Έξυπνες ιδέες για διαφήμιση που θα βοηθήσουν το brand σας να ξεχωρίσει

   Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά

Τη σημερινή εποχή, γνωρίζουμε πως η διαφήμιση είναι απαραίτητη όχι μόνο για να μπορέσει μια επιχείρηση να προβάλλει τον εαυτό της, αλλά και για να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό. Οι τάσεις στη διαφήμιση αλλάζουν συνεχώς, γεγονός που γεννά την ανάγκη για προσεκτική παρακολούθηση των εξελίξεων και προσαρμογή της εκάστοτε marketing στρατηγικής.

Ωστόσο, οι έξυπνες ιδέες για διαφήμιση είναι αυτές που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τη δημοτικότητα της επιχείρησης σας. Ποιες είναι όμως αυτές; Ας δούμε παρακάτω.

Livestream και δημιουργία βίντεο

livestream προιόντων

Τα βίντεο και τα live streaming αποτελούν ιδιαίτερα δυναμικά μέσα, τα οποία μπορούν να αυξήσουν σε σημαντικό βαθμό τον αριθμό των conversions. Πιο αναλυτικά, το 23% του παγκόσμιου χρόνου προβολής δαπανάται στην παρακολούθηση live περιεχομένου στο Facebook και το Instagram, ενώ το υπόλοιπο 77% σε on-demand περιεχόμενο. Γιατί λοιπόν να μην αξιοποιήσετε αυτό το μέσο για να προσελκύσετε κοινό, να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, χωρίς να απαιτείται η ανάγκη να ξοδέψετε έναν μεγάλο αριθμό χρημάτων;

Influencer Marketing

influencer

Κατά τη διάρκεια της ιστορίας, μια ιδιαίτερα δημοφιλής τακτική marketing ήταν η μέθοδος word of mouth. Δηλαδή, οι περισσότεροι καταναλωτές προτιμούσαν να δοκιμάσουν ένα προϊόν ή υπηρεσία αν το πρότεινε κάποιος γνωστός τους ή κάποιο πρόσωπο εμπιστοσύνης. Το influencer marketing παίρνει αυτό το concept και το φέρνει στο σήμερα. Πώς; Ένας influencer προωθεί στο κοινό του μέσα από τα κανάλια του προϊόντα και υπηρεσίες ενός brand.

Οι επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν σε μεγάλο βαθμό από το influencer marketing, για να αυξήσουν το brand awareness, να προσεγγίσουν το κοινό που τους ενδιαφέρει ενισχύοντας τις καμπάνιες social media marketing, αλλά και να αυξήσουν τον αριθμό των leads και των conversions.

Metaverse ads

γυναικα φοράει vr headset

Είναι ένα από τα πιο συζητημένα trends στο digital marketing. Το Metaverse αποτελεί έναν ευρύ όρο ο οποίος περιγράφει έναν μεγάλο αριθμό εικονικών εμπειριών (virtual experiences) που μπορούν να πραγματοποιηθούν online, συνήθως σε συνεύρεση μαζί με άλλους. Πολλά μεγάλα brands, όπως η Nike έχουν ήδη ξεκινήσει τη δημιουργία ενός virtual κόσμου. 

Πώς μπορείτε όμως να αξιοποιήσετε το Metaverse; Μα φυσικά, μπορείτε να ξεκινήσετε να πειραματίζεστε. Ο κόσμος του Metaverse είναι ακόμη καινούργιος. Επικοινωνήστε με την GIM Agency για να βρούμε ευκαιρίες στις οποίες μπορεί να ενταχθεί και η επιχείρηση σας.

Χρήση του AI

άνθρωπος συζητάει με robot

Η τεχνολογία εξελίσσεται διαρκώς. Μια νέα καινοτομία που έχει μπει στην καθημερινότητα μας δεν είναι άλλη από το AI. Οι marketing experts χρησιμοποιούν την τεχνολογία και τις πλατφόρμες αυτές, όπως για παράδειγμα το ChatGPT, για να δημιουργήσουν έξυπνο περιεχόμενο, για ανάλυση δεδομένων, καθώς και ανάπτυξη αλγορίθμων. Όλα αυτά τα AI creation tools βοηθούν στην εύρεση των πιο έξυπνων επενδυτικών λύσεων ως προς το κομμάτι της διαφήμισης, αλλά και τη δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου, που θα απευθύνεται στο κοινό που στοχεύετε.

Πιο αναλυτικά, μερικά από τα οφέλη που προσφέρει η χρήση της AI τεχνολογίας για τη δημιουργία διαφημίσεων περιλαμβάνει:

  • Πιο έξυπνες και στοχευμένες διαφημίσεις
  • Γρήγορη και εύκολη εύρεση των trends
  • Καλύτερη εικόνα για τις συνήθειες του κοινού που στοχεύει ένα brand
  • Μεγαλύτερη επιστροφή της επένδυσης (ROI) μέσα από την κατάλληλη στόχευση

Ανάπτυξη του conversational marketing

chatbot σε κινητό

Το conversational marketing αποτελεί μια έξυπνη ιδέα για διαφήμιση καθώς με την σωστή αξιοποίησή του, θα μπορέσετε να απαντήσετε σε όλες τις απορίες που μπορεί να έχει το κοινό σας σχετικά με κάποιο προϊόν ή υπηρεσία, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας. Μάλιστα, τα chatbots μπορούν να σας βοηθήσουν να προσφέρετε άμεση εξυπηρέτηση, καθώς και να κατανοήσετε καλύτερα τις ανάγκες των πελατών σας. Ακόμη, η χρήση του chatbox αυξάνει το αίσθημα της εμπιστοσύνης των χρηστών μιας σελίδας για το brand ή την επιχείρηση.

Δημιουργία διαδραστικού περιεχομένου (interactive content)

ar τεχνολογίες σε κατάστημα

Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από μια καλοσχεδιασμένη σελίδα η οποία αλληλεπιδρά με τους χρήστες της. Features όπως προσωποποιημένα quiz, παιχνίδια, καθώς και εικονικοί περιηγητές, αποτελούν ιδιαίτερα χρήσιμα εργαλεία προώθησης μιας επιχείρησης, καθώς δίνουν με γρήγορο και διασκεδαστικό τρόπο την απάντηση σε ερωτήματα των χρηστών.

Ας δούμε λοιπόν ένα παράδειγμα. Αν επιθυμείτε να προχωρήσετε στην αγορά χαλιών για το σπίτι σας, σίγουρα θα χρειάζεστε πληροφορίες για το κόστος τους, σύμφωνα με τις επιθυμητές διαστάσεις. Αντί λοιπόν να υπολογίζετε με τις ώρες το κόστος αυτό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα mulch calculator το οποίο θα είναι εγκατεστημένο στην ιστοσελίδα του καταστήματος, τοποθετώντας απλά τις διαστάσεις που θέλετε να έχει το κάθε χαλί.

Ενίσχυση του user generated content (tik tok)

κρατώντας κινητό με tiktok logo

Το user generated content αποτελεί είτε το γραπτό, είτε το οπτικό περιεχόμενο, το οποίο δημιουργείται από τους χρήστες για την online προώθηση μιας επιχείρησης. Κριτικές, social media posts με χρήστες να χρησιμοποιούν προϊόντα ή υπηρεσίες αποτελούν μερικά παραδείγματα. Μια από τις πιο μεγάλες και δημοφιλείς πλατφόρμες για τη δημιουργία τέτοιου είδους περιεχομένου δεν είναι άλλη από το Tik Tok.

Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε πως η δημοτικότητα του Tik Tok αυξάνεται διαρκώς, ενώ αναμένεται να αυξηθεί ακόμη περισσότερο το επόμενο διάστημα. Έτσι λοιπόν, αποτελεί ένα ιδιαίτερα δυναμικό μέσο για τις επιχειρήσεις που θέλουν να είναι “μέσα στα πράγματα” και να έχουν μια ιδιαίτερα δυναμική online παρουσία. Πώς μπορείτε να το πετύχετε όμως αυτό; Μα φυσικά, μέσα από τη δημιουργία πρωτότυπων βίντεο για την επιχείρηση σας, συνεργασία με content creators, καθώς και διενέργεια Tik Tok ads για δημιουργία στοχευμένων διαφημίσεων που θα απευθύνονται στο κοινό σας.

Δημιουργία podcast

κινητό laptop και μικρόφωνο για podcast

Τη σημερινή εποχή, οι καταναλωτές θέλουν να γνωρίζουν όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για την ιστορία ενός brand, καθώς και την ικανότητα αυτού να μπορεί να μοιραστεί εύκολα την ιστορία του. Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να ακουστεί η ιστορία αυτή δεν είναι άλλος από το podcast.

Τα podcasts ανήκουν στην τριάδα των περισσότερο δημοφιλών τύπων audio περιεχομένου, με εκατομμύρια χρήστες να τα ακούνε σε εβδομαδιαία βάση. Μάλιστα, το 25% αυτών καταφέρνει να αναγνωρίσει ένα brand μέσα από αυτά.

Έτσι, μπορείτε εύκολα να προσεγγίσετε το κοινό σας, να αναπτύξετε μια ιδιαίτερη σχέση με αυτό, αλλά και να αναπτύξετε ελκυστικό περιεχόμενο που θα μπορούν να το κατεβάσουν εύκολα. Την ίδια στιγμή, οι συνεργασίες με podcasters θα διευρύνουν με γρήγορο τρόπο το κοινό σας και θα ενισχύσουν την καλή εικόνα της επιχείρησης σας.

Ενίσχυση brand identity με ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης

κρατώντας χώμα με σπόρο φυτού

Οι επιχειρήσεις αποτελούν οντότητες οι οποίες ανήκουν στο ευρύ κοινωνικό σύνολο. Για τον λόγο αυτό, θα πρέπει να αφουγκράζονται τις ανάγκες και τις ανησυχίες της κοινωνίας. Όλο και περισσότεροι καταναλωτές πλέον ενδιαφέρονται για τον τρόπο που δραστηριοποιείται μια επιχείρηση και προτιμούν να απευθύνονται σε αυτές που έχουν ενεργή στάση στην αντιμετώπιση διαφόρων κοινωνικών και περιβαλλοντικών ζητημάτων. Πραγματοποιεί η επιχείρηση ενέργειες που αφορούν την προστασία του περιβάλλοντος; Λαμβάνει μέτρα για την αύξηση του diversity στο δυναμικό της; Ενδιαφέρεται για τη στήριξη του κοινωνικού συνόλου σε κρίσιμες περιόδους, όπως για παράδειγμα έπειτα από μια φυσική καταστροφή; Οι δράσεις αυτές θα βοηθήσουν μια επιχείρηση να ενισχύσει το brand identity και να αυξήσει τη δημοτικότητα της.

Συμπερασματικά λοιπόν θα λέγαμε πως οι ιδέες για διαφήμιση είναι πολλές, όπως και τα marketing trends που μπορείτε να αξιοποιήσετε. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε λοιπόν είναι να μη διστάσετε να πειραματιστείτε και να δείτε την προβολή της επιχείρησης σας να αυξάνεται. Επικοινωνήστε και ζητήστε δωρεάν προσφορά για να συζητήσουμε μαζί και να δώσουμε έξυπνες ιδέες για διαφήμιση που θα φέρουν το Level Up στην επιχείρησή σας.

Κάντε Level UP την επιχείρησή σας με την GIM Agency

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τελευταία Άρθρα

   Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτόΑς ρίξουμε μια ματιά στο πως η Google επεξεργάζεται τις αναζητήσεις μας. Κατ’ αρχάς, η Google έχει ως στόχο να παρέχει

17 Απριλίου, 2024

Το πιο γνωστό ελληνικό βιβλίο για κερδοφόρα E-Shops