Πως η ΑΙ μπορεί να βοηθήσει την παραγωγή περιεχομένου

   Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Ένα από τα σημαντικότερα καθήκοντα ενός marketer είναι οι εξοικονόμηση πόρων, είτε ανθρώπινων είτε οικονομικών. Έτσι οι marketers έχουν πάντα το βλέμμα στο μέλλον και παρακολουθούν τις εξελίξεις που μπορούν να φέρουν οικονομίες.

Μία από αυτές είναι η καθιέρωση της χρήσης εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης, όπως το GPT.

Ένα σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητας ενός marketer στο οποίο μπορεί να παρεισφρήσει η τεχνητή νοημοσύνη είναι, μεταξύ άλλων, και η δημιουργία περιεχομένου.

Και μάλιστα, σύμφωνα με το Forbes:

  • To 42% των επιχειρήσεων ήδη χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για γραπτό περιεχόμενο
  • Το 70% των επιχειρήσεων πιστεύουν ότι το GPT θα βοηθήσει στην γρήγορη δημιουργία περιεχομένου

Προσπεράστε τον ανταγωνισμό και βοηθήστε το SEO σας ενσωματώνοντας την τεχνητή νοημοσύνη στην παραγωγή περιεχομένου.  Παρακάτω θα δούμε μερικές ιδέες.

Θα ξεκινήσουμε το σημερινό άρθρο με μία υπενθύμιση: όλα τα υπάρχοντα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης αντιλαμβάνονται τον λόγο και παράγουν αποτέλεσμα από το οποίο μπορεί να είναι μεν σωστό συντακτικά και μοιάζει ανθρώπινο αλλά μπορεί να του λείπει το υποκείμενο νόημα. Δηλαδή να δείχνει σωστό αλλά να μην είναι, πράγμα που σημαίνει ότι χρειάζεται έλεγχος πριν από οποιαδήποτε δημοσίευση.

Ακόμα και η προηγμένη έκδοση του GPT-4 μπορεί να φτάσει το 80% επιτυχία σε ορισμένα πεδία.

Πηγή εικόνας: expert.ai

Τι γίνεται με τη Google;

Η Google μας έχει συνηθίσει σε πολύ αυστηρό πλαίσιο όσον αφορά την αποδοχή περιεχομένου όπου η πρωτοτυπία κυριαρχεί και ο γενικός κανόνας είναι ότι οτιδήποτε μοιάζει κοπιαρισμένο πέφτει στην κατάταξη.

Τι γίνεται όμως με το παραγόμενο από την τεχνητή νοημοσύνη περιεχόμενο;

Σε αυτή την περίπτωση τα νέα είναι καλά καθώς η Google δεν φέρνει αντίρρηση στο περιεχόμενο που παράγεται από τεχνητή νοημοσύνη.

Αρκεί βέβαια αυτό το περιεχόμενο να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του χρήστη και να ακολουθεί τον κανόνα  E-E-A-T (experience, expertise, authoritativeness and trustworthiness) δηλαδή να δείχνει εμπειρία, εξειδίκευση, αυθεντία και αξιοπιστία.

Για να το επιτύχετε αυτό βοηθήστε την τεχνητή νοημοσύνη να σας βοηθήσει. Δώστε της υλικό για να παράξει ακόμα περισσότερες νέες ιδέες. Μόνη της δεν μπορεί να τα κάνει όλα και ούτε μπορεί, χωρίς τροφοδότηση, να φέρει ολοκαίνουριες ιδέες. Ή ακόμα και αν βασιστείτε μόνο στην τεχνητή νοημοσύνη θα χρειαστεί η δική σας πινελιά.

Συμβουλές δημιουργίας περιεχομένου

Ας δούμε τώρα πως μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο με την βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.

Ξεκινήστε δίνοντάς της τις κατάλληλες οδηγίες, και όχι κάτι γενικόλογο, για να πάρετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Παρακάτω θα δούμε τι μπορείτε να περιμένετε από την τεχνητή νοημοσύνη.

Πηγή εικόνας: searchenginejournal.com

Λάβετε νέες ιδέες περιεχομένου

Αντί να κάνετε brainstorming με την ομάδα σας, ζητήστε το από την τεχνητή νοημοσύνη. Μπορείτε για παράδειγμα να ζητήσετε πέντε ιδέες για περιεχόμενο για μία συγκεκριμένη κατηγορία. Θα σας δώσει τις γενικές κατευθύνσεις και θα τις μετατρέψετε σε άρθρο.

Με αυτή τη μέθοδο θα πάρετε υψηλού επιπέδου περιλήψεις για τα κύρια θέματα γύρω από ένα ζήτημα. Θα βρείτε επίσης σχετικές λέξεις-κλειδιά, ερωτήσεις και απόψεις που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Στη συνέχεια μπορείτε (και πρέπει) να τροποποιήσετε το κείμενο βάζοντας το δικό σας τόνο και ύφος. Αυτή η επιλογή έχει ακόμα το εξής πλεονέκτημα: δεν απαιτεί εξονυχιστικό έλεγχο του παραγόμενου περιεχομένου για τυχόν λάθη αφού το μόνο που σας δίνει είναι ένα περίγραμμα.

Ζητήστε ένα προσχέδιο

Μια ακόμα καλή ιδέα είναι να ζητήσετε στοχευμένο περιεχόμενο, κυρίως μικρής έκτασης κομμάτια, τα οποία θα εντάξετε στο δικό σας κείμενο. Κάτι τέτοιο σας βοηθάει να μην φεύγετε από το θέμα, σας ετοιμάζει μικρά αποσπάσματα, φράσεις και παραγράφους ώστε να αναβαθμίσετε τη δουλειά σας, ειδικά αν ο στόχος σας είναι να ανεβείτε στην κατάταξη με βάση συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά.

Εννοείται ότι εφ’ όσον μιλάμε για προσχέδιο, θα χρειαστεί μετά να δημιουργήσετε το κυρίως υλικό.

Κάντε αναθεώρηση στο υπάρχον περιεχόμενο

Ειδικά η OpenAI έχει εκπαιδεύσει το μοντέλο της ώστε να δέχεται προτάσεις και αναθεωρήσεις παράγοντας πιο ξεκάθαρα και πιο στοχευμένα αποτελέσματα. Δίνοντας εσείς ένα πλαίσιο και μία συγκεκριμένη ερώτηση, το μοντέλο ανασυνθέτει το υπάρχον περιεχόμενο με τρόπο ώστε να απαντάει ευθέως στην ερώτηση και το ευθυγραμμίζει με τον σκοπό της όλης ενότητας.

Έτσι, παίρνετε μία φρέσκια ματιά επάνω στο περιεχόμενο που είχατε δημιουργήσει (διατηρώντας αν θέλετε και κάποια τμήματά του) πετυχαίνοντας δύο επιπλέον στόχους:

  • Να απευθυνθείτε σε νέα ακροατήρια
  • Να στοχεύσετε σε συγκεκριμένα τμήματα της αναζήτησης στην Google

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αυτή τη λύση όταν δεν έχετε κάτι άλλο να κάνετε.

Σχολιάστε το αποτέλεσμα που σας έδωσε η μηχανή

Σχολιάζοντας το αποτέλεσμα που πήρατε σε αυτό που ζητήσατε, μετατρέπετε την τεχνητή νοημοσύνη σε φίλη σας ή μάλλον σε συγγραφικό σύμμαχο. Δώστε της ακριβές feedback και κάντε της λεπτομερείς προτάσεις και την επόμενη φορά που θα την χρειαστείτε θα σας εκπλήξει ευχάριστα. Θα σας προσφέρει σχόλια σχετικά με τη συνάφεια περιεχομένου και θα σας δώσει στοχευμένες προτάσεις, κάτι πολύτιμο και απαραίτητο για τη στόχευση λέξεων-κλειδιών.

Γενικά σχόλια για τα παραπάνω

Μία διευκρίνιση προς την τεχνητή νοημοσύνη συχνά δεν είναι αρκετή για να λάβετε τη απάντηση που θέλετε. Μπορεί να χρειαστεί να δώσετε διευκρινίσεις περισσότερες φορές, ωστόσο αυτό δεν πρέπει να σας αποθαρρύνει. Ξαναδοκιμάστε. Με αυτόν τον τρόπο μαθαίνετε τόσο εσείς όσο και η μηχανή. Πείτε της για παράδειγμα ότι η απάντηση που θέλετε είναι μονολεκτική. Ή πείτε της να σας απαντήσει με μία λίστα.

Εν τέλει, αυτό που πρέπει να κρατήσει κανείς από τα παραπάνω είναι ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι ένα εργαλείο και όχι ένα μαγικό ραβδί. Ανοίγει ορίζοντες και ευκαιρίες στην αναβάθμιση του περιεχομένου ως προς τη δημιουργικότητα, την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητα.

Με τις όποιες ατέλειες έχει (που έχει προς το παρόν) μπορεί να γίνει ο σύμμαχος που ονειρευόσασταν, που θα σας καταλαβαίνει και θα την καταλαβαίνετε.

 

Πηγή εικόνας προφίλ: hurryworld.com

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτάΓια το Google Gemini έχουμε ξαναγράψει αλλά ας πούμε ακόμα δυο λόγια. Το Gemini είναι ο απόγονος του BARD και είναι

26 Απριλίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops