Πως να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τα εταιρικά event

   Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Όλοι ξέρουμε ότι τα εταιρικά event αποτελούν ευκαιρία δικτύωσης, γνωριμιών, νέων επαγγελματικών συνεργασιών, τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο.

Ας δούμε τι μπορείτε να κάνετε για να τα εκμεταλλευτείτε στο έπακρο.

Για αρχή καθορίστε τον ή τους στόχους σας.

Στόχοι στις διαπροσωπικές σχέσεις; Μπορεί να ακούγεται άκομψο αλλά βοηθάει. Αρκεί να σκεφτείτε πόσες φορές έχετε βρεθεί εταιρικό event και δεν έχετε ανταλλάξει κουβέντα με άνθρωπο, πράγμα που εντέλει δεν βοηθάει σε τίποτα.

Ποιοι μπορεί να είναι μερικοί πιθανοί στόχοι; Η διεύρυνση του δικτύου σας, η δημιουργία νέων συνεργασιών, η διερεύνηση της δυνατότητας να γίνετε ομιλητής σε μελλοντικό συνέδριο. Μπορεί να σκεφτείτε κι άλλους στόχους ανάλογα με τη επαγγελματική σας θέση και κατάσταση.

Δείτε μερικά ακόμα παραδείγματα στόχων που μπορείτε να επιτύχετε σε ένα εταιρικό event:

  • Η προώθηση του brand σας σε συζητήσεις.
  • Η ανακάλυψη νέων εργαλείων και στρατηγικών δουλειάς.
  • Η γνωριμία και συνεργασία με ηγέτες του κλάδου.
  • Η γνωριμία και έρευνα με τους ανταγωνιστές του κλάδο σας.
  • Η ανακάλυψη ευκαιριών επένδυσης.
  • Η στρατολόγηση δυνητικών εργαζομένων ή συνεργατών.
  • Η εύρεση ενός επιχειρηματικού μέντορα.
  • Η κοινοποίηση του βιογραφικού σας σε άλλες επιχειρήσεις που προσλαμβάνουν.

Κάντε έρευνα για τους παρευρισκόμενους

Πριν πάτε στο event μπείτε στη διαδικασία να διερευνήσετε το background των παρευβρισκομένων (έστω ορισμένων από αυτούς). Αυτό είναι αρκετά εύκολη δουλειά η οποία θα σας βοηθήσει να κάνετε καίριες ερωτήσεις και συζητήσεις ακόμα και να κατευθύνετε τη συζήτηση εκεί που σας ενδιαφέρει. Και φυσικά να κάνετε γνωριμίες με πρόσωπα του κλάδου σας που κατέχουν σημαίνουσες θέσεις.

Αν μάλιστα, προχωρήσετε ένα βήμα παραπάνω, μπορείτε να κλείσετε ραντεβού μαζί τους πριν από το event για το event.

Πηγή εικόνας: searchenginejournal.com

Αναβαθμίστε το προσωπικό σας brand

Είτε θέλετε να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες είτε να κάνετε νέες επαφές, καλό είναι να έχετε προετοιμάσει το προσωπικό σας branding έτσι ώστε οι άνθρωποι που σας προσεγγίζουν να ξέρουν που να σας βρουν και ποια είναι η επαγγελματική σας ενασχόληση. Για αυτό πριν από το event ξεσκονίστε τα προφίλ σας (website, LinkedIn, Instagram, κλπ.) και βεβαιωθείτε ότι όλα είναι ευθυγραμμισμένα. Βάλτε επαγγελματική φωτογραφία, βελτιώστε το bio σας ώστε να φαίνονται τα επιτεύγματα, η εξειδίκευσή σας και οι υπηρεσίες σας. Κάτι τέτοιο θα βοηθήσει πολύ στο κάνετε καλή εντύπωση και να επιτύχετε να σας απευθυνθούν άμεσα.

Κινηθείτε φιλικά

Οι επαγγελματικές επαφές δεν είναι αγώνας συγκέντρωσης τροπαίων. Δηλαδή δεν είναι ανάγκη να συνδεθείτε με όλους τους συμμετέχοντες στο event. Προσπαθήστε να κάνετε επιλεκτικές επαφές, επαφές που έχουν νόημα. Προσπαθήστε να δημιουργήσετε φιλικό κλίμα και να καλλιεργήσετε ποιοτικές επαφές αντί απλώς να μοιράζετε κάρτες και email.

Όταν γνωρίζεστε με νέα άτομα, συστηθείτε, πείτε τους γιατί τους απευθύνεστε. Κάντε τους ερωτήσεις, μιλήστε για κοινά ενδιαφέροντα και αν δείτε ότι υπάρχει διάθεση ζητήστε μελλοντική επαφή.

Δώστε προσοχή στους συνομιλητές σας

Μέσα στον χαμό της επικοινωνίας που υπάρχει σε ένα μεγάλο event είναι δύσκολο να παραμείνετε συγκεντρωμένοι. Πολλοί από τους παρευβρισκόμενους επικοινωνούν απλώς διαδικαστικά. Μπείτε στη διαδικασία να ακούσετε τους συνομιλητές σας με προσοχή και θα κάνετε τη διαφορά. Θυμηθείτε ότι είστε εκεί για να κάνετε πραγματικές σχέσεις που θα οδηγήσουν σε περαιτέρω συνεργασίες.

Πηγή εικόνας: busyconf.com

Μιλήστε!

Μην περιοριστείτε στις σημειώσεις. Πάρτε έναν ενεργητικό ρόλο και μιλήστε, ρωτήστε, σχολιάστε. Έτσι θα κάνετε αισθητή την παρουσία σας, θα δείξετε το ενδιαφέρον και τις γνώσεις σας και θα προσελκύσετε και άλλους επαγγελματίες να συνδεθούν μαζί σας.

Μην παραλείψετε τα διαλείμματα

Το μεγαλύτερο κομμάτι του networking γίνεται έξω από τα event. Στα διαλείμματα του καφέ και του φαγητού. Η χαλαρότητα αυτών των ωρών βοηθάει στο να μπείτε σε κάποια ομάδα και να συζητήσετε πιο χαλαρά, χωρίς άγχος.

Αυτό μπορεί να γίνει ακόμα και αν το event γίνεται online.

Δραστηριοποιηθείτε στα social media

Δικτύωση χωρίς social media δεν νοείται. Τόσο για προσωπική/επαγγελματική χρήση όσο και για την προβολή του event. Κάντε ποστ με τις σκέψεις σας, χρησιμοποιώντας τα hashtags και το προωθητικό υλικό του event και κεφαλαιοποιήστε την παρουσία σας εκεί. Αυτό θα σας βοηθήσει και ως προς το brand σας και ως προς την προσωπική σας προβολή.

Μπορείτε να ποστάρετε ένα άρθρο περιγράφοντας την εμπειρία σας στο event και να οδηγήσετε τους χρήστες στο site σας.

Μπορείτε επίσης να κάνετε live tweets (ή μάλλον Xs) από το χώρο του event, κάτι που είναι εξαιρετικά δημοφιλές σε τέτοιες περιπτώσεις.

Κάντε follow up στις νέες επαφές σας

Δώστε συνέχεια στις επαφές που κάνατε στο πλαίσιο του event κάνοντας follow up. Ακόμα καλύτερα (και ανάλογα με το βάθος της επαφής που επιτύχατε) μπορείτε να κανονίσετε και μία μελλοντική συνάντηση. Όλες οι σχέσεις θέλουν φροντίδα, κατά συνέπεια και αυτές. Αν δεν τις φροντίσετε θα σας ξεχάσουν. Αν θέλετε να καρποφορήσουν θα πρέπει να τις θρέψετε.

Γίνετε μέλος

Πολλοί οργανισμοί διοργάνωσης event έχουν προγράμματα μελών για να διαφημίζουν τις διοργανώσεις τους αλλά και να βοηθήσουν τη δικτύωση. Τα μέλη συχνά απολαμβάνουν προνόμια όπως πρόσβαση σε αποκλειστικά event, εργαλεία, πηγές και υπηρεσίες ή ευκαιρίες mentoring.

Δεν θα το βρείτε ως παρελκόμενο σε όλα τα event αλλά αν υπάρχει αποτελεί έναν ακόμα καλό τρόπο δικτύωσης, δημιουργίας συνεργασιών και προσωπικής προβολής.

Πηγή εικόνας: allthewayleadershipblog

Επιπλέον πρακτικές συμβουλές

Μερικές επιπλέον πρακτικές συμβουλές για το τι και πως των εταιρικών event.

  • Δείξτε φιλικότητα: συστηθείτε με χαμόγελο και δείξτε ότι είστε ανοιχτοί στην επικοινωνία, ώστε να ενθαρρύνετε κόσμο να σας μιλήσει .
  • Κάντε πρόβα την εισαγωγή σας: προετοιμάστε τον εισαγωγικό σας μονόλογο ώστε να βγαίνει φυσικά και αβίαστα. Πείτε όσο πιο πολλά μπορείτε σε 30 δευτερόλεπτα.
  • Διαφοροποιήστε τις επαφές σας: βάλτε στόχο να δικτυωθείτε με άτομα από διαφορετικούς κλάδους και background.
  • Κρατήστε σημειώσεις: μέσα στην πληθώρα των πληροφοριών αποκλείεται να τα θυμάστε όλα μετά. Κρατήστε τις απαραίτητες σημειώσεις.
  • Μην ξεχάσετε τις κάρτες σας: είναι πάντα χρήσιμες είτε είναι σε φυσική μορφή (εκτυπωμένες) είτε είναι ψηφιακές και θα βοηθήσουν να κρατήσετε επαφές.
  • Κρατήστε επαφή: το γράψαμε και παραπάνω, οι σχέσεις θέλουν φροντίδα. Αν θέλετε να λειτουργήσουν οι επαφές σας τότε φροντίστε να τις φροντίσετε.

Τώρα που είστε τέλεια προετοιμασμένοι, δεν ανυπομονείτε για το επόμενο event που θα πάτε;

Πηγή εικόνας προφίλ: inspireevents.gr

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτάΓια το Google Gemini έχουμε ξαναγράψει αλλά ας πούμε ακόμα δυο λόγια. Το Gemini είναι ο απόγονος του BARD και είναι

26 Απριλίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops