads

Σε περίπτωση που δεν έχετε ήδη διαφημιστική καμπάνια στο Google, τώρα είναι η ώρα να την ξεκινήσετε!

Οι επιλογές που έχετε για το πώς θα τη δομήσετε είναι πολλές. Μπορείτε να εμφανίζεστε σε αυτούς που ψάχνουν ενεργά για αυτό που προσφέρετε μέσω της αναζήτησης συγκεκριμένων λέξεων-κλειδιά. Ή να εμφανίζεστε σε χρήστες που συχνάζουν σε συγκεκριμένα Sites (π.χ. Portals, blogs, Youtube, Gmail κ.α.). Επίσης, μπορείτε να διαφημίζεστε πιο δυναμικά σε όσους έχουν ήδη επισκεφτεί το site σας τις τελευταίες μέρες και έχουν φύγει χωρίς να κάνουν κάποια αγορά (Remarketing). Σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα, μπορείτε να επωφεληθείτε σε μεγάλο βαθμό, από τις νέες λειτουργίες της Google, όπως τα Shopping Ads και το Performance Max, για εκτόξευση πωλήσεων! Αν τρέχετε ήδη μια διαφημιστική καμπάνια, προσπαθήστε να ανακαλύψετε κρυμμένες ευκαιρίες, όπως οι παρακάτω:

  1. Ενεργοποιήστε στις Στήλες (στις καμπάνιες/ομάδες διαφημίσεων) τη Στήλη Competitive metrics/Impression Share, για να δείτε ποιο είναι το μερίδιο εμφάνισης σας, δηλαδή πόσο συχνά εμφανίζεται η διαφήμιση σας. Αν π.χ. το Impression Share σας είναι 50% μπορείτε να αυξήσετε το Budget σας στο διπλάσιο (αρκεί να έχει αποδειχτεί πως είναι κερδοφόρα η καμπάνια).
  2. Ενεργοποιήστε τη Στήλη Google Analytics/Average Time και Bounce Rate, για να δείτε ποιες διαφημίσεις, λέξεις κλειδιά και Landing Pages του site σας έχουν μεγαλύτερο engagement και ποια διώχνουν τους επισκέπτες του site σας. Σταματήστε ό,τι τους διώχνει και δώστε έμφαση σε ό,τι “δουλεύει”.
  3. Ενεργοποιήστε τη Στήλη Conversions και Conversion Value, για να δείτε ποια από όλες τις ενέργειες σας έφερε μετατροπές σε πελάτες ή υποψήφιους πελάτες και ποια όχι. Αντίστοιχα, σταματήστε τις αναποτελεσματικές ενέργειες ή/και ενισχύστε τις αποδοτικές.
  4. Δημιουργήστε μια νέα διαφημιστική καμπάνια μόνο για την προσφορά σας που θα φέρνει τους επισκέπτες σε Landing Page του site σας, όπου παρουσιάζεται η προσφορά.

Στην GIM, εφαρμόζουμε τις πιο σύγχρονες τεχνικές στα Google Ads, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον πελάτη μας Echo Deco, που κατάφερε να ξεχωρίσει και να κυριαρχήσει στον κλάδο του, πετυχαίνοντας αύξηση των εσόδων του έως και +270%, μέσω της στοχευμένης στρατηγικής των GIM experts.

Ξεκινήστε τη διαφήμηση στο Google σήμερα!

Bonus: Σας έχουμε μερικά πολύ χρήσιμα tips για επιτυχημένα Google Ads κείμενα!

3. Facebook Ads

Δημιουργήστε μια στρατηγική διαφημιστικών καμπανιών στο Facebook που στόχο θα έχει σε πρώτη φάση την προώθηση της προσφοράς σας στο σωστό, για την επιχείρησή σας, κοινό και σε δεύτερη φάση την πολυπόθητη είσοδο των χρηστών στη σελίδα σας. Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία, είναι να εφαρμόσετε μία στρατηγική που θα “ακολουθεί” τον χρήστη από την πρώτη του επαφή με το brand σας, αλλά και μετέπειτα, με στόχο να γίνει πιστός πελάτης σας.

Προσέξτε ποιους θα στοχεύσετε (ηλικία, φύλο, περιοχή, ενδιαφέροντα), ώστε να ανήκουν στο target group σας. Επίσης, σας προτείνουμε να δώσετε έμφαση στα Remarketing κοινά της επιχείρησής σας, διότι έχει παρατηρηθεί ότι λειτουργούν πολύ καλά 🙂

Οι experts της GIM χρησιμοποιούν στρατηγικά όλες τις δυνατότητες των Facebook Ads, ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης, με στόχο την μετάβαση στο next level! Ρίξτε μία ματιά στην στρατηγική που εφαρμόσαμε για τον πελάτη μας Must Men Fashion, πετυχαίνοντας συνολική αύξηση τζίρου +97%.

4. Google SEO

Αν δείτε τα στατιστικά σας στο Google Analytics ή τις κατατάξεις σας στο Google Webmaster Tools, θα παρατηρήσετε πως υπάρχουν ενδιαφέρουσες λέξεις κλειδιά με πολλές αναζητήσεις, για τις οποίες βγαίνετε στην πρώτη σελίδα κάτω-κάτω ή στη 2η σελίδα.

Με την προώθηση SEO σε αυτές τις συγκεκριμένες λέξεις, μπορείτε γρήγορα να αποκτήσετε πολύ περισσότερη επισκεψιμότητα από αυτές. Όσο υψηλότερα εμφανίζεται το Site στα οργανικά αποτελέσματα, τόσο αυξάνεται το CTR, τα κλικ δηλαδή των χρηστών πάνω στη διεύθυνσή σας. Για παράδειγμα, αν βγαίνετε για μία λέξη-κλειδί στην 11η θέση, μπορεί να έχετε 1% των συνολικών κλικ, ενώ αν πάτε στην 1η σελίδα στην 6η ή 7η θέση να έχετε 5%. Αν και αυτά τα νούμερα είναι ενδεικτικά, η αύξηση του CTR είναι αλματώδης, όσο ανεβαίνει η θέση στα οργανικά αποτελέσματα, και η βελτιστοποίηση του Site σας για προσεκτικά επιλεγμένες λέξεις-κλειδιά φέρνει θεαματικά αποτελέσματα στην επισκεψιμότητα.

Δείτε γιατί είναι τόσο σημαντικές οι λέξεις κλειδιά!

Στην GIM, έχοντας πολυετή εμπειρία στο SEO και πολλούς ευχαριστημένους πελάτες, βλέπουμε την SEO στρατηγική ως άλλη μία πρόκληση, για να φτάσει η επιχείρησή σας στην κορυφή.

Ρίξτε μία ματιά στο Case Study του πελάτη μας Dreamy Kitchen, όπου η αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας ξεπέρασε το +136%.

5. Διαφήμιση στο Youtube

Εδώ και αρκετούς μήνες έχουν εμπλουτιστεί με εκπληκτικό τρόπο οι δυνατότητες διαφήμισης στο Youtube και η ποικιλία μεθόδων στόχευσης. Μπορείτε, για παράδειγμα, να στοχεύσετε συγκεκριμένες ηλικίες και φύλο στην Ελλάδα, με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα, που παρακολουθούν συγκεκριμένα βίντεο και να τους δείξετε ένα διαφημιστικό βίντεο σποτ, πριν παρακολουθήσουν το βίντεο που αναζητούσαν.

Τη διαφήμιση αυτή μπορείτε να τη στήσετε σχετικά εύκολα μέσα από το Google AdWords. Η δημιουργία του βίντεο μπορεί να γίνει από εσάς ερασιτεχνικά με ένα Powerpoint βίντεο, από μια διαφημιστική ή από μια Online διαφημιστική εταιρεία, όπως η GIM. Σημειώστε πως η διαφήμιση αυτή είναι εκπληκτικά φθηνή ακόμα, επειδή δεν υπάρχει πολύς ανταγωνισμός.

6. Βελτιώστε το Site σας με CRO

Το site σας έχει συγκεκριμένη επισκεψιμότητα κάθε μήνα, η οποία μπορεί φυσικά να αυξηθεί με τις παραπάνω μεθόδους που περιγράψαμε. Εκτός, όμως, από την αύξηση του traffic, πολύ αποδοτική είναι και η αύξηση των επισκεπτών σε πελάτες. Έχετε σκεφτεί πως θα μπορούσατε να κάνετε κάτι ΑΜΕΣΑ, για να γίνονται περισσότεροι επισκέπτες πελάτες;

Υπλογιστής laptopn με διαγράμματα
Αύξηση εσόδων / Unsplash.com

Πώς μπορεί να γίνει αυτό;

Αν το sites σας είναι 4 ετών ή πιο παλιό πιθανότατα θέλει ανακατασκευή.

Εάν είναι νεότερο ένας τρόπος για να αυξήσετε το ποσοστό μετατροπής σε πελάτες είναι να κάνετε CRO (Conversion Rate Optimization).

Για παράδειγμα στα πλαίσια της βελτιστοποίησης CRO αξιολογούμε πως μπορεί να βελτιωθεί η επικεφαλίδα κάθε Landing Page. Η επικεφαλίδα κάθε σελίδας είναι το πιο σημαντικό στοιχείο μετά από το γενικότερο Value Proposition. Αν η επικεφαλίδα δεν είναι “πιασάρικη”, ο επισκέπτης είναι πολύ πιθανό να μη διαβάσει καν για την προσφορά σας, να βαρεθεί και να φύγει. Έτσι, όλοι οι πόροι που έχουν επενδυθεί για την αύξηση της επισκεψιμότητας θα πάνε χαμένοι.

Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο που μπορείτε να βελτιώσετε και να δείτε άμεσα αύξηση του Conversion Rate, είναι το Call to Action, δηλαδή στο τέλος του κειμένου της προσφοράς να ζητάτε με απλό και ξεκάθαρο τρόπο από το χρήστη να προχωρήσει σε κάποια ενέργεια. Στα πιο πολλά sites, παρατηρούμε ότι δεν υπάρχει καθόλου Call to action. Απλά τελειώνει το κείμενο και ο επισκέπτης μένει την απορία για το τι πρέπει να κάνει μετά (συνήθως φεύγει).

Τι ακριβώς πρέπει να γράψετε στο τέλος του κειμένου;

Να τοποθετήσετε ένα συγκεκριμένο Call to action σε εμφανές σημείο και με απολύτως κατανοητό τρόπο. Μπορεί, για παράδειγμα, να λέει «επικοινωνήστε στο τηλέφωνο 2117153031 για τη μεγάλη μας προσφορά» ή «πατήστε εδώ για να κάνετε την αγορά». Ένας άλλος τρόπος είναι να βάλετε μια φόρμα επικοινωνίας με συγκεκριμένα πεδία κατάλληλα για τη συγκεκριμένη προσφορά. (Δείτε για παράδειγμα τις σελίδες μας στις υπηρεσίες SEO και Google Ads).

7. Viber & SMS

Μπορεί να είμαστε υπέρμαχοι του Internet Marketing, αλλά αυτό δε σημαίνει πως δεν αξιοποιούμε και άλλες μεθόδους όπως το SMS marketing ή τα μηνύματα Viber. Αν έχετε τους αριθμούς των κινητών παλιών πελατών σας ή ανθρώπων που σας έχουν δώσει το κινητό τους οικειοθελώς, για να τους ενημερώνετε για νέες προσφορές, μπορείτε άνετα να τους στείλετε μαζικά SMS ή να οργανώσετε Viber Campaigns. Το μήνυμα γενικότερα, μπορεί να περιέχει μια σύντομη προσφορά ή ένα μήνυμα που θα τους παραπέμπει σε Landing Page, όπου θα παρουσιάζετε ολοκληρωμένα την προσφορά σας. Στην περίπτωση του Viber, μπορείτε να προσθέσετε και το ανάλογο εικαστικό στο μήνυμά σας.

Εσείς, πόσα γνωρίζετε για τα messaging apps;

8.  Τηλέφωνο

Τι πιο ωραίο και άμεσο από το τηλέφωνο; Εντάξει, ίσως να μην είναι και το πιο ευχάριστο πράγμα στο κόσμο να πρέπει να κάνετε εκατοντάδες τηλεφωνήματα, για να πείσετε κάποιους να γίνουν πελάτες. Παρόλα αυτά, δεν είναι απαραίτητο να ξεκινήσετε το Cold Calling σε ανθρώπους που δεν έχετε ξαναμιλήσει. Μπορείτε για ξεκίνημα να μιλήσετε με παλιούς σας πελάτες, για να τους ενημερώσετε για την καταπληκτική σας προσφορά που θα τους κάνει να επιστρέψουν. Μπορείτε, επίσης, στοχευμένα να δημιουργήσετε λίστες υποψηφίων πελατών, οι οποίοι υπάρχει σημαντική πιθανότητα να θέλουν να αγοράσουν την προσφορά σας.

Μπορείτε επίσης να αξιοποιήσετε το CRM σας και να κάνετε Follow up σε υποψήφιους πελάτες που τελικά δεν αγόρασαν. Σε περίπτωση που δε θέλουν την παλιά προσφορά σας, ενημερώστε τους για τη νέα προσφορά.

Το να έχετε ήδη κάποιο CRM είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητο. Αν δεν έχετε, αρχίστε σε πρώτη φάση να χρησιμοποιείτε κάποιο Excel, για να καταγράφετε (υποψήφιους) πελάτες. Επίσης, μπορείτε να επωφεληθείτε από Online συστήματα, όπως το Salesforce, το Zoho CRM και το FreshSales.

9. Στείλτε Μαζική Επιστολή (Direct Mail)

Το Email είναι ένας ωραίος τρόπος για να στείλετε εύκολα, γρήγορα και φθηνά πολλά μηνύματα. Δυστυχώς, όμως, λόγω της κατάχρησης του μέσου, του θορύβου επικοινωνίας, των συνεχών αποσπάσεων στη ζωή μας και διαφόρων τεχνικών προβλημάτων δεν έχει την ίδια δύναμη που έχει μια συμβατική επιστολή που μας έρχεται με το ταχυδρομείο (ή ένα Courier).

Επιλέξτε κάποιους συγκεκριμένους ανθρώπους που θεωρείτε ιδανικούς υποψήφιους πελάτες, και στείλτε τους μια επιστολή με την προσφορά σας. Η προσφορά αυτή θα πρέπει να είναι ξεκάθαρη. Αν χρειάζεται παραπάνω από μια σελίδα για να την παρουσιάσετε πειστικά, μη τσιγκουνευτείτε το χαρτί.

Κάντε το πολύ εύκολο να σας απαντήσουν και να γίνουν πελάτες παρέχοντάς τους ένα τηλέφωνο να απαντήσουν, μια φόρμα σε ένα site ή ένα email. Σε κάθε περίπτωση φροντίστε να κάνετε follow up στη λίστα αυτή με επιστολή ή/και τηλέφωνο τουλάχιστον άλλες 2 φορές. Μη φοβάστε ότι θα τους εκνευρίσετε. Φροντίστε να επικοινωνήσετε τουλάχιστον 3 φορές με την ίδια επιστολή διαφοροποιημένη ή ένα ποιοτικό επαγγελματικό τηλεφώνημα.

10. Διοργανώστε ένα Event

Σκεφτείτε κάποιο Event που μπορείτε να διοργανώσετε άμεσα και προσκαλέστε παλιούς ή και νέους υποψήφιους πελάτες. Σε αυτό το Event, μπορείτε να παρουσιάσετε νέα προϊόντα και υπηρεσίες, νέες συνεργασίες, νέες εξελίξεις στον κλάδο σας, χρήσιμες συμβουλές και βέβαια τη νέα εκπληκτική προσφορά σας.

Προσπαθήστε να κινητοποιήσετε γνωστούς σας και άλλες εταιρίες/οργανισμούς, ώστε να αποκτήσει περισσότερη δημοσιότητα το Event.  Φυσικά, μπορείτε να αξιοποιήσετε και Online τρόπους προβολής του event με Facebook, Google Ads, Online δελτία τύπου, Email newsletters, Social bookmarking, Email σε ενημερωτικά portal ή sites του κλάδου σας και ανακοινώσεις σε σχετικά Forums, και Groups σε Facebook και Linkedin.

Δύο άνδρες συνομιλούν
Επιχειρηματικό event / Unsplash.com

Αυτές λοιπόν είναι κάποιες ιδέες που μπορούν άμεσα να σας ωφελήσουν ΑΝ ΤΙΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΤΕ.

Δε μπορείτε να φανταστείτε τη δύναμη που μπορεί να κρύβει το παλιό σας πελατολόγιο και οι υποψήφιοι πελάτες σας, με τους οποίους έχετε να επικοινωνήσετε καιρό. Δραστηριοποιηθείτε λοιπόν και επενδύστε ποιοτικά στο target group σας.

Στην GIM έχουμε την απαραίτητη τεχνογνωσία και εμπειρία για να οδηγήσουμε την επιχείρησή σας στο next level!

Δείτε μερικά επιτυχημένα Case Studies μας.

Είμαστε στη διάθεσή σας για συμβουλευτική καθοδήγηση καθώς και για την υλοποίηση αυτών αλλά και πολλών περισσότερων ακόμα ιδεών. Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2117153031 ή συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας εδώ. (Practice what you preach!)

 

Κλείστε Δωρέαν Ραντεβού

Μη ξεχάσετε να εγγραφείτε στο Newsletter μας, για να λαμβάνετε και άλλα χρήσιμα Tips και Νέα.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτάΌχι πολύ καιρό πριν η δημιουργία μιας landing page απαιτούσε ώρες προγραμματισμού. Και ώρες δοκιμών ώστε να μην πάει κάτι στραβά.

20 Μαρτίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops