Το Instagram bio άλλαξε. Δες πως!

   Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

To Instagram bio άλλαξε και εδώ και λίγο καιρό δέχεται link. Και αυτό δίνει νέες προοπτικές στις επιχειρήσεις.

Μέχρι τώρα αν κάποιος ήθελε να ποστάρει περισσότερα του ενός link στο Instagram bio έπρεπε να χρησιμοποιήσει κάποια εφαρμογή εκτός Instagram.

Πλέον, το bio μπορεί να φιλοξενήσει έως πέντε link και δείτε στη φωτό παρακάτω πως δείχνει: α) όταν κάποιος επισκέπτεται το προφίλ και β) όταν μπει μέσα στο bio. Και μάλιστα κάθε link μπορεί να έχει και ένα CTA (call to action).

Αυτή η αλλαγή του Instagram φαίνεται να είναι θετική διότι:

  • τα περισσότερα link σημαίνουν ότι οι χρήστες έχουν περισσότερες δυνατότητες να κατευθυνθούν σε κάτι που τους ενδιαφέρει, εντός ή εκτός του site σας
  • περιττεύει η χρήση τρίτων εφαρμογών οπότε κερδίζετε χρήματα, αποφεύγοντας την αγορά τους.

Έχει μειονεκτήματα; Έχει κάποια, όπως:

  • Παρά το γεγονός ότι χωρούν πέντε link, εμφανίζεται ένα και μόνο αν κλικάρεις, βλέπεις τα υπόλοιπα.
  • Είναι μόνο πέντε! Δηλαδή και πάλι λίγα. Αν για παράδειγμα κάποια επιχείρηση (κυρίως τα eshop) χρειάζονται περισσότερα, πρέπει να καταφύγουν σε εξωτερική εφαρμογή.
  • Δεν υπάρχουν analytics για το bio και έτσι δεν μπορείτε να γνωρίζετε πόσοι χρήστες άνοιξαν το bio ή πως έφτασαν έως εκεί.

Ας δούμε τώρα πως θα ενημερώσετε το bio στη σελίδα σας στο Instagram (τα επιπλέον link αφορούν creators και επαγγελματικές σελίδες).

Όλη η δουλειά θα γίνει από το κινητό σας (δεν υποστηρίζεται το desktop). Κάντε κλικ στο bio και πηγαίνετε στην επιλογή των link.

Προσθέτετε τα link που θέλετε, βάζετε τίτλο ή επιλέγετε κάποιο από τα υπάρχοντα CTA κάνετε SAVE πατώντας το μπλε τσεκ.

Μπορείτε να προσθέσετε και link προς τη σελίδα σας στο Facebook με την προϋπόθεση ότι οι σελίδες σας είναι συνδεδεμένες.

Φυσικά μπορείτε να αφαιρέσετε κάποιο link όταν δεν σας χρειάζεται ή να αλλάξετε τη σειρά με την οποία εμφανίζονται ώστε να σας εξυπηρετούν καλύτερα.

Πως θα εκμεταλλευτείτε καλύτερα τa link στο bio

Παρακάτω θα βρείτε μερικές συμβουλές για την καλύτερη αξιοποίηση του bio σας.

  • Χρησιμοποιήστε emojis στα CTA για να τα τονίσετε. Δεν είναι υποχρεωτικό αν δεν ταιριάζει στη μάρκα σας, μην το κάνετε. Αλλά αν ταιριάζουν σίγουρα βοηθούν.
  • Μιας και τα link είναι μόνο πέντε, σκεφτείτε προσεκτικά ποια θα συμπεριλάβετε στο bio, αλλά σκεφθείτε ότι τουλάχιστον ένα προς την home page σας είναι απολύτως απαραίτητο.
  • Παρακολουθήστε την κίνηση στο site σας για να δείτε ποια link «δουλεύουν». Για αυτό ενεργοποιήστε το URL tracking.
  • Προσθέστε ένα CTA στο bio σας. Είναι απαραίτητο αν θέλετε να προωθήσετε το link σας.  Έχετε 150 χαρακτήρες στη διάθεσή σας για να τα πείτε όλα. Χρησιμοποιήστε τους έξυπνα.

Πότε είναι χρήσιμες οι εφαρμογές για περισσότερα link

  • Όταν χρειάζεστε interactivity δηλαδή όταν θέλετε τα link σας να κλικάρονται από το feed, πράγμα που αυξάνει κατά πολύ τις δυνατότητες, αφού κάθε ποστ μπορεί αν έχει διαφορετικό link.
  • Όταν πρόκειται για ηλεκτρονικές πωλήσεις μέσω Instagram, οι εξωτερικές εφαρμογές για link είναι απαραίτητες για να ενθαρρύνετε τους followers σας να επισκεφθούν το κατάστημά σας, δημιουργώντας συνδέσμους προς προϊόντα ή κατηγορίες.
  • Όταν θέλετε να κατευθύνετε τους χρήστες προς δικά σας μέσα, πράγμα που γίνεται εύκολα αφού οι εξωτερικές εφαρμογές, σχεδιασμένες με τον χρήστη ως γνώμωνα και είναι mobile-friendly. Η δε εμφάνιση των συνδέσμων προσομοιάζει με το πλέγμα του Instagram για να είναι πιο φιλική στον χρήστη. Μπορείτε ωστόσο, αν υπάρχουν οι απαραίτητες δεξιότητες, να εξατομικεύσετε την εμφάνιση της σελίδας των link ώστε να μοιάζει με τη σελίδα σας.

Με την πρόσφατη αυτή αλλαγή, το Instagram, βοηθάει μεγάλη μερίδα των επιχειρήσεων, σίγουρα όχι όλων (θα ήταν αδύνατον), να στείλουν χρήστες στον προορισμό που θέλουν εύκολα και άμεσα.

 

Πηγή εικόνων: later.com, socialmediaexaminer.com

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτάΓια το Google Gemini έχουμε ξαναγράψει αλλά ας πούμε ακόμα δυο λόγια. Το Gemini είναι ο απόγονος του BARD και είναι

26 Απριλίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops