Εύκολα digital marketing κόλπα για να “κεράσετε” τους πελάτες σας φέτος το Halloween

   Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά

Το Halloween πλησιάζει, και ακόμα και στη χώρα μας έχει γίνει ανάρπαστο τα τελευταία χρόνια. Αν και είναι ξενόφερτο έθιμο και παραδοσιακά δε γιορτάζεται στην Ελλάδα, ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις, καταστήματα, αλλά και προμηθευτές δείχνουν να το προτιμούν. Φυσικά, αυτό συμβαίνει διότι ο κόσμος φαίνεται να το διασκεδάζει και να το κάνει σιγά – σιγά μέρος της νεότερης παράδοσης.

Αν θέλετε και εσείς να δώσετε μία Halloween νότα στην επιχείρησή σας και να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες ή να διασκεδάσετε τους ήδη υπάρχοντες, σε αυτό εδώ το άρθρο θα μάθετε μερικά εύκολα Halloween marketing tricks για να εφαρμόσετε.

Λάβετε υπόψιν ωστόσο πως αυτές είναι μερικές ιδέες για να ενισχύσετε την ήδη υπάρχουσα στρατηγική marketing που ακολουθείτε. Αν οι βάσεις σας δεν είναι οι κατάλληλες, τότε δυστυχώς όλα αυτά τα κόλπα θα πέσουν στο κενό. Μάθετε περισσότερα για το πως θα ενισχύσετε το marketing της επιχείρησής σας από τους ειδικούς της GIM.

Άγκυρα1. Διοργανώστε έναν διαγωνισμό κουστουμιού

 

Πηγή: unsplash.com / Justin Jason

Έχετε στόχο στη στρατηγική του marketing να ανεβάσετε τον αριθμό των ακολούθων σας στα social media, αλλά και το engagement, οπότε τι καλύτερο από το να εκμεταλλευτείτε τη φρενίτιδα του Halloween; Μπορείτε να προσκαλέσετε το κοινό σας σε έναν διαγωνισμό κουστουμιού για το Halloween και να αναρτήσετε τα αποτελέσματα ακριβώς μετά την ολοκλήρωση του εορτασμού.

Πολύ απλά, μπορούν να ανεβάζουν μια φωτογραφία ή βίντεο με τους ίδιους, τα παιδιά τους, ή τα κατοικίδιά τους σε Halloween διάθεση και να κάνουν tag την επιχείρησή σας, στην πλατφόρμα της αρεσκείας σας. Αν το επιθυμείτε, δημιουργήστε και ένα έξυπνο hashtag για τον διαγωνισμό για περισσότερο engagement σε πιο ευρύ κοινό. Μπορείτε ακόμα να συνδυάσετε αυτόν τον διαγωνισμό με το φαινόμενο social media shopping, σε δεύτερο χρόνο. Εννοείται πως πρέπει να δώσετε κάποιο δέλεαρ στους καταναλωτές για να συμμετάσχουν σε αυτόν τον διαγωνισμό! Μια έκπτωση για την επόμενη αγορά τους ή κάποιο προϊόν σας είναι φανταστική ιδέα.

Άγκυρα2. Επιλέξτε “ανατριχιαστικά” γραφιστικά

Πηγή: unsplash.com / Łukasz Nieścioruk

Δώστε άλλο ύφος στο Facebook, το Twitter, ή το website σας με μικρές Halloween πινελιές. Ένα τρομακτικό cover photo, ή οποιαδήποτε παρέμβαση που ταιριάζει φυσικά με το brand σας και έχει θέμα το Halloween θα ανεβάσει τη διάθεση του κοινού και των πελατών σας. Ειδικά οι νεότεροι καταναλωτές θα ξετρελαθούν και θα δείτε την επισκεψιμότητα και τα likes να πέφτουν βροχή!

Φυσικά, αν η επιχείρησή σας ασχολείται με παιδικά αντικείμενα ή υπηρεσίες, δε θα επιλέξετε κάτι τρομακτικό που θα απωθήσει τους πελάτες σας. Αρκεί το χρώμα πορτοκαλί, μια κολοκύθα, και ένα χαριτωμένο φαντασματάκι! Πάντα να προσέχετε ποιο είναι το κοινό σας και σε ποιούς απευθύνεστε. Δε θα θέλατε αυτή η marketing στρατηγική να έχει τα αντίθετα αποτελέσματα.

Ακόμα, αν αποφασίσετε να “τρέξετε” κάποιον διαγωνισμό, μην ξεχάσετε να τον επικοινωνήσετε στα social media και τον ιστότοπό σας με ένα σχετικό post, άρθρο, δελτίο τύπου, ή βίντεο. Εννοείται, το θέμα στα εικαστικά στοιχεία πρέπει να είναι το Halloween.

Ανακαλύψτε πως να απογειώσετε την παρουσία σας στα social media με περισσότερους τρόπους στο κορυφαίο ebook της GIM “Εισαγωγή στα social media”.

Άγκυρα3. Διαθέστε ειδικές προσφορές

Πηγή: unsplash.com / Hello I’m Nik

Το Halloween είναι λίγο πριν την περίοδο εορτών, και είναι μια ευκαιρία να προσφέρετε ειδικές εκπτώσεις για τους πελάτες σας. Με αυτόν τον τρόπο όχι μόνο θα προχωρήσουν σε αγορές τώρα, αλλά θα έχουν φυλάξει χρήματα για να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και τα Χριστούγεννα! Δεν είναι ποτέ αργά να μπείτε στο κλίμα των προσφορών και είναι βέβαιο πως οι πιστοί σας πελάτες θα εκτιμήσουν δεόντως αυτή την κίνηση.

Συμβουλή: Δε χρειάζεται να κάνετε μεγάλες προσφορές ή εκπτώσεις, ούτε για μεγάλο διάστημα. Για παράδειγμα, μπορείτε να κάνετε μια έκπτωση 10% για όλες τις αγορές στο eshop σας κατά τη διάρκεια της ημέρας του Halloween – 31 Οκτωβρίου. Ή μπορείτε να διαθέσετε μια προσφορά 1+1 δώρο μόνο για τη νύχτα του Halloween. Είναι πιθανό πως θα δείτε και πολλούς καινούριους πελάτες… ποιος δεν αγαπά τις προσφορές άλλωστε;

Άγκυρα4. Δώστε αέρα Halloween στο περιεχόμενο

Πηγή: unsplash.com / Toa Heftiba

Πραγματικά, όλες οι γιορτές είναι η απόλυτη ευκαιρία για να γίνετε δημιουργικοί και να το διασκεδάσετε τόσο εσείς όσο και το κοινό σας. Αφήστε τη φαντασία σας να οργιάσει και δημιουργήστε περιεχόμενο που είναι έξω από τα συνηθισμένα. Όσο πιο τολμηροί και δημιουργικοί είστε τόσο καλύτερο περιεχόμενο θα φτιάξετε και είναι βέβαιο πως θα ξετρελαθούν όλοι. Ωστόσο, βεβαιωθείτε αρχικά πως μια τέτοια κίνηση δε θα επηρεάσει άλλες στρατηγικές marketing που ακολουθείτε, όπως για παράδειγμα το SEO που τρέχει στο blog σας.

Ένα φοβερό παράδειγμα προς μίμηση είναι μια Αμερικάνικη εταιρεία με είδη κάμπινγκ και ταξιδιωτικό εξοπλισμό που έφτιαξε ένα infographic με πληροφορίες για το πως θα επιβιώσει κανείς ένα zombie apocalypse χρησιμοποιώντας τα προϊόντα της. Ευφυέστατη στρατηγική marketing που προωθεί τα προιόντα με δημιουργικό τρόπο και σε γιορτινό, Halloween κλίμα.

Το διασκεδαστικό και επίκαιρο περιεχόμενο είναι φανταστικός τρόπος να προωθήσετε τα προϊόντα σας και να κάνετε το κοινό σας να σας παρατηρήσει. Θέλετε να σας παρατηρήσουν γιατί όλοι αυτοί είναι δυνητικοί σας πελάτες. Και περισσότεροι πελάτες σημαίνει αύξηση των εσόδων σας. Ενσωματώστε λοιπόν το έξυπνο, εποχικό χιούμορ στο περιεχόμενό σας και κάντε την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει ανάμεσα στον ανταγωνισμό.

Άγκυρα5. Επικοινωνήστε την κουλτούρα σας

Πηγή: pexels.com / Ivan Samkov

Έχει αποδειχθεί πως ένα μεγάλο όπλο όσον αφορά τη στρατηγική marketing για να χτίσετε εμπιστοσύνη αλλά και κύκλο πελατών είναι η επικοινωνία της κουλτούρας της επιχείρησής σας. Τι σημαίνει αυτό; Όταν μοιράζεστε με το κοινό σας τις αξίες, τα ιδανικά, και αυτό που σας κάνει να ξεχωρίζετε ανάμεσα στον ανταγωνισμό όσον αφορά το περιβάλλον και το ανθρώπινο δυναμικό σας, τότε προωθείτε τη διαφάνεια και την ειλικρίνεια. Ο καταναλωτής θα σας εμπιστευτεί άμεσα, θα σας πιστέψει, και θα ταυτιστεί με το ανθρώπινο κομμάτι που σας χαρακτηρίζει – εσάς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Άρα, αν βρίσκεστε και εσείς σε κλίμα Halloween στην επιχείρησή σας, φροντίστε να το επικοινωνήσετε με τους πελάτες και το κοινό σας μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Δηλαδή, προσκαλέστε τους εργαζόμενους να μοιραστούν τη Halloween διάθεσή τους, τα κουστούμια τους, ή ενδιαφέρουσες απόψεις με σχετική θεματολογία. Έτσι, δίνετε την ευκαιρία στους πελάτες σας να… “κατασκοπεύσουν” τι συμβαίνει στο backstage. Εννοείται, ο κόσμος λατρεύει να γνωρίζει τι γίνεται πίσω από τη βιτρίνα, και εσείς πετυχαίνετε την απόλυτη επικοινωνία της κουλτούρας σας.

Φέτος το Halloween τολμήστε! Η στρατηγική marketing που ακολουθείτε δε χρειάζεται να είναι βαρετή και κλισέ. Αξιοποιήστε όλες τις ευκαιρίες που σας δίνονται για να πετύχετε το απόλυτο engagement, να ξεχωρίσετε, να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο website σας, να μεγαλώσετε τον αριθμό των πιστών σας πελατών, και τελικά να κερδίσετε περισσότερα χρήματα!

Ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχνάτε πως αυτό είναι μόνο μια γενική ιδέα για το πως μπορείτε να βάλετε σε εφαρμογή κάποιες τεχνικές marketing που θα ενισχύσουν τη στρατηγική σας. Βεβαιωθείτε πως παίρνετε συμβουλές από ειδικούς στο χώρο που μπορούν να σας βοηθήσουν να κάνετε τα σωστά βήματα, και δημιουργικά. Ανακαλύψτε περισσότερα για το πως μπορείτε να φτάσετε την επιχείρησή σας στο next level με ένα δωρεάν συμβουλευτικό ραντεβού στην GIM.

 

Συγγραφή Άρθρου: Κουμπαράκη Ελένη

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτάΌχι πολύ καιρό πριν η δημιουργία μιας landing page απαιτούσε ώρες προγραμματισμού. Και ώρες δοκιμών ώστε να μην πάει κάτι στραβά.

20 Μαρτίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops