6 Βασικοί κανόνες για την επιτυχημένη τέχνη του content marketing

   Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Το content marketing, ή αλλιώς μάρκετινγκ περιεχομένου, αποτελεί την τέχνη και την επιστήμη του να δημιουργείτε χρήσιμο περιεχόμενο στο διαδίκτυο που ενημερώνει το κοινό σας με σκοπό να προσελκύσει, να δημιουργήσει σχέσεις εμπιστοσύνης, αλλά και να το μετατρέψει σε δυνητικούς πελάτες. Πολλές φορές, το content marketing έχει να κάνει με την εμπειρία που έχετε πάνω στον κλάδο σας, αλλά και το πώς θα την αναδείξετε, με στόχο να τραβήξετε την προσοχή του κοινού σας και να το προσελκύσετε με τον πιο σωστό τρόπο.

Για να αριστεύσετε, λοιπόν, στην τέχνη αυτή, είναι απαραίτητο να γνωρίζετε τους κανόνες που θα αναλύσουμε παρακάτω:

Το περιεχόμενο θα πρέπει να εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης

 

Με περισσότερες από 100 δισεκατομμύρια αναζητήσεις τον μήνα στη Google, αλλά και σε άλλες μηχανές αναζήτησης, θα πρέπει να προσέξετε από την αρχή το περιεχόμενο που δημιουργείτε, ώστε να μπορεί να εμφανίζεται σε υψηλή θέση στα οργανικά αποτελέσματα. Βελτιστοποιήστε το κείμενο σας χρησιμοποιώντας τεχνικές SEO copywriting, έτσι ώστε να μπορούν να το βρουν εύκολα οι δυνητικοί σας πελάτες.

“Σερβίρετε” το περιεχόμενο σας σε μικρές δόσεις

κανονες content marketing

Στις μέρες μας, οι άνθρωποι είναι αρκετά απασχολημένοι. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην αφιερώνουν πολύ χρόνο για την επεξεργασία και αφομοίωση μεγάλου όγκου πληροφοριών. Έτσι, αναζητούν περιεχόμενο ειδικά σχεδιασμένο ώστε να εμφανίζεται σε μικρές ποσότητες και ως μικρά, ενδιαφέροντα κομμάτια πληροφοριών. Είναι όπως το φαγητό. Συχνά τσιμπάμε μικρές ποσότητες σνακ αντί να αφιερώσουμε πολύ χρόνο για ένα πλήρες γεύμα. Καλό είναι λοιπόν να δημιουργείτε περιεχόμενο μακράς μορφής και να το σερβίρετε στο κοινό σας από καιρό σε καιρό. Αλλά, ακόμα πιο σημαντικό, είναι να τους κάνετε να επιστρέφουν ξανά και ξανά για τα καθημερινά “snacks” των πληροφοριών.

Το περιεχόμενο σας να είναι ευκολότερο να μοιραστεί

Στην εποχή των social media, είναι συνηθισμένο να μοιράζονται οι άνθρωποι περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει με τους άλλους. Κάθε φορά λοιπόν που δημιουργείτε περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας, είτε αυτό είναι ένα άρθρο στο blog σας, είτε κάποιo post για να το δημοσιεύσετε στα  social media,  αναρωτηθείτε αν αυτό το περιεχόμενο είναι αρκετά ενδιαφέρον, αστείο, ενημερωτικό, και αν αξίζει να το μοιραστεί το κοινό σας με άλλους. Αν η απάντηση είναι όχι, τότε σταματήστε και αρχίστε από την αρχή!

Συμπεριλάβετε παραδείγματα και ιστορίες επιτυχίας

Είναι πολύ αποτελεσματικό να προσθέσετε παραδείγματα από πραγματικές περιπτώσεις ή ιστορίες επιτυχίας που αναδεικνύουν τη σημασία του content marketing. Αυτό μπορεί να βοηθήσει τους αναγνώστες να κατανοήσουν καλύτερα τα οφέλη και τις εφαρμογές του.

Συμβουλές για τη δημιουργία περιεχομένου

Μπορείτε να προσθέσετε μια ενότητα με συγκεκριμένες συμβουλές για τη δημιουργία έξυπνου και δυνατού περιεχομένου, όπως την έρευνα λέξεων-κλειδιών, τον σχεδιασμό του περιεχομένου, τη σημασία της συνοχής στο branding και πολλές άλλες ακόμα.

Επικοινωνία με το αναγνωστικό κοινό

Στο τέλος του κειμένου σας, ή ακόμη και στο τέλος του βίντεο ζητήστε από το κοινό σας να αφήσει κάποιο σχόλιο ή να υποβάλλει κάποια απορία που μπορεί να έχει. Με τον τρόπο αυτό, του δίνετε την ευκαιρία να αλληλεπιδράσει μαζί σας και να συμμετάσχει στη συζήτηση. 

Τα στοιχεία αυτά θα σας βοηθήσουν να δώσετε τις πληροφορίες που χρειάζεται το κοινό σας και να αλληλεπιδράσει μαζί σας. Με τον τρόπο αυτό, θα χτίσετε μαζί του μια καλή σχέση, η οποία μπορεί να βοηθήσει και στις πωλήσεις σας. 

Με την εφαρμογή αυτών των αρχών και κανόνων, είστε έτοιμοι να αξιοποιήσετε πλήρως την ισχύ του content marketing και να κατακτήσετε την προσοχή, την εμπιστοσύνη και την υποστήριξη του κοινού σας.

 

Διαβάστε επίσης: Πως να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική στρατηγική Content Marketing που θα συναρπάσει το κοινό σας

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτάΔείτε πως θα απευθυνθείτε σε επαγγελματικό ακροατήριο μέσω του Facebook και μάλιστα με πολύ μικρότερο κόστος σε σχέση με αυτό του

1 Μαΐου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops