Tι είναι οι λέξεις κλειδιά και γιατί είναι σημαντικές

   Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

λέξεις κλειδιά ή αλλιώς keywords αποτελούν ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας για κάθε χρήστη του Internet. Καθημερινά αναζητούμε για λύσεις σε προβλήματα, συμβουλές, συνταγές, προϊόντα, καταστήματα χρησιμοποιώντας πλήθος λέξεων στις οποίες αποδίδουμε ένα συγκεκριμένο νόημα.

Κάθε λεπτό γίνονται χιλιάδες αναζητήσεις στη μηχανή αναζήτησης της Google. Άλλοτε αναζητούμε απλά πληροφορίες με σκοπό την ενημέρωση για ποικίλα θέματα, ενώ κάποιες φορές ενδιαφερόμαστε να αγοράσουμε προϊόντα ή υπηρεσίες. Σε κάθε περίπτωση χρησιμοποιούμε συγκεκριμένα σύνολα λέξεων, ανάλογα με το τι χρειαζόμαστε.

Τι είναι οι λέξεις κλειδιά

 

Πηγή:Pexels.com

Στη προώθηση ιστοσελίδων SEO Οι λέξεις κλειδιά αποτελούν όρους αναζήτησης που σχετίζονται με την θεματολογία του περιεχομένου που αναζητά ο εκάστοτε χρήστης, σε μια μηχανή αναζήτησης. Αντιστοίχως για τους διαχειριστές ιστοσελίδων, αποτελούν τις βασικές φράσεις στις οποίες βασίζεται  ο κορμός του περιεχομένου μια σελίδας. Πρωταρχικός στόχος τους θα πρέπει να είναι η σωστή χρήση μέσα σε ένα κείμενο, με φιλικό τρόπο για τον αναγνώστη.

Γιατί είναι σημαντικές οι λέξεις κλειδιά;

Με τις λέξεις κλειδιά ξεκινά η βελτιστοποίηση μίας ιστοσελίδας ως προς τις μηχανές αναζήτησης. Είναι ιδιαίτερα σημαντικές γιατί καθορίζουν την σχετικότητα της ιστοσελίδας σας με τις αναζητήσεις των χρηστών . Η Google συχνά εξετάζει την πρόθεση των χρηστών, μέσω των φράσεων-κλειδιών που χρησιμοποιούν. Όταν ο στόχος μιας σελίδας είναι να μεγιστοποιηθεί η επισκεψιμότητα της, θα πρέπει να ταιριάξουν οι λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούνται με τις προθέσεις των χρηστών που τις αναζητούν. Συνεπώς ένα σημαντικό βήμα είναι να αντιληφθείτε σε ποιες κατηγορίες χωρίζονται και έπειτα να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο που θα καλύπτει τις προθέσεις των επισκεπτών.

Ποια είναι τα είδη των λέξεων κλειδιών;

Πηγή:pixabay.com

Κατά τον αγοραστικό κύκλο ένας υποψήφιος πελάτης πρώτα αναζητά πληροφορίες για το προιόν για το οποίο ενδιαφέρεται και στη συνέχεια δείχνει πρόθεση αγοράς. Συνεπώς υπάρχουν συγκεκριμένες κατηγορίες στις οποίες ταξινομούνται οι λέξεις κλειδιά ανάλογα με την πρόθεση των χρηστών. Οι κατηγορίες αυτές είναι οι εξής:

Πληροφοριακές (informational keywords): Σε αυτή την περίπτωση , οι χρήστες αναζητούν κυρίως πληροφορίες. Επιθυμούν να ενημερωθούν σχετικά με κάποιο θέμα και να αποκτήσουν νέα γνώση. Συνήθως περιέχουν λέξεις όπως «που» «πως», «πως να» . Ένας ενδεικτικός όρος αναζήτησης είναι : “πως να μάθω αγγλικά».

Λέξεις κλειδιά πλοήγησης (navigational keywords): Πρόκειται για αναζητήσεις που σχετίζονται με brands που έιναι ήδη γνωστά στους χρήστες την Google. Σε αυτή την περίπτωση γνωρίζουν ακριβώς τι ψάχνουν και από που να το πάρουν. Ένα παράδειγμα είναι η φράση «πληκτρολόγια razer».

Λέξεις κλειδιά συνναλακτικού περιεχομένου (transactional keywords): Είναι οι φράσεις που δέιχνουν ξεκάθαρη πρόθεση αγοράς. Όλοι οι υποψήφιοι πελάτες που έχουν ολοκληρώσει την έρευνα αγοράς, τελικά, βρίσκονται ένα βήμα πιο κοντά στην τελική αγορά του προϊόντος ή της υπηρεσίας. Τα συγκεριμένα keywords συνοδεύονται από λέξεις όπως «αγορά», ή «τιμή». Ένα παράδειγμα απότελέι η φράση «φριτέζες επαγγελματικές τιμές».

Πηγή αρχικής εικόνας: alexa.com

Ανάλογα με την ποσότητα των λέξεων ταξινομούνται σε:

Long tail keywords: Είναι φράσεις μεγάλες σε μήκος που απαρτίζονται από 3 ή περισσότερες λέξεις. Ο όρος αναζήτησης «επισκευή κινητού από νερό κόστος» σχετίζεται με όσους είχαν την ατυχία να πέσει το κινητό τους στο νερό, θέλουν να το επισκευάσουν και αναζητούν το κόστος μια τέτοιες υπηρεσίας.

Short tail keywords: Eίναι φράσεις τριών ή λιγότερων λέξεων που περιέχουν ένα γενικό νόημα σχετικά με την πρόθεση των χρηστών. Ο όρος αναζήτησης «επισκευή κινητού» σχετίζεται με χρήστες που θέλουν να επισκευάσουν το κινητό τους και αναζητούν σχετική πληροφόριση. Συχνά ονομάζονται και Generic Keywords επειδή δεν σχετίζονται με συγκεκριμένη πρόθεση.

Μόλις κατανοήσετε πλήρως τις ανάγκες των υποψήφιων πελατών σας, θα χρειαστεί να πραγματοποιήσετε μία έρευνα για λέξεις κλειδιά. Ωστόσο αυτό απαιτεί χρόνο καθώς και εξειδικευμένες γνώσεις.

Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αξιοποιήσετε πλήρως τα keywords που θα φέρουν περισσότερους πελάτες για την επιχείρηση σας.

Κλείστε ένα συμβουλευτικό ραντεβού σήμερα!

Συγγραφή Άρθρου: Bρεκούσης Χρήστος

Πηγή Εικόνας Προφίλ : Wokandapix, Pixabay.com

 

Διαβάστε επίσης:

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτάΓνωρίζετε για τα first-party data; Αν όχι….. ρίξτε μια ματιά παρακάτω για να μάθετε τι ακριβώς είναι και πώς αξιοποιούνται! Τα

31 Οκτωβρίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops