Ποιες είναι οι καινούριες λειτουργίες του LinkedIn;

   Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Έχουμε πάρει φόρα τελευταία και γράφουμε για το LinkedIn αφού πραγματικά πρόκειται για μία πλατφόρμα η οποία, για αρκετές επιχειρήσεις αλλά και επαγγελματίες, αποτελεί μέσο για να αναπτυχθούν.

Η ίδια η πλατφόρμα κάνει συνεχώς προσθήκες σε λειτουργίες και αναβαθμίσεις ώστε να προσφέρει περισσότερα στους χρήστες της και κατά συνέπεια να αυξήσει το μερίδιο χρήσης της.

Η κύρια λειτουργία των επαγγελματικών σελίδων του LinkedIn είναι να διευκολύνουν επιχειρήσεις και οργανισμούς να παρουσιάσουν τη δουλειά τους, το σκοπό τους, τις αξίες τους, την κουλτούρα τους και τις προσφορές τους, μέσα από μία σειρά εργαλεία δημιουργίας κοινότητας.

Τι μπορείτε να πετύχετε με τις νέες λειτουργίες του LinkedIn;

  1. να καθηλώσετε το ακροατήριό σας την κατάλληλη στιγμή προγραμματίζοντας ποστ,
  2. να φιλοξενήσετε συζητήσεις με το Audio Events,
  3. να αυτοματοποιήσετε τον μηχανισμό προσέλκυσης ταλέντων,
  4. να ακολουθήσετε άλλες σελίδες ώστε να μπείτε σε περισσότερες συνομιλίες χάρη στις ενημερώσεις σελίδων.

Το B2B marketing της επιχείρησής σας θα βοηθηθεί πολύ από τις παραπάνω λειτουργίες.

Γιατί βοηθά ο προγραμματισμός των ποστ;

Η δυνατότητα προγραμματισμού των ποστ ήταν κάτι που οι χρήστες της πλατφόρμας ζητούσαν επίμονα εδώ και πάρα πολύ καιρό. Η οργάνωση, ο σχεδιασμός και η δημιουργία περιεχομένου απαιτούν χρόνο και πράγματι η λειτουργία του προγραμματισμού έρχεται να βοηθήσει τον marketer να κατανείμει το χρόνο του με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και χωρίς να διασπάται από μικροδουλίτσες. Πέρα από την εξοικονόμηση χρόνου, ο προγραμματισμός βοηθάει στη συστηματική παρουσία μιας επιχείρησης στο ακροατήριό της και αυτό με τη σειρά του βοηθάει στο engagement.

O marketer μπορεί να προγραμματίσει όσα ποστ θέλει έως και τρεις μήνες μπροστά διασφαλίζοντας ότι η σελίδα δεν θα ξεμείνει από περιεχόμενο.

Ένα ακόμα πλεονέκτημα του προγραμματισμού είναι ότι ο marketer έχει συνολική εικόνα του είδους των ποστ και της συχνότητάς τους και μπορεί να κάνει τυχόν αλλαγές όταν χρειάζεται. Σταδιακά η λειτουργία αυτή θα μπορεί να γίνει και από κινητό αλλά προς το παρόν είναι διαθέσιμη για desktop/laptop.

Live συνομιλίες (audio)

Οι κοινότητες ή οι ομάδες είναι εξαιρετικά εργαλεία συγκέντρωσης  ακροατηρίου και τώρα το LinkedIn παρουσιάζει έναν ακόμα τρόπο να μιλήσετε (κυριολεκτικά) στο κοινό σας. Να σας ακούσει και να το ακούσετε, με τα Audio Events, κατ’ ευθείαν από την πλατφόρμα (χωρίς να παρεμβάλλεται επιπλέον εφαρμογή). Το LinkedIn σχεδίασε τα Audio Events ώστε να είναι ευέλικτα, άτυπα και εύκολα. Οι χρήστες που θα τα παρακολουθήσουν μπορούν να το κάνουν ανά πάσα στιγμή χωρίς το άγχος τη κάμερας. Με τις σαγιονάρες και το σορτσάκι.

Ο host του live έχει απόλυτο έλεγχο του ποιος θα μιλήσει και πότε και κατά συνέπεια πλήρη έλεγχο της ροής της συζήτησης. Οι συμμετέχοντες μπορούν να «σηκώσουν χέρι» για να πάρουν το λόγο ή να χρησιμοποιήσουν emojis για να εκφραστούν. Ακόμα καλύτερα, οι συμμετέχοντες μπορούν να πλοηγούνται σε άλλα σημεία του LinkedIn (σελίδες και προφίλ άλλων συμμετεχόντων) χωρίς να «φεύγουν» από το live.

Ουσιαστικά μέσα από τα Audio Events μπορεί η επιχείρηση να καθιερωθεί ως ηγέτης σκέψης και να κάνει πολύτιμες επαγγελματικές συνδέσεις «στο χαλαρό».

Βρείτε περισσότερους υποψηφίους για δουλειά

Θέλετε να προσλάβετε κόσμο; Αν ναι, τότε θα θέλετε να μπορείτε να προσεγγίσετε όσο το δυνατόν περισσότερους υποψήφιους. Το LinkedIn διευκολύνει την κοινοποίηση θέσεων εργασίας σε πιθανούς υποψηφίους.

Όταν λοιπόν αναρτάτε μία θέση εργασίας στο αντίστοιχο πεδίο της εφαρμογής, μπορεί αυτόματα να μετατραπεί σε ποστ, αυξάνοντας τον αριθμό των ματιών που θα σας δουν κατά πολύ.

Το κείμενο της αγγελίας ποστάρεται προσυμπληρωμένο αλλά φυσικά μπορείτε να το επεξεργαστείτε.

Ακολουθήστε σελίδες ως η επιχείρησή σας

Όσα συμβαίνουν στο LinkedIn είναι πολλά και σίγουρα θα είχε ενδιαφέρον να δείτε ποιο είδος περιεχομένου είναι το καταλληλότερο για την επιχείρησή σας. Πλέον μπορείτε και στο LinkedIn να ακολουθήσετε σελίδες, όχι ως προφίλ, αλλά με την εταιρική σας σελίδα. Με τον τρόπο αυτό είστε συνεχώς  μέσα στις εξελίξεις αφού παρακολουθείτε τις συζητήσεις που τρεντάρουν , παρεμβαίνετε σε συζητήσεις του κλάδου και δημιουργείτε το δικό σας feed που θα αποτελείται από το περιεχόμενο όσων ακολουθείτε.

Αυτή η νέα λειτουργία, δηλαδή οι σελίδες να ακολουθούν σελίδες, επιτρέπει την περαιτέρω ενδυνάμωση των brand όσον αφορά τη συνεργασία, την επικοινωνία και τη δημιουργία ισχυρών επαγγελματικών online ομάδων.

Όλες αυτές οι λειτουργίες που περιγράφηκαν παραπάνω είναι ήδη ενεργές και αναμένονται κι άλλες αφού η πλατφόρμα μας δείχνει ότι «ξύπνησε» και αποφάσισε να διεκδικήσει περισσότερα από όσα ήδη είχε.

 

Πηγή εικόνων: LinkedIn.com, pexels.com

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτάΓια το Google Gemini έχουμε ξαναγράψει αλλά ας πούμε ακόμα δυο λόγια. Το Gemini είναι ο απόγονος του BARD και είναι

26 Απριλίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops